LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilka sidor/appar har ni träffat ligg på?
2018-06-11,18:49,
Inlägg: #1
Vilka sidor/appar har ni träffat ligg på?
Jag har fått mest ligg från Tinder vilket är relativt enkelt men känns som att det börjar bli svårare ju längre man använder det, samma gamla tjejer där fast man gör nytt konto. Även fått några skapliga ligg från Happypancake, de brudarna tenderar dock till att vara väldigt klängiga....

0 resultat från Badoo och Happn...

Vilka sidor eller appar har ni hittat ligg?
2018-07-02,18:56,
Inlägg: #2
RE: Vilka sidor/appar har ni träffat ligg på?
(2018-06-11,18:49)Ansi Skrev: Jag har fått mest ligg från Tinder vilket är relativt enkelt men känns som att det börjar bli svårare ju längre man använder det, samma gamla tjejer där fast man gör nytt konto. Även fått några skapliga ligg från Happypancake, de brudarna tenderar dock till att vara väldigt klängiga....

0 resultat från Badoo och Happn...

Vilka sidor eller appar har ni hittat ligg?


Hjälper kompisen i hans datingjakt.
Vi kör Badoo och tinder.

Tinder verkar ha gått ner sig sjukt mycket mot när jag hade det (fram till sommarn 2017). Polarn har fått riktigt vassa bilder men responsen är kass. Är dock i el halvstor stad och han har nog startat om 3 ggr. Tinder tycker jag håller bäst klass på tjejer.

Badoo går betydligt bättre för honom där han komplimenterar sin profil med livesändning (ny grej?). Fler ligg men tyvärr är tjejerna mer skumma där. Mer WT på Badoo men ofta enklare att hitta snabbt ligg. ¨

Tips: Kör aktivt på badoo en vecka eller 2. Gilla på, maxa nya konversationer och styr in på sex så lär du rätt snabbt få napp beroende på krav.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Facebook ligg-app! Commander 5 2,463 2013-02-07,21:23
Senaste inlägg:: Cruz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}