LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att vänstra, eller inte vänstra.
2012-03-12,00:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-12,00:48 av {2} golvmopp.)
Inlägg: #1
Att vänstra, eller inte vänstra.
Något jag velat säga ett tag:

Förra året tog ett två-årigt förhållande slut, för min del. Alldeles efter att jag hade uttryckt min vilja att ha ett exklusivt förhållande strulade jag med en annan tjej. Detta la jag för stunden ingen särskilt stor vikt vid, men då förhållandet senare började knaka i fogarna p.g.a att jag började toffla, så började hjärnspöken uppenbara sig. "Berätta", sa dom. "Om det är meningen att ni ska vara tillsammans kommer det här att rinna av". Som tur var berättade jag inget, då det definitivt skulle ha varit spiken i kistan för förhållandet. (En kille som tillåtit sig själv att vara toffel, och när hans attraktion redan står i låg kurs, med ånger i rösten berättar att han varit 'otrogen'? KTNXBAI!)

Fast forward ett år, då förhållandet progressivt knakar allt mer, och jag får hinkvis med erbjudanden av fitta slängda åt mitt håll, så övertygar jag mig själv om att jag absolut inte ska vara otrogen, att jag ska göra "det rätta valet" och vara principfast. Jag nekar på en månad ett antal fagra donnors inviter, fullt övertygad om att mitt handlade varit korrekt.

Fast forward några månader, då förhållandet tar slut. Inleder en KK-relation med exet som varar i ett par månader, där hon har varit den som tryckt på att vi ska hålla kontakten, och hon fortfarande vill ha kvar mig som nära vän, när hon en dag plötsligt vill bryta all fysisk förbindelse. Vi har ett samtal där hon säger att hon "inte letar efter någon ny", om att hon ifall hon känner sig kåt tänker gå på ONS, etc. Känner mig lite off och får sedan reda på att hon inlett ett förhållande med någon hon addade på FB en vecka efter respektive samtal. I retrospekt träffade hon honom förmodligen när vi fortfarande var KKs och hon pumpade mig full med "vill ha kvar dig i mitt liv"-smörja. Bitch turned on a dime, och jag var gårdagens nyheter.

Hur mådde jag då av att ha nekat all fitta i förhållandets slutfaser? Att ha varit en "gentleman" som tog den rätta vägen och åsidosatte sina egna drifter för den goda sakens skull? Ploppade en liten ruta upp i periferin som meddelade mig om att mina honor-stats hade levlat?

Nej - bara en bitande känsla om att jag just hade blivit metaforiskt rövknullad av en brud jag trodde att jag kände, som istället visade sig ha samma moraliska strukturella integritet som en våt strumpa.

Vad vill jag ha sagt med detta? Att du ska ljuga tjejer rakt upp i ansiktet och knulla runt som en idiot? Inte alls, ärlighet är alltid att föredra - tuta inte i en tjej om att du vill ha ett exklusivt förhållande om du inte kan ge henne ett. Men till syvende och sist är det sakerna du ångrar att du inte gjorde som svider mer än vice versa - in other words, if you can get the pussy, take it til you're stuffed. I många stadium av förhållandet, bland annat när vi höll på att bryta upp for real tog hon fram tårarna som vapen, vilket fick mig att säga "jag önskar att det var jag som mådde dåligt. Hon förtjänar inte detta - jag kan hantera det bättre än henne". Guess what? Jag fick som jag ville, med råge. Och inte fan hade jag en kommitté med blommor och choklad som tackade mig för mitt gentlemannamässiga val.

