LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Newbie but oldie
2017-11-19,22:37,
Inlägg: #1
Newbie but oldie
Hallå forumet.

Började köra på gatan 4 år sen, då jag var ute 7 dagar i veckan, 8-10h/dag i 2.5 år. Sen dess har jag fokuserat lite på mitt liv. Men nu är jag tillbaka i gamet.

Kör i Malmö, så den som vill hänga på (daygame eller nightgame) is welcome to do so.

T.
2017-11-19,22:43,
Inlägg: #2
RE: Newbie but oldie
Välkommen in till värmen! (ripoff från gamla CR)

Du får gärna skapa en tråd och skriva ned vad du har lärt dig under dessa 2,5 år ("vad som faktiskt funkar i praktiken", "mindsets som har hjälpt dig på vägen" och andra intressanta "aha-upplevelser!" som inte gått att "studera" sig till med PUA-Theory).

Tyvärr bor jag i mellersta Norrland, men om du är på resande fot så är du välkommen att hänga här ett tag då jag arbetar hemifrån och kan därför göra som jag vill med mina dagar.
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-11-21,00:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-11-21,00:42 av {2} Tomas Gabriel.)
Inlägg: #3
RE: Newbie but oldie
Tja. ganska mycket. Hade en egen tråd på alla mina FR posts på CR, så hade kunnat referera dit, på allt jag lärt mig.

Men kan börja en här. Inte lika kul att börja om på ny kula haha.

Ingen mindset i världen klår taking action. Började köra på 9:or & 10:or för att det var dessa brudar jag ville ha. Heta modell tjejer helt enkelt. Så min första approach var på en skitsnygg 9. Varför börja på mindre, och sen klättra tänkte jag?

Enligt mig existerar inte AA (approach anxiety). It's just a ghost of the mind. Detta går bort efter att man exponerat sig så pass mycket att man blir "normal". Vilket var där jag hamnade till slut och det var ingenting som låg utanför min comfort zone. Till sist gick jag fram på dagen o börja köra rapid escalation o fråga om dom ville knulla efter typ 2 min. Jag var helt enkelt för komfortabel med ALLT.

FR1: på väg från jobb idag, gick jag till bussen för att sticka hem. Såg en tjej jag pratade med några kvällar sedan på samma busshållplats. Körde på nytt o börja snacka om hennes sexiga svarta boots. Sen lite om mina boots jag köpte i London.

Sen fråga hon mig om var jag jobbar. Sen sa hon var hon jobbar, sen frågade jag vilken mat hon gillar så sa hon att hon var kräsen, svarade med, "och jag brukar alltid "glömma" plånboken hemma.".

Sen fråga jag när hon brukar äta lunch. Fick svaret 12:30 så nr closa jag henne o vi ska ut o käka lunch nån dag nästa vecka (alltid bra med en brud som tar notan).

I know. riktigt kass första field report, men pallar inte vara så politisk & grammatisk nu. ska strax gå o lägga mig. Ha det fett allihopa. Börjar jag kötta på med daygame som jag gjorde tidigare, så fixar jag en egen FR tråd, som jag gjorde på CR.

Peace out.

T.
2017-11-21,17:35,
Inlägg: #4
RE: Newbie but oldie
(2017-11-21,00:31)Tomas Gabriel Skrev: Till sist gick jag fram på dagen o börja köra rapid escalation o fråga om dom ville knulla efter typ 2 min. Jag var helt enkelt för komfortabel med ALLT.

Vad fick du för resultat av det, fick du hem någon så?

Lyckats en gång med instapull dagtid, men då babysteppa jag Smile
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-11-21,19:07,
Inlägg: #5
RE: Newbie but oldie
(2017-11-21,00:31)Tomas Gabriel Skrev: Tja. ganska mycket. Hade en egen tråd på alla mina FR posts på CR, så hade kunnat referera dit, på allt jag lärt mig.

Men kan börja en här. Inte lika kul att börja om på ny kula haha.

Ingen mindset i världen klår taking action. Började köra på 9:or & 10:or för att det var dessa brudar jag ville ha. Heta modell tjejer helt enkelt. Så min första approach var på en skitsnygg 9. Varför börja på mindre, och sen klättra tänkte jag?

Enligt mig existerar inte AA (approach anxiety). It's just a ghost of the mind. Detta går bort efter att man exponerat sig så pass mycket att man blir "normal". Vilket var där jag hamnade till slut och det var ingenting som låg utanför min comfort zone. Till sist gick jag fram på dagen o börja köra rapid escalation o fråga om dom ville knulla efter typ 2 min. Jag var helt enkelt för komfortabel med ALLT.

