LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En fråga
2017-10-22,13:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-10-22,13:32 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #1
En fråga
Messade med en tjej som jag vart med before (5 månader sen).
Vi skrevs o skojade till lite, men hon blev visst förvånade till varför jag hörde av mig efter ett lång tid utan intresse från intent.

Föreslog träff men hon verkar väldigt försiktig av sig samtidigt hon e jävligt på med att skriva långa rader, typ säger att hon ogillar min slughet och att jag får sluta spela så mysko. föreslog en vinhäng med hon undrade om de var min formuleringen av att vilja ligga Tongue

Innan hon träffar mej vill hon veta vad jag vill.

Vet inte riktigt hur jag ska tolka de eller hur leda till de?
2017-10-22,20:21,
Inlägg: #2
RE: En fråga
Tolkar det som att hon kände något mer för dig än bara casual sex och kanske var inne på att ha något mer långvarigt med dig förut. Sen kände hon sig lite sviken när du slutade höra av dig och nu vill hon veta dina intentioner för att undvika att känna sig sårad igen.

Upp till dig om du vill vara ärlig med vad du vill (om det bara är att ligga) men då riskera att hon kanske inte vill ses. Eller om du vill ljuga med dina intentioner så att hon släpper in dig igen men då riskera att såra henne istället.
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"
2017-10-22,20:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-10-22,20:31 av {2} Sex Intelligence.)
Inlägg: #3
RE: En fråga
(2017-10-22,20:21)Doit Skrev: Tolkar det som att hon kände något mer för dig än bara casual sex och kanske var inne på att ha något mer långvarigt med dig förut. Sen kände hon sig lite sviken när du slutade höra av dig och nu vill hon veta dina intentioner för att undvika att känna sig sårad igen.

Upp till dig om du vill vara ärlig med vad du vill (om det bara är att ligga) men då riskera att hon kanske inte vill ses. Eller om du vill ljuga med dina intentioner så att hon släpper in dig igen men då riskera att såra henne istället.

Ok. tänkte mer om man ska fortfarande gamea situationen med anti shittetst citater? eller att man kommit över den fasen att kunna förklara sig hur man vill ha de. hon skrev typ att hon kommer backa om jag fortsätter spelar mysko o e slug.
2017-10-22,20:52,
Inlägg: #4
RE: En fråga
Vet inte vad ett "anti shittest citat" är. Inte så gameig av mig, kör bara mitt eget race. Men träffa henne på något annat ställe bara? Inte "vinhäng" eftersom hon verkar tolka det som att du bara vill ha henne i säng och sen sluta höra av dig. Säg bara att det vore kul att ses. Du tyckte hon var en ok partner in crime och förelså något på en mer offentlig plats sen tar du det därifrån, efter du höjt hennes temperatur igen. Den sjunker efter du inte träffat henne på länge. Är vad jag hade gjort men någon annan kanske har bättre tips åt dig. Jag är bara en enkel lekman Wink
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  fråga om när tjej använder "push pull" på en... tay 6 2,707 2013-05-06,19:59
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}