Måhända att någon som är i ett förhållande läser tråden och tänker: "inte min brud. Hon skulle aldrig göra så. Hon är speciell". Jag tänkte exakt likadant, det faktum till trots att jag fick varningsklockor överallt som jag valde att ignorera. Tecken på att hon kunde vara otrogen, sammanträffande dialoger med andra bekanta som rådde mig att leva ut mina lustar, etc. Grejen är att man sällan, om någonsin, kommer att anamma ett dylikt tänkande förrän man har råkat ut för samma sak själv. Men om jag kan få någon att tänka till, it's been worth it.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-03-12,11:02,
Inlägg: #2
Att vänstra, eller inte vänstra.
Men var hon otrogen när ni var tillsammans eller endast när ni var KK´s?
2012-03-12,11:46,
Inlägg: #3
Att vänstra, eller inte vänstra.
Ja det är ju knivigt det där.. Jag har själv helt klart ändrat lite uppfattning i frågan när man sett och hört hur många flickvänner gör mot sina pojkvänner. Dunno hur jag själv skulle agerat i dagsläget, har inte varit i ett exklusivt förhållande på över 4 år. Men jag skulle kunna tänka mig att det skulle ta rätt lång tid in i ett förhållande innan tankar att neka free punani skulle komma i mitt huvud idag, något som tidigare infann sig efter 2 dejter, typ.

Gör det mig till en douche? Nja vet inte det, eftersom min tolerans att tjejen jag träffar skulle ligga med andra tidigt i vårt förhållande ökat, något som jag tidigare fann som fullständigt legitim orsak att be henne fara och brinna å helvetet, typ.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-12,12:56,
Inlägg: #4
Att vänstra, eller inte vänstra.
Förstår problemet. Har själv flera gånger varit i liknande situationer.

För mig handlar det mest om min egen självbild. Vem JAG vill vara. Att vara otrogen är inte förenligt med min idé om mig själv som den fulländade mannen, och därför är det inte acceptabelt. Jag dömer dock inte andras otrohet speciellt hårt. Each to his own.
2012-03-12,17:09,
Inlägg: #5
Att vänstra, eller inte vänstra.
ju mer ja kämpar emot mina naturliga manliga begär att sprida min avkomma som ett genetiskt överlägset virus för att jag har en brud... desto mer chode känner jag mig... i ALLA delar av mitt liv... som att min hjärna märker av det och går över till provider mode
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-12,18:13,
Inlägg: #6
Att vänstra, eller inte vänstra.
Förstår vad du menar. Som Paul Janka skriver:

"The domain of a long-term relationship belongs to the woman and her job is often to civilize her man – to change him – and she works on him in myriad, subtle ways. That’s why married men are, for the most part, docile and malleable. An exhausted husband has little energy to protest against his wife’s conniving. A more gracious way to put it is that married me are more civilized than single men. Perhaps, whatever that means. [...]

Keep in mind that “game” is a muscle that you must exercise. It’s not like riding a bike, a skill you’ll never lose. I know, because I lost a good amount of my rap while I was in a serious long-term relationship from summer ’05 to winter ’07. When I emerged, I was weak. I wasn’t useless because I’d cut my teeth here in NYC for three years, but I didn’t have the confidence, the sense of entitlement, the chutzpah that a successful player develops (and needs)."
2012-03-12,22:56,
Inlägg: #7
Att vänstra, eller inte vänstra.
Jag får den här känslan:

Vill jag sitta i min gubbstol när jag är typ 65, trött på livet och tänka

" Fan knullade jag inte skiten ur den där jävla as heta bruden när jag väl hade chansen?"

Kvinnor har en bra förmåga att vara otrogna, (okej nu ska jag inte säga för mycket) men de ärju inte änglar.

Jag vill nog säga att om hon är riktigt jävla snygg, kör på, MEN ÄRLIGHETEN MÅSTE VARA DÄR.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-13,02:25,
Inlägg: #8
Att vänstra, eller inte vänstra.
Jag själv tycker det är ett svagt beteende som visar på låg moral gentemot andra. Ifall man kan vara ärlig med det är det en annan sak tycker jag, men isåfall anser jag att man ska vara ärlig innan man gör det, då har man varit tydlig med sina egna regler och ifall hon inte hon kan acceptera det så whatever.
2012-03-13,15:09,
Inlägg: #9
Att vänstra, eller inte vänstra.
alpha dawg Skrev:Men var hon otrogen när ni var tillsammans eller endast när ni var KK´s?

Det jag vet är att hon blev tillsammans med nån hon addade en vecka efter ovan nämnda samtal.

