LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Koffeintabletter
2012-03-11,22:31,
Inlägg: #1
Koffeintabletter
Finns nästan inget bättre som kan rädda en kväll när man är riktigt trött och seg i huvudet, tog två stycken (200mg) när jag stod och köade till en klubb igår kväll och innan jag kommit in var jag helt klar i skallen. Känslan kan jämföras med någon uppiggande drog antar jag. Galet nice!

Väl inne på klubben kunde jag köra på som fan, öppnade hejvilt och tungan var riktigt rapp, utan dom hade kvällen varit riktigt seg, hade öppnat nått sett, gäspat som en tok och dragit hem rätt tidigt.

Finns att köpa på apoteket för dom som är intresserade, en riktigt bra night saver.

Ta dom lite diskret då det kan se ut som något helt annat
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream
2012-03-11,22:40,
Inlägg: #2
Koffeintabletter
Hur blir man i kistan av det där? Är ju rätt jobbigt att sätta sig och kräma på en nattklubb.
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-11,22:42,
Inlägg: #3
Koffeintabletter
haha, gjorde samma sak igårnatt och var riktigt pigg hela natten. Alert fx 200 tabs för 69 spänn. Perfekt
you need to try before you win
2012-03-11,22:43,
Inlägg: #4
Koffeintabletter
Ye man, riktigt bra skit faktiskt.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-11,22:44,
Inlägg: #5
Koffeintabletter
Skulle snarare säga att det är extremt dåligt att ta... Jag blir pigg av det, men man blir för hypad och kan även övergå till nervositet. Gillar mer att vara relaxed på klubben än speedad.

Sen blir man lätt nödig av att inta koffeintabletter...
2012-03-11,22:50,
Inlägg: #6
Koffeintabletter
Har aldrig blivit dålig i kistan av det, funkar klockrent för mig.
Don't let today's weakness ruin tomorrows dream


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}