LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Lirka in den?
2012-03-10,08:26,
Inlägg: #1
Lirka in den?
Sha alla,

Jag stötte på ett problem jag har stött på flera gånger. Potensproblem.

Jag är ofta hård under förspelet. Men när det väl kmr till att sätta på kondomen så börjar den slakta å jag får typ lirka in den. Efter några in-ut så växer den såklart å blir hård igen.

Men vad grundar sig detta i? Någon som har liknande problem?

Personligen tror jag att det är en nervositetsgrej - att jag blir nervös innan penetration å att det får mig att slakna.

Vad tror ni?
2012-03-10,21:12,
Inlägg: #2
Lirka in den?
Yepp. It's all in your head. Själv upplevt det, sen typ när man lagt sig ner o chillat så PLING är man på g helt plötsligt igen...
2012-03-10,21:24,
Inlägg: #3
Lirka in den?
Jo, fan. Been there, done that. Oftast brukar det väl hända när man ska ha sex med en brud för första gången och man är nervös. Och kondomen blir ju ett extra moment som är jobbigt.

Håller med Carnivore, det bästa är att ta ett steg tillbaka.
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-10,22:20,
Inlägg: #4
Lirka in den?
Tror de flesta upplevt det nån gång. För mig har det i samtliga fall haft kopplingar till prestationsångest. Exempel.
- Första gången jag skulle ha sex med en tjej
- Första gången jag skulle ha sex med en oneitis
- Sista gången (uttalat sista gången) jag skulle ha sex med en KK.

Har lärt mig erfarenhetsmässigt nu att det spelar fan ingen roll varesig hur det går första eller sista gången, de kommer vilja ha min kuk ändå, så therefore no more problemo.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-10,22:30,
Inlägg: #5
Lirka in den?
Hände i början, men att ligga och mysa med tjejen lite, så man blir komfortabel brukar hjälpa. Går man 100% från början, pullar henne hårt etc. så hon blir riktigt kåt, blir det lite att det förväntas att man själv ska vara stenhård. Bättre att ligga nakna nästan i position, hångla, smeka så kommer man bli hård. Ang. kondom är det ett störande moment ja, men testa fortsätta chilla när den är på med, så slipper du det där störande lirkandet.
2012-03-10,22:48,
Inlägg: #6
Lirka in den?
Ja. Prestationsångest.

Samt, SLUTA RUNKA, runka aldrig mer så kommer du vara så jevla horny att kåtheten kör över nervositeten totalt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-11,11:57,
Inlägg: #7
Lirka in den?
har slutat runka. Är inne på 6 dagen nu Smile
2012-03-11,20:36,
Inlägg: #8
Lirka in den?
Ja, har aldrig problem att ha stånd med kondom när jag gått en dag eller nåt utan sex nu när jag slutat runka. Kan däremot bli lite slak av kådisar efter några gånger, då hjälper det att slappna av. Inget fel med att lirka in den heller om det funkar för dig.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-28,22:39,
Inlägg: #9
Lirka in den?
funkar bättre nu Big Grin

Firar 7 dagar av no-runk idag! Hade sex i förrigår å de gick det utan större problem! Höll mig, inte stenhård, men hård!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}