LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
2017-11-15,18:18,
Inlägg: #5
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker
Fantastiskt! Grymt jobbat mannen, visst är det en amazing känsla?! Började precis såhär jag med. Hade sjuklig AA och läste teori i flera år innan jag gjorde min första approach ens.

Tips: Vårda momentumet nu när du kommit igång. Det blir en snöbollseffekt och frihetskänslan och möjligheten att gå fram till vem du vill när som helst växer dagligen när du fortsätter, och du behöver inte så mycket varje dag för att hålla igång. Men håll igång det så är du snart där när du kan gå fram till vem som helst! Testa släng in enkla kommentarer efteråt, "Tack, snygg halsduk förresten!"

Sen kan du pröva att gå fram och bara säga en komplimang sen gå, eller i förbifarten när du möter någon. Det hjälpte SJUKT mycket för mig. "Hej jag måste bara säga att du är sjukt söt, ha en bra kväll" Det börjar fastna i huvudet att tjejer faktiskt vill bli approachade och gillar uppmärksamheten. Särsklit dagtid när det är så ovanligt. Tänk om det hände dig? Inte fan hade du blivit sur om någon kom fram och sa att du var söt och sen gick. För mig var det detta som gjorde att jag kände tillslut, fan alltså de flesta tjejer blir ju skitglada, varför stannar jag inte? Och nu har jag inga större problem att approacha. Ibland behövs det lite warmup fråga om klockan/vägen den dagen. Men det är fullt möjligt för alla, hur galen AA du än har haft.

Kul att du kommit igång Smile Ser fram emot att följa din resa!
"With life no matter what you do you are all in. This is going to kill you. Might as well play the most magnificent game you can while you're waiting. Because do you have anything better to do?"


Meddelanden
RE: Approach anxiety utan dess like, bryr mig vad andra tycker - av Doit - 2017-11-15,18:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur hantera försök till dominans/dominanta skämt från andra sotheysay 6 2,711 2016-08-03,20:36
Senaste inlägg:: Differentiable
  Visa intresse utan att det blir för mycket Syltburken 6 3,575 2015-06-18,19:33
Senaste inlägg:: Syltburken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}