LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Röst, hållning
2018-08-30,11:14,
Inlägg: #1
Röst, hållning
Någon som har tips för dessa faktorer?
Inser att jag förmodligen snackar ganska omanligt, får ofta till en inte alls så djup röst som jag kan ha ibland, vet det går att träna på, men lite osäker vad som är bra och inte i djungeln.
Tänker även om tips kring allmän hållning mer än hård styrketräning, typ några grymma övningar man kan få in på morgonen hemma typ?
2018-08-31,21:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-08-31,21:04 av {2} tvbordet.)
Inlägg: #2
RE: Röst, hållning
(2018-08-30,11:14)Oxtilia Skrev: Någon som har tips för dessa faktorer?
Inser att jag förmodligen snackar ganska omanligt, får ofta till en inte alls så djup röst som jag kan ha ibland, vet det går att träna på, men lite osäker vad som är bra och inte i djungeln.
Tänker även om tips kring allmän hållning mer än hård styrketräning, typ några grymma övningar man kan få in på morgonen hemma typ?

Kroppsspråk:
Långsamma rörelser
Avslappnad
Rak i ryggen
Ta plats
Var bekväm
Undivik händerna i fickorna
Kolla inte runtomkring på krogen
Kolla på människor som är stora chefer då dom brukar automatiskt få dominant kroppsspråk

Röst
Prata sakta
Prata från magen

Kolla body language pua 101 som finns på thepiratebay samt David Deangelo - Body Langauge, rekommederar dessa skarpt

Du är inne på precis rätt spår för får du i ordning på dessa grejer så är det fullständigt skit samma vad du säger till bruden för 93 % av din kommunikation är ditt kroppspråk och din röst. Hon vet betydligt mer om dig och får betydligt mer intryck av dig från ditt kroppspråk och din röst än vad du säger. Detta omedvetet så klart.

Blir du duktigt på läsa av kroppspråk så är det väldigt lätt o se om tjejen är intresserad också.
Signaler på att tjejen är intresserad:
Självmedveten när hon är med dig
Kollar ner i marken när er blick bryts
Stora pupiller (mycket bra tecken)
Pillar i håret
Kliar sig på armen (finns forskning som visar på detta och är från ap-dagarna lol)
När ni håller hand, prova håll löst i hennes hand och se om hon håller fast för att ni ska fortsätta hålla hand också mycket bra tecken.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Röstövningar för manligare röst? Entreprenören 22 13,152 2014-05-11,11:18
Senaste inlägg:: mpuabby
  David D pratar om hur din röst låter inför kvinnor Entreprenören 0 1,049 2014-01-03,12:17
Senaste inlägg:: Entreprenören
  Övningar för bättre hållning superduperadmin 4 2,284 2012-03-18,01:33
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}