LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
2012-03-11,23:53,
Inlägg: #1
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Vet egentligen inte varför jag skriver detta men jag vill få det ur mitt bröst och det är riktat mot er nybörjare som vill hämnas och sätta dit tjejer.

Now dom flesta här vet väl att jag är en kortis (168) för er som inte vet well there u go. Ni som är korta kommer att förstå mig, ni som är långa, I dont think so. Det är jobbigt att vara kort, det är det. Om man tillåter det att vara det. För dom som tror att utseendet bara spelar roll så blir det det. Jag var en sån. Jag blev mobbad som ung. Rejält, nerslagen flera dagar i veckan, fick höra öknamn hela köret. Varför? För att jag var kort och svag, jag kunde inte försvara mig. Och jag hade ett dåligt självförtroende. Fick höra dagligen från killarna. Du är kort, du är ful. Du kommer aldrig att få en tjej. Några tjejerna sa till mig att jag var en utmärkt vän, men att ingen ser mig som något mer. Jag trodde helt enkelt att jag var väl en sån kille som inte kan få tjejer. Jag kommer att dö oskuld. Tjejerna dissade mig, vissa dissade mig snällt. Andra hårt, man kan inte ha en kille som är kortare än tjejen det går inte. Plus att du är riktigt jävla ful.

Min ovisshet blev till frustration. Frustration över att jag var kort och över att tjejer är jävla as. När jag fick några lays så förstod jag att jag inte är ful, utan ser rätt bra ut. Jag snubblade in på C-R. Men jag ville inte bli bra med tjejer utan jag ville sätta dit dom, jag ville sätta ditt dom riktigt jävla hårt. Jag ville helt enkelt hämnas på dom och C-R var min väg till att lyckas. Det var delvis därifrån som jag hämtade min drivkraft. Jag byggde upp ett riktigt fett självförtroende. Och jag började negga hårt, riktigt jävla hårt. Ni som läste mina poster på C-R vet att jag kunde säga saker som "jag ska rövknulla sönder dig här och nu" Riktigt grovt sexuellt. Jag låg med några tjejer bara för att sen säga upp kontakten helt. En tjej sa att hon gillade mig, jag svarade att jag kommer aldrig att kunna gilla henne för hon ser ut som om hon har fått ett strykjärn i nyllet. Förjävlig ser du ut, jag vill spy. Tjejen började såklart gråta. Som ni förstår var jag väl inte direkt den trevligaste människan på jorden. Jag insåg strax efter nyår att detta är fan inte jag.

Till er nybörjare som kommer in hit och vill hämnas ta det från någon som vet, det är inte värt det. DU sårar andra människor och det är ingen person du vill vara. Jag mår dåligt över hur jag betedde mig. Om jag fick börja om så skulle jag aldrig ha gjort det. Sprid glädje istället. Kyss henne för att du vill kyssa henne och för att du vill känna hennes läppar. Knulla henne för att du vill dela en skön stund med en underbar tjej. Gör det inte för att hämnas på dom andra tjejerna som dissade dig. Negga för att du vill retas inte för att såra. Spread some joy instead of hurting people.

Det var allt för mig ciao!
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-12,00:00,
Inlägg: #2
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Can totally relate... Sjukt bra insikt detta, tror många kommer in med den här inställningen tyvärr.
2012-03-12,00:59,
Inlägg: #3
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Starkt att du är så ärlig. Kan hålla med om revanschbegäret (även om jag aldrig har sagt nåt direkt elakt mot en tjej jag nyss closat) så har jag insett att den största hämnden är att ha ett schysst liv. När en brud dissar dig och du svarar med ett: pjasså? och sen visar sig ha ett mer awesome liv med awesome brudar, ja då blir brudfan desto mer knäckt. Och allt detta utan att ha sagt något elakt till henne alls.

Och sen har jag börjat sluta ta tjejer på så stort allvar. Jag menar, många av dem är ju som femåringar fortfarande, bara det att samhället ger dem en massa vuxenbefogenheter (typ, körkort, rösträtt, köpa sprit osv). Så varför förtjänar de alls vår uppmärksamhet och intresse i deras synpunkter? Sure, vissa tjejer är vettiga men många är det inte, så varför bry sig alls på vad de tycker och tänker öht? Den insikten har slagit mig allt mer på sistone.

Viktig tråd, f ö.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-12,10:02,
Inlägg: #4
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Jag började för ja trodde ja ville ha en flickvän som ja älskade... men mina gener höll fan inte me... NOPE... dom ville att ja skulle föröka mig med så många ja kunde och dom har aldrig slutat pusha mig åt det hållet även när det dyker upp en helt fantastisk brud som ja skulle kunna ha ett förhållande med... DAMN NATURE!!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-04,14:32,
Inlägg: #5
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Jag känner igen mig själv när du skriver detta. Dock fortsätter jag med den stilen och kommer naturligtvis fortsätta. Den andra stilen dvs. din nuvarande fungerar verkligen inte för mig men det kanske gör för dig. Den får en och framstå mer som Nice Guy.
2012-04-04,19:45,
Inlägg: #6
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
premium Skrev:Jag känner igen mig själv när du skriver detta. Dock fortsätter jag med den stilen och kommer naturligtvis fortsätta. Den andra stilen dvs. din nuvarande fungerar verkligen inte för mig men det kanske gör för dig. Den får en och framstå mer som Nice Guy.

