LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Får ofta flake på träff
2018-10-03,18:00, (Detta inlägg ändrades senast: 2018-10-03,18:00 av {2} Mrniceguy.)
Inlägg: #1
Får ofta flake på träff
Jag har fått OK success med matchningar på tinder, har inte haft jättesvårt att vara lite cocky/sexuell, men tjejer blir sjukt flakiga på träff, är det något fenomen med tinder, eller finns det några tips eller tekniker för att få till träff enklare?
Sist gick en konvo såhär på att closa:

Tjej: Netflix, mysa är fan det bästa som finns, kanske du får turen att göra nummer två också? Wink
Kille: Låter härligt, fan ska vi inte dra en kväll där vi snackar historia, kikar på någon värdelös film snart? (Vi båda älskar och snackade om historia.)

Tystnad sedan igår förutom två selfies helt utan mening. Huh

Liknande fenomen kommer ofta upp.
2018-10-03,21:11,
Inlägg: #2
RE: Får ofta flake på träff
(2018-10-03,18:00)Mrniceguy Skrev: Jag har fått OK success med matchningar på tinder, har inte haft jättesvårt att vara lite cocky/sexuell, men tjejer blir sjukt flakiga på träff, är det något fenomen med tinder, eller finns det några tips eller tekniker för att få till träff enklare?
Sist gick en konvo såhär på att closa:

Tjej: Netflix, mysa är fan det bästa som finns, kanske du får turen att göra nummer två också? Wink
Kille: Låter härligt, fan ska vi inte dra en kväll där vi snackar historia, kikar på någon värdelös film snart? (Vi båda älskar och snackade om historia.)

Tystnad sedan igår förutom två selfies helt utan mening. Huh

Liknande fenomen kommer ofta upp.

Har du testat att vara mer direkt?

Som jag ser det så ger hon dig en hint och vill att du leder det dit.
När du sedan svarar hintande själv utan något tydligt syfte så svarar hon inte.

Jag hade föreslagit det du gör MEN istället för att svara "snart" så föreslår jag en lucka t.ex. tors kl 20.


2. 2 selfies skickar ingen tjej utan mening Wink Go dude!
2018-10-04,19:40,
Inlägg: #3
RE: Får ofta flake på träff
Som Fiskarn säger måste du vara mer konkret. Dra något i stil med "hur ser din kalender ut för veckan?" sedan planerar du in en kväll/tid som passar er båda. Kan vara svårt att från ingenstans dra upp en speciell dag och tid som förslag, är stor risk att hon ej kan då och då måste du komma med nytt förslag etc vilket gör att det lätt kan dö ut, därav tycker jag det är bättre att scanna av hur hennes vecka ser ut först och efter det föreslå något som passar båda.
2018-10-04,20:20,
Inlägg: #4
RE: Får ofta flake på träff
Du får ha bättre timing då tjejer tar beslut på deras känslor och inte med tanke. Jobba upp henne i ett bra "emotional state" sen frågar du och tar det därifrån. Sen när det är dags så "ankrar" du så hon kommer tillbaka i samma state och då tar du det därifrån.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Stockholmare får ofta svar från folk i mindre städer haha 8 4,886 2015-05-09,05:32
Senaste inlägg:: Rednales
  Direkt game -> Bestäm träff = fail. selected 1 2,085 2015-02-05,01:00
Senaste inlägg:: Ragnarök
  flake? Mr a 5 2,286 2012-09-16,22:27
Senaste inlägg:: slipstream

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}