FR1: på väg från jobb idag, gick jag till bussen för att sticka hem. Såg en tjej jag pratade med några kvällar sedan på samma busshållplats. Körde på nytt o börja snacka om hennes sexiga svarta boots. Sen lite om mina boots jag köpte i London.

Sen fråga hon mig om var jag jobbar. Sen sa hon var hon jobbar, sen frågade jag vilken mat hon gillar så sa hon att hon var kräsen, svarade med, "och jag brukar alltid "glömma" plånboken hemma.".

Sen fråga jag när hon brukar äta lunch. Fick svaret 12:30 så nr closa jag henne o vi ska ut o käka lunch nån dag nästa vecka (alltid bra med en brud som tar notan).

I know. riktigt kass första field report, men pallar inte vara så politisk & grammatisk nu. ska strax gå o lägga mig. Ha det fett allihopa. Börjar jag kötta på med daygame som jag gjorde tidigare, så fixar jag en egen FR tråd, som jag gjorde på CR.

Peace out.

T.

Tack för att du delar med dig T.

Vad är dina praktiska erfarenheter med så kallade "modeller" eller 8.5+? Är de "snällare", "lättare" att prata med/ragga på eller är de mer "dryga" på grund av deras utseende?
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-11-21,20:05, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-11-21,20:08 av {2} Tomas Gabriel.)
Inlägg: #6
RE: Newbie but oldie
(2017-11-21,17:35)SvaMp_ Skrev: Vad fick du för resultat av det, fick du hem någon så?

Lyckats en gång med instapull dagtid, men då babysteppa jag Smile

Tyvärr så funkar det bara på icke svenskor och dom som fortfarande är 18+ inte på den "normala" svenska tösen.

Ju hetare dom är desto lättare e dom att snacka med. dom har den sociala kalibreringen som behövs. Sen blir dom uppraggade konstant samt folk pratar med dom oftare så hon e van att ha en konversation med okända. Raggar inte på 8+, investerar min tid i bättre. Finns inga dryga hetingar på dagtid.
2017-11-22,01:04,
Inlägg: #7
RE: Newbie but oldie
(2017-11-21,20:05)Tomas Gabriel Skrev: Tyvärr så funkar det bara på icke svenskor och dom som fortfarande är 18+ inte på den "normala" svenska tösen.

Ju hetare dom är desto lättare e dom att snacka med. dom har den sociala kalibreringen som behövs. Sen blir dom uppraggade konstant samt folk pratar med dom oftare så hon e van att ha en konversation med okända. Raggar inte på 8+, investerar min tid i bättre. Finns inga dryga hetingar på dagtid.

Lyckades du alltså med att instapulla icke svenskor efter 2min genom att fråga rakt ut om de ville ligga? Förstod inte riktigt.
Winning Beats the Game

Be Selfish
2017-11-23,21:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-11-23,21:30 av {2} Tomas Gabriel.)
Inlägg: #8
RE: Newbie but oldie
Som sagt. Går bara på icke svenskor som inte bor i malmö eller brudar som generellt kommer från andra städer.

Kan ju ta ett exempel..
Träffade en halv Ungersk halv nåt annat inne på triangeln och efter några minuter så var vi typ kropp mot kropp. Detta funkar bara om: 1. Du är confident as fuck! 2. Om du är kåt as fuck.

Basically så var jag nära att köra instapull inom 5,6 min men anledningen till att hon inte gick med upp till toan på andra våningen var för att hon skulle till sitt första jobb ever och var någon minut sen och kunde inte förlora jobbet. Annars hade det gått vägen.

Gjorde samma grej på en svensk brud som jobbade som barnskötare. Det gick sådär..hon gick på gustav adolfs torg o skulle träffa sin kille men jag gick fram till henne o kom riktigt nära inpå livet. Tyvärr så var den sociala situationen alltför öppen för att pulla. Hade jag snappat upp henne nånstans mer privat så säger jag att det var mer av en 40-60 chans att vi kunde sticka in på toa för en snabbis innan hon träffa killen.

En Albansk brud fråga jag efter typ 5,6 min om hon sög bra kuk (obviously måste du kunna ha så pass bra social kalibrering att du fucking VET att hon skulle gå med på det om du frågar). Sen är albaner dom BÄSTA jag vet. Iom dom har kulor att snacka rått när det väl kommer till kritan.

Stötte på en annan svensk tjej utanför Zara. Frågade upp o ner om hon ville knulla. Tittade på mig som om hon inte trodde sina öron. Så jag håller mig från konservativa svenskor tack.

Men allt som allt så är det störst chans med icke svenskor. Dom ger minst resistans iom svenska brudar e helt fucked up med att träffa främlingar (som snackar svenska iom the social repercussions and all that crap). "It's just not the swedish way to do business".
2017-11-24,06:13,
Inlägg: #9
RE: Newbie but oldie
(2017-11-23,21:23)Tomas Gabriel Skrev: Som sagt. Går bara på icke svenskor som inte bor i malmö eller brudar som generellt kommer från andra städer.