Njae asså du kör mer på "badboy" stilen, den stilen som jag förklarade här är att du går ut för att såra och krossa tjejer, dvs helt enkelt hämnas.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-04,21:53,
Inlägg: #7
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Insecureboy Skrev:Njae asså du kör mer på "badboy" stilen, den stilen som jag förklarade här är att du går ut för att såra och krossa tjejer, dvs helt enkelt hämnas.

Badboy stilen har alltid varit min stil sen länge som jag kan minnas. Jag kommer fortfarande ihåg hur jag var så jävla modig när jag var 14 år dvs. När jag började 7an att gå fram till vilken tjej o tala direkt o göra vad jag ville, jag var sk. Klassens populäraste kille ända sen när jag började gymnasiet. men senare när jag började gymnasiet då blev jag ändrad som person just för att jag blev hjärntvättat av den svenska samhället under den tiden jag bodde i Sverige, när jag väl hamnade i gymnasiet så blev jag mobbad, utfryst av kompisar, tjejer shit testade mig hela tiden men jag fattade aldrig sånt och det ledde till att jag fick ännu mera dålig självförtroende dvs. Jag var inte samma person som innan och jag hade blivit en mesig chode. Min mindset hade förändrats totalt och trodde på fullaste allvar att tjejer var ute efter snygga killar, jag blev osäker i mig själv , när jag såg snygg tjej sa mina kompisar "du kommer aldrig få henne", kompisar spelade oxså roll i den kontexten.
2012-04-04,23:06,
Inlägg: #8
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Men dude, sluta skyll på samhället, polare och fan å hans moster.

För övrigt håller jag med insecure, du verkar drivas av ett sorts "hämndbegär".

Och "badboy-stilen"? Va fan, fick du göra något "Vecko-revy-mPUA-test" innan du reggade här eller vadå? Anyway, mitt mål är att knulla tjejer, inte såra eller whatever. Sen kanske jag, hon eller hennes morsa blir sur, it ain't a perfect world, men det är ju inget man strävar efter.
Haters gonna hate

WINNING
2012-04-05,00:37,
Inlägg: #9
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
George Costanza Skrev:Men dude, sluta skyll på samhället, polare och fan å hans moster.

För övrigt håller jag med insecure, du verkar drivas av ett sorts "hämndbegär".

Och "badboy-stilen"? Va fan, fick du göra något "Vecko-revy-mPUA-test" innan du reggade här eller vadå? Anyway, mitt mål är att knulla tjejer, inte såra eller whatever. Sen kanske jag, hon eller hennes morsa blir sur, it ain't a perfect world, men det är ju inget man strävar efter.

Självklart skyller jag, jag var inte samma person efter jag kom till Sverige, jag var ung och man blir lätt påverkad av omgivningen. Det är jätte lätt för dig o skriva sånt här att jag inte ska skylla på när du väl hittat lösningen men det betyder inte att allt är ens fel, det kan du tala om för någon som är vuxen men här i Sverige blir man konstant indoktrinerade av feministisk skit sedan barndomen. O att jag hamnade i Sverige när jag var 13 år hade jag tur.
2012-04-05,13:13,
Inlägg: #10
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
premium Skrev:Självklart skyller jag, jag var inte samma person efter jag kom till Sverige, jag var ung och man blir lätt påverkad av omgivningen. Det är jätte lätt för dig o skriva sånt här att jag inte ska skylla på när du väl hittat lösningen men det betyder inte att allt är ens fel, det kan du tala om för någon som är vuxen men här i Sverige blir man konstant indoktrinerade av feministisk skit sedan barndomen. O att jag hamnade i Sverige när jag var 13 år hade jag tur.

Nej, klart inte allt är ens fel, klart slumpen hade kunnat göra så att man hade tur och blev superbegåvad musiker/kalsongmodell/bra med tjejer från dag 1 = en natural eller whatever, helt sant.

