LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Test: Visionboard (law of attraction)
2018-03-23,19:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-03-23,19:49 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #12
RE: Test: Visionboard (law of attraction)
1 månad till och hur ligger vi till?

MC-kort på G, MC-köpt check.
Jobb: Rullar på bra, 3e månaden på nya jobbet
Tjejer: Har kärat ner mig i en tjej som jag har sett till o från under 2 års tid. Känns som det är den rätta och hon har varit nerkärad i mig med. Vi har varit på parmiddag, jag har skickat blombud, gett presenter m.m. Däremot nu så verkar det som om hon har tappat gnistan så vi får se vad som händer. Har sagt "jag älskar henne" för första gången idag, väldigt passiva svar. Hitta den stora kärleken är vad som är viktigast i mitt liv nu och det är det som är det mittersta på min visionboard. Däremot tänker jag inte tappa bort mig själv i henne om det fortsätter så här och då är det väl bara bita i det sura äpplet, slänga bort offerrocken va en man och ut och jaga igen. Livet går alltid upp och ner och svider inte förlusterna känns det inte gött när man vinner.

Har nu börjat känna att det inte ger mig lika mycket energi och att jag kanske mjölkat ur de befintliga bilderna och visionerna men vi kör på ändå Smile


Meddelanden
RE: Test: Visionboard (law of attraction) - av tvbordet - 2018-03-23,19:44

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}