LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Test: Visionboard (law of attraction)
2018-08-18,17:51,
Inlägg: #19
RE: Test: Visionboard (law of attraction)
1 månad till (snart iaf).

Uppfyllt en till grej som var som mål och det var en resa nere i alperna i österrike, riktigt gött.
Skaffat ny KK där målet är att börja styra upp en trekant på sikt. Dejtade en brud precsis innan österrike så får se vad som händer även där. 30-årskalas om 1v så kanske lite nytt folk även där.
Annars rätt så lugn månad och kommer bli mycket jobb samt extraknäck till hösten.
I november har det gått 1 år av tråden/experimentet och det kommer bli en längre slutsats där.
Kommer fortsätta med det kommande år också med en ny visionboard och kommer spara de gamla i framtiden för lite "backlog" för att se varför man gör det man gör och vart man kommer ifrån.
Tittar även om David Deangelo On being a man för typ 10e gången, snart lyssnat färdigt på "Mastery med Robert green, rekommenderas och även laddat ner Juliens Transformation mastery.
Misstänker att denna tråden är lite som storysana man lägger upp på instagram, alla följer men ingen kommenterar. Gör inte mig ett skit för det är för min egen skull jag gör det och kommer fortsätta med det jag lovat tills jag uppnått det jag velat.


Meddelanden
RE: Test: Visionboard (law of attraction) - av tvbordet - 2018-08-18,17:51

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}