Men du missar poängen. Lösningen som du snackar om kommer enbart om du beter dig som att det ÄR ditt fel, eller åtminstone ser faktum i vitögat och inser att vad du än gör kan du inte förändra det som varit och det som påverkat dig. Det du kan påverka är din framtid. Jag är uppväxt helt och hållet i Sverige, jag var oskuld tills jag var 21, jag är närsynt och har intryckt bröstkorg jag behövt opereras för, all that good shit. Det hade jag lätt kunnat skylla på, men efter ett tag insåg jag att det inte skulle få mig det jag ville ha. Det är nämligen bara att arbeta för det du vill ha som får dig det, och det är väldigt svårt att göra när man använder sin energi åt att konstant gräma sig över att man hamnat där man hamnat. Så fråga dig själv, vad är det du vill ha? Vill du ha tillbaks ditt självförtroende från när du var 14? Well, du är i en bättre sits än de flesta som kommer hit, många har aldrig ens haft självförtroende med tjejer, så du har alla förutsättningar att få tillbaks det, det är bara att börja pusha dig själv och göra det du är obekväm med, sluta analysera.
Tough love bro, men sluta gnäll och börja lev, tänk inte på det förflutna. Gör det nu, tacka mig sen.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-05,13:58,
Inlägg: #11
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Jag gnäller inte Smile jag ville bara passa på berätta lite om min bakgrund, just nu skyller jag inte på nån, jag är vuxen o jag har mer makt över min tänkande, det jag påpekade i mitt förra post vad som var orsaken till att jag blev ändrad som person.
2012-04-05,14:01,
Inlägg: #12
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Haha ah, missförstod dig isf ;D men good for you
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-06,17:14,
Inlägg: #13
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Insecureboy Skrev:Vet egentligen inte varför jag skriver detta men jag vill få det ur mitt bröst och det är riktat mot er nybörjare som vill hämnas och sätta dit tjejer.

Now dom flesta här vet väl att jag är en kortis (168) för er som inte vet well there u go. Ni som är korta kommer att förstå mig, ni som är långa, I dont think so. Det är jobbigt att vara kort, det är det. Om man tillåter det att vara det. För dom som tror att utseendet bara spelar roll så blir det det. Jag var en sån. Jag blev mobbad som ung. Rejält, nerslagen flera dagar i veckan, fick höra öknamn hela köret. Varför? För att jag var kort och svag, jag kunde inte försvara mig. Och jag hade ett dåligt självförtroende. Fick höra dagligen från killarna. Du är kort, du är ful. Du kommer aldrig att få en tjej. Några tjejerna sa till mig att jag var en utmärkt vän, men att ingen ser mig som något mer. Jag trodde helt enkelt att jag var väl en sån kille som inte kan få tjejer. Jag kommer att dö oskuld. Tjejerna dissade mig, vissa dissade mig snällt. Andra hårt, man kan inte ha en kille som är kortare än tjejen det går inte. Plus att du är riktigt jävla ful.

Min ovisshet blev till frustration. Frustration över att jag var kort och över att tjejer är jävla as. När jag fick några lays så förstod jag att jag inte är ful, utan ser rätt bra ut. Jag snubblade in på C-R. Men jag ville inte bli bra med tjejer utan jag ville sätta dit dom, jag ville sätta ditt dom riktigt jävla hårt. Jag ville helt enkelt hämnas på dom och C-R var min väg till att lyckas. Det var delvis därifrån som jag hämtade min drivkraft. Jag byggde upp ett riktigt fett självförtroende. Och jag började negga hårt, riktigt jävla hårt. Ni som läste mina poster på C-R vet att jag kunde säga saker som "jag ska rövknulla sönder dig här och nu" Riktigt grovt sexuellt. Jag låg med några tjejer bara för att sen säga upp kontakten helt. En tjej sa att hon gillade mig, jag svarade att jag kommer aldrig att kunna gilla henne för hon ser ut som om hon har fått ett strykjärn i nyllet. Förjävlig ser du ut, jag vill spy. Tjejen började såklart gråta. Som ni förstår var jag väl inte direkt den trevligaste människan på jorden. Jag insåg strax efter nyår att detta är fan inte jag.

Till er nybörjare som kommer in hit och vill hämnas ta det från någon som vet, det är inte värt det. DU sårar andra människor och det är ingen person du vill vara. Jag mår dåligt över hur jag betedde mig. Om jag fick börja om så skulle jag aldrig ha gjort det. Sprid glädje istället. Kyss henne för att du vill kyssa henne och för att du vill känna hennes läppar. Knulla henne för att du vill dela en skön stund med en underbar tjej. Gör det inte för att hämnas på dom andra tjejerna som dissade dig. Negga för att du vill retas inte för att såra. Spread some joy instead of hurting people.

Det var allt för mig ciao!

Grymt inlägg! Klyschigt med sant: att erkänna sina brister, tillkortakommanden och misstag för sig själv är det viktigaste steget till att bli en bättre människa.
2012-05-09,18:00,
Inlägg: #14
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Ganska löjligt det där med limiting beliefs kring längden eller utseendet. Visst, jag är tacksam för min längd, det är trevligt att vara över average height. Men betyder inte att man är dömd till lowself esteem o lack of success med tjejer bara för man råkar va kort. Bara en av många många kvaliteer uppenbarligen som kan vara attraktiva, bevisat via vetenskaplig forskning, personliga observationer och 1000 tals killars field experience.

Är man liten får man vara naggande god istället ;o hahaha. Oerhört vad elak du va som sa sådär till en brud, gött att du lagt det bakom dig. Smile Smile.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}