Kan ju ta ett exempel..
Träffade en halv Ungersk halv nåt annat inne på triangeln och efter några minuter så var vi typ kropp mot kropp. Detta funkar bara om: 1. Du är confident as fuck! 2. Om du är kåt as fuck.

Basically så var jag nära att köra instapull inom 5,6 min men anledningen till att hon inte gick med upp till toan på andra våningen var för att hon skulle till sitt första jobb ever och var någon minut sen och kunde inte förlora jobbet. Annars hade det gått vägen.

Gjorde samma grej på en svensk brud som jobbade som barnskötare. Det gick sådär..hon gick på gustav adolfs torg o skulle träffa sin kille men jag gick fram till henne o kom riktigt nära inpå livet. Tyvärr så var den sociala situationen alltför öppen för att pulla. Hade jag snappat upp henne nånstans mer privat så säger jag att det var mer av en 40-60 chans att vi kunde sticka in på toa för en snabbis innan hon träffa killen.

En Albansk brud fråga jag efter typ 5,6 min om hon sög bra kuk (obviously måste du kunna ha så pass bra social kalibrering att du fucking VET att hon skulle gå med på det om du frågar). Sen är albaner dom BÄSTA jag vet. Iom dom har kulor att snacka rått när det väl kommer till kritan.

Stötte på en annan svensk tjej utanför Zara. Frågade upp o ner om hon ville knulla. Tittade på mig som om hon inte trodde sina öron. Så jag håller mig från konservativa svenskor tack.

Men allt som allt så är det störst chans med icke svenskor. Dom ger minst resistans iom svenska brudar e helt fucked up med att träffa främlingar (som snackar svenska iom the social repercussions and all that crap). "It's just not the swedish way to do business".

Ypperligt intressant.

Har själv bara pratat med ett fåtal icke-svenskar i utseendet (vissa som ändå pratar helt ok svenska) och av alla dessa så har de helt enkelt ett mer öppet beteende som öppnar upp dörrarna för romantiska möjligheter.

Och svenska brudar undrar varför de fortfarande är singlar! Big Grin
"Success is not a result, but an emergent" - Eben Pagan.
2017-11-25,03:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2017-11-25,03:33 av {2} Tomas Gabriel.)
Inlägg: #10
RE: Newbie but oldie
Exakt. I don't waste my time on shit. And I'm really sad to say, most swedish women ARE TOTAL shit. Mindset-wise. I fucking wish that wasn't true, but it is.
2017-11-30,05:46,
Inlägg: #11
[Switzerland/Usa/Germany] - Cheap SSD VPS 2GB RAM, Disk 20 GB. Only $14/m
Neironvps - fast ssd vps Switzerland/Usa/Germany.

We offer cheap VPS from Neironvps on KVM platform!
Our Data Center is located in Los Angeles (USA), Nuremberg (Germany) and Zurich (Switzerland).
- Guaranteed RAM
- Windows or Linux Operating Systems
- Xen and KVM virtualization
- ISPmanager or cPanel
- Instant Setup
- Support Quality

Cheap SSD Vps Server
2 CPU Xeon E5-2670
RAM 2 GB
SSD 20 GB
1 Dedicated IP Address (Additional IPs: 2.00 per month)
VNC, Reboot, Reinstall

Operation System: CentOS, Debian, Ubuntu, Fedora (connection via ssh).
Price only US$ 14/month
Order now

Server Administration Control Panels
ISPmanager Lite 4 - free (available on request)
ISPmanager Pro - $10 per month
cPanel - $15 per month

We provide a test server for a period of up to 1 day. trial period?

Is perfect for: Active Directory, DNS Servers, IIS Hosting, Meta4 Trading, Regular Desktop Documentation,
General Websites, Forex, Reseller Web Hosting, VPN Tunnel, PPTP, Email Server for Work Group,
Teamspeak, Jabber, Backup, Statistic, Intranet System, Database, Game Server MMORPG and many others.

Payment Methods: Paypal, Payza, Bitcoin or WebMoney.

http://neironvps.com High Performance Enterprise VPS Hosting. Cheap VPS Server in Usa. Cheap VPS Hosting in Germany. Cheap VPS Server in Switzerland[/url]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Mark Manson (Entropy) - Newbie Guide to PUA Development godsgift 8 11,770 2016-11-23,15:58
Senaste inlägg:: JulianHastings
  Läsning till complete newbie TheD 14 5,716 2012-07-21,00:32
Senaste inlägg:: Sinney

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}