LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Test: Visionboard (law of attraction)
2018-07-25,19:29,
Inlägg: #18
RE: Test: Visionboard (law of attraction)
1 Månad till har nu gått.

Bruden som jag tidigare skrivit om går det skit med, har varit lite fram o tillbaka på senaste och jag får inte tappa bort vem jag är. Har under tiden jag varit med henne inte raggat på andra tjejer då jag tänkt att det skulle bli seriöst med henne. Hur som helst drog ut o raggade igen för första gången på länge och resulterade i 2nr varav nr2 låg jag med ett par dagar senare. Hon kika förbi efter jobbet och sov över och det blev både morgon och kväll (tidigt på morgonen då hon skulle iväg o jobba sen, 05:40 fick det bli en snabbis), skulle fylla 20 så lagom ålder också. Lika bra att hålla igång på dagen så fick bli ett löppass direkt därefter också samt avsluta kvällen med Guns N rosers, riktigt bra dag.

Bruden som jag trodde det skulle bli seriöst med har gett mig en värdefull insikt och det är att jag "mesade till mig" när jag var med henne och det lär aldrig hända igen, tack för den insikten. Otroligt vilken beta-kille jag var stundtals med henne och otroligt nu med perspektiv vilken värdelös effekt det har på attraktionen. Hur i h´lvete jag kunde bete mig sånt förstår jag inte men samtidigt bra att inse vad som händer när man lättar på "PUA"-delen i sitt liv. F'n va snabbt det försvinner, precis som på gymmet att man måste hålla igång för att behålla musklerna. Övrigt i livet så kommer det nu bli ett krafttag på ut o ragga igen och det ska bli j*vligt kul. Precis skaffat MC-kort också vilket var på visionboarden så kul att bocka av saker även där. Nu är det semester och det blir vila samt återhämtning för att huvudet skall vara med i gamet till hösten.


Meddelanden
RE: Test: Visionboard (law of attraction) - av tvbordet - 2018-07-25,19:29

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}