LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Its all in your mind
2012-03-12,22:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-12,22:04 av {2} Theboss.)
Inlägg: #1
Its all in your mind
Har varit den bästa dagen på länge! why? cuz im more alpha than ever.

Var lite småkär i en brud och de förstörde allt, eller snarare var de påväg att förstöras. hon var tydligen bara vän med mig... back off bitch

Vaknade imorse och satte på denna låten http://www.youtube.com/watch?v=gODGcVSzh1U&ob=av3e
Kände direkt hur testosteronet ökade och alla känslor försvann.

Jag känner mig mer manlig än någon annan man. Har kört den snabba akten mot sex mot brudens kompis. shittest hit o dit and all were passed. hennes kompis kallar mig knullbar osv

smsade brudens kompis och körde mycket push pull... bruden som jag var småkär i börja direkt smsa. körde en ordentlig asshole stil fast även här med push pull tekniken.

När de va som hetast sa jag att jag skulle ut. Jag hade framen hela tiden... hon kunde inte släppa mig utan ville träffas direkt men jag sluta smsa, bitch i said bye... svara självklart inte på skiten efteråt.

Vill med detta säga att känslor förstör som fuck. tänk er en bil utan hjul! de går fan inte! Ni SKA tänka att ni är THAT GUY som får alla bitches. få bort alla känslor NU och lev livet!

Over and out, Peace
2012-03-13,00:36,
Inlägg: #2
Its all in your mind
good stuff broham
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}