Det jag i efterhand starkt misstänker är att hon i förhållandet var otrogen, baserat på flera incidenter - hon satt och sms-ade nån gång efter att vi hade bråkat när jag får syn på ett suspekt sms i ögonvrån, hon blev sur när jag överraskade henne hos hennes place en dag, materiell generositet på bekostnad av hennes sexdrift, etc etc etc. There's more.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-03-13,18:10,
Inlägg: #10
Att vänstra, eller inte vänstra.
^^^ Låter helt klart som varningstecken. Berätta gärna mer utförligt. Att få höra om andras relationsdynamik är alltid lärorikt.
2012-03-15,21:30,
Inlägg: #11
Att vänstra, eller inte vänstra.
Tycker detta gav mig ett intressant perspektiv ifall jag väljer att skaffa FV nån gång igen. Säger inte att jag tänker vänstra, men this got me thinking.

Antar att det är del av vår sociala programmering att "Man ska inte va otrogen!! nånsin!!!" - men frågan är ju vad som funkar bäst för mig, egentlgen?
2012-03-16,00:13,
Inlägg: #12
Att vänstra, eller inte vänstra.
Enkel frågeställning. Hur skulle du känna om din flickvän var otrogen? Svara ärligt på den frågan, och du vet hur du tänker angående denna frågan.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-16,04:25,
Inlägg: #13
Att vänstra, eller inte vänstra.
Ye man, så otroligt många "flickvänner" är otrogna till höger och vänster. Det är ungefär som en liten "värld" som players lever i och har vetskapen om som vanliga svenne joes inte vet ett skit om, dom går runt i sin lilla bubbla där alla flickor är trogna lojala små söta varelser när sanningen är den att det finns en väldigt stor chans att denna söta lilla varelse får stock av någon asshole-player när mr pojkvän inte finns i närheten.

Detta har fått mig själv att bli cynisk och fundera om min flickvän är eller kommer vara otrogen och vad min reaktion skulle vara den dagen, skulle jag få reda på något sånt skulle jag troligtvis vilja döda både henne och killen i fråga då det inte finns många saker som känns äckligare än när ens flicka får stock av någon annan (ej erfarat det med just flickvän, men dock med EX när det precis hade tagit slut). Dock är jag idag rätt säker på att hon inte ens har en tanke på att vara otrogen då jag byggt upp hela förhållandet på ett sätt som får henne att konstant ha mig i tankarna och där jag har överläge.

However, om vi bortser från samhällets normer och värderingar så är ju flickors uppgift rent biologiskt att försöka roffa åt sig den bästa genetiken dom kan få till att para sig med samtidigt som dom letar en partner som kan bidra med resurser till dom själva och avkomman, inte sällan får dom detta av 2 olika personer -> Dvs en lover (alfa player asshole) och en provider (beta chode provider), självklart undanhåller dom detta för sin provider. Medans mäns uppgift är att sprida sin säd till så många som bara fan möjligt för att säkerställa genetisk odödlighet.

Så ja, män vill få social makt så dom kan ha harem och kvinnor vill ha män som andra kvinnor vill ha (och således har social makt) och är därmed utformade till att vara en del av detta harem Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-16,05:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,05:05 av {2} devil.)
Inlägg: #14
Att vänstra, eller inte vänstra.
Hon borde alltid jaga dig... mer eller mindre.. även om ni är tillsammans... Har en brud nu som det är så med och ja skulle aldrig kunna tro att hon skulle vara otrogen... but then again... vem vet... mitt issue e, va gör jag när jag har fru och bor ihop med en tjej??
hur kan man hålla uppe detta konstanta push pull... räcker med att stå fast vid sina principer o passera shit tests eller måste vi aktivt konstant gamea forever and ever and ever and ever...
har sovit hos bruden i upp till 3 dar ibland och tillochmed DÅ börjare shit testsen öka... hon börja bli mer tjatig and what not...


