LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det går för fort. (Långt)
2012-03-12,09:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-12-06,17:06 av {2} Ash.)
Inlägg: #1
Det går för fort. (Långt)
Lite oklar trådstart nu. Men behöver behöver lite input.
2012-03-12,12:47,
Inlägg: #2
Det går för fort. (Långt)
Jag har aldrig personligen varit utsatt för "det går för snabbt"-grejen. Inte vad jag minns i alla fall. Smile Men när jag ser sånt här hända folk omkring mig handlar det nästan alltid om att tjejen helt enkelt inte är tillräckligt attraherad, snarare än att hon känner sig "obekväm" med situationen, eller vad det nu kan vara.

Jag reagerar på att hon sade sig gå igång på din "manlighet" och att "du vågade ta för dig". Säger rätt mycket om hur hon vill att en kille/man ska bete sig, och antyder att du kanske ska ta det lite lugnt med gullandet och känslosnackandet. För min egen del brukar jag aldrig ta upp förhållandediskussioner alls den första månaden, och gör tjejen det är det bara att dra till med att "det går för snabbt" och att vi "knappt känner varandra än ju".
2012-03-12,14:12,
Inlägg: #3
Det går för fort. (Långt)
Med kaffet och virren i magen nu så inser jag att du har helt rätt i det du skrev. Jag blev tagen av stunden. Så nu blir det till att chillaxa lite och se vad som händer. Löser sig säkert. Kommer nog själv dra till med "du har rätt i att vi borde ta det lugnt, vi kör casual som vi har sagt så blir det som det blir sen". Bom!
2012-03-12,16:54,
Inlägg: #4
Det går för fort. (Långt)
jag kör ALDRIG känslo snacket.. helt onödigt, gör bara allting mer komplicerat... sen är ja inte så erfaren när det gäller förhållanden, brukar va jag som ignorerar deras initiativ till känslo snack och deras tappra söta försök till att leda in det i ett monogamt förhållande.

poor girls, jag känner mig som kokain...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-05-08,01:09,
Inlägg: #5
Det går för fort. (Långt)
Knepigt. Dra ner på gulligullandet och bygg upp en mer teasande frame kanske? Fortsätt vara dominant och styr henne, hon kommer älska det Wink
2012-05-08,18:06,
Inlägg: #6
Det går för fort. (Långt)
Jag säger som det är hela tiden, jag kan aldrig ha ett förhållande och blir aldrig kär = slipper alltid känslosnacket även om det ger en del fler shittests för mig.

Tror du var liiiiite för mycket på just det där med känslosnacket, det gör väl att hon reagerar som hon gör med att det går för fort, sluta håll det med känslor utan bara stråla ut mer av vad du gjorde i början och inte bli för mjäkig, thats not good dawg!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}