LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Snabb input, textgame.
2012-03-14,23:23,
Inlägg: #1
Snabb input, textgame.
Bakgrunden är att detta är en tjej som jag snackade med på krogen för kanske 6 veckor sedan. K-close men inget mer. Sen har vi smsat några gånger i varannan vecka sedan dess och mest drivit.
Fick idag nog av segliret och skrev:

"Men helt seriöst madde aka partygirl så börjar det bli dags för oss att ses ist för att hålla på och tramsa över sms forever, tycket du inte?"

En kvar senare kom: "haha jasså varför?". Det här är väl mer eller mindre en form av test där jag borde vara tydlig med mina intentioner? Har inte varit särskilt sexuell innan i våra sms så vet inte vadfan jag ska skriva. Input?

BTW så skrev hon ett till sms bara några minuter senare: "Vad gör du om dagarna? Smile" vilket jag bara kan tolka som nån form av IOI?
2012-03-14,23:29,
Inlägg: #2
Snabb input, textgame.
självklart ett tecken på intresse. Isf tkr ja du endast ska svara på det senaste smset och inte båda.
2012-03-14,23:35,
Inlägg: #3
Snabb input, textgame.
haha använder whatsapp så man kan ju se när den andra läser smsen. Hon måste ha sett att jag läst hennes andra sms utan att svara och skrev ytterligare ett sms: "Förlåt ville inte vara otrevlig men är sjuk just nu :/ men vad sysslar du med?(:"

Mössan: Så jag ska inte ens svara på varför jag tycker vi ska ses?
2012-03-15,10:09,
Inlägg: #4
Snabb input, textgame.
Klart som fan att du ska svara på varför du tycker ni ska ses! För, du vill väl ses?

Det du vill göra förmedlar du!

"Hur ska vi annars kunna ha kuddkrig/baka en kaka/ta en promenad/äta glass/leka gissa nationaliteten"

Eller bara mer direkt "För att vi det är dags att ta det här till nästa nivå"

Jag menar, vad dansar du runt för, KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR Smile

Du har ju tagit kommandot och visat att du vill träffas, om hon frågar varför, ge en anledning, vilken som helst är god nog som en annan i mina ögon. Viktigast är att du är kongruent, du säger att du vill träffas och om hon frågar varför och du inte svarar så framstår du som rätt dålig i hennes ögon.

"Jahopp, han vill träffas men han vet inte varför.... eeeh?"
2012-03-19,04:21,
Inlägg: #5
Snabb input, textgame.
Hon är hooked. "Så vi ska kunna gifta oss i vegas och producera genetiskt överlägsna barn tillsammans, DUH"
2012-03-20,15:18,
Inlägg: #6
Snabb input, textgame.
Finns en bra bok om textgame "Texting - Flörta & dejta via sms"
SSSC - Represent~ Prince


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}