var hon otrogen skulle ja aldrig röra henne igen...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,09:30,
Inlägg: #15
Att vänstra, eller inte vänstra.
devil Skrev:Hon borde alltid jaga dig... mer eller mindre.. även om ni är tillsammans... Har en brud nu som det är så med och ja skulle aldrig kunna tro att hon skulle vara otrogen... but then again... vem vet... mitt issue e, va gör jag när jag har fru och bor ihop med en tjej??
hur kan man hålla uppe detta konstanta push pull... räcker med att stå fast vid sina principer o passera shit tests eller måste vi aktivt konstant gamea forever and ever and ever and ever...
har sovit hos bruden i upp till 3 dar ibland och tillochmed DÅ börjare shit testsen öka... hon börja bli mer tjatig and what not...

var hon otrogen skulle ja aldrig röra henne igen...
Bekanta jag har som haft långa stabila förhållanden och där det fortfarande finns gnista efter flera år, är de förhållanden där den manliga respektive kvinnliga polariteterna är framträdande hos bägge parter. Så länge denna polaritet finns skulle jag säga att det är högre chans/risk att killen är otrogen än att tjejen är det.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-16,14:22,
Inlägg: #16
Att vänstra, eller inte vänstra.
Carragher Skrev:Bekanta jag har som haft långa stabila förhållanden och där det fortfarande finns gnista efter flera år, är de förhållanden där den manliga respektive kvinnliga polariteterna är framträdande hos bägge parter. Så länge denna polaritet finns skulle jag säga att det är högre chans/risk att killen är otrogen än att tjejen är det.

Japp, absolut.

Sen varierar det mellan tjejer också, vissa flickor tenderar att verkligen ha noll jevla kontroll what so ever över deras känslomässiga galenskap medans andra tjejer är mer "stabila", hah.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-16,15:51, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-16,16:00 av {2} devil.)
Inlägg: #17
Att vänstra, eller inte vänstra.
Evilvalle Skrev:Japp, absolut.

Sen varierar det mellan tjejer också, vissa flickor tenderar att verkligen ha noll jevla kontroll what so ever över deras känslomässiga galenskap medans andra tjejer är mer "stabila", hah.

ye det förstår ja.. men enlig david deida så har dom som har starkare kvinlig polaritet mindre kontroll över känslor, agerar bara för stunden etc.

känns mer som att dom riktigt kvinnliga kvinnorna e dom som har högst chans att vara otrogen.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-16,17:31,
Inlägg: #18
Att vänstra, eller inte vänstra.
Insecureboy,

Det där stämmer bara om du har en världsbild att alla bör behandlas exakt likadant. Att du inte är prioriterad över andra i ditt eget liv därmed. (Det är inte bara bra för dig, utan tjejer vill att du ska prioritera dig sj å därigenom ha hög status).

Går ju att argumentera att det faktiskt är bra att du får fitta på annat håll, för oddsen att du börjar choda är ju lägre då vilket tjejen även drar nytta av (o hon slipper må dåligt över det hon inte känner till). Dom sociala normerna samhället har stödjer trots allt kvinnans genstrategi mer än mannens och tar inte hänsyn till att män har en genetisk adaption som gör att vi har högre behov av sexuell variation.

Menmen, handlar givetvis om vilka värderingar du har å inte. Bara du vet vad som är rätt för dig.
2012-03-16,19:05,
Inlägg: #19
Att vänstra, eller inte vänstra.
devil Skrev:ye det förstår ja.. men enlig david deida så har dom som har starkare kvinlig polaritet mindre kontroll över känslor, agerar bara för stunden etc.

känns mer som att dom riktigt kvinnliga kvinnorna e dom som har högst chans att vara otrogen.

Ja, detta är även vetenkapligt bevisat.

Kvinnor med typiskt kvinnliga attraktiva drag har mycket större risk att vara otrogen än en icke-attraktiv kvinna.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-16,19:12,
Inlägg: #20
Att vänstra, eller inte vänstra.
Evilvalle Skrev:Ja, detta är även vetenkapligt bevisat.

Kvinnor med typiskt kvinnliga attraktiva drag har mycket större risk att vara otrogen än en icke-attraktiv kvinna.

hah logistik mässigt kan ja fatta varför det är sant... men har det nått med deras biologi att göra också och inte bara att dom är heta nog att kunna få massa awsome killar?
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vet inte men tror jag vet som kommer hända Pienso 7 3,690 2016-02-12,09:31
Senaste inlägg:: Pienso

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}