LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
2012-03-15,22:19,
Inlägg: #1
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Har gått runt i stan nu ett tag och jag måste säga att kaféer är riktigt fulla med targets, men det är en sak som stör mig: Jag tycker det känns fett jobbigt att öppna där. Nån som har erfarenhet av det och kan ge några tips? Ska spalta upp vad det är som beklämmer mig:

* Tycker det är jobbigt att folk runtomkring kan lyssna på en och sen skratta hånfullt om man failar.

* Är rädd för att personalen ska be mig dra åt helvete för att jag inte beställer någonting.

* Är rädd att personalen ska känna igen mig och be mig dra åt helvete.

* Är rädd att ställena ska bli utfiskade och folk ska känna igen mig och be mig dra åt helvete.

En del nojjor som ni ser. Ärligt talat, det ser fan ömkligt ut men det är är faktiskt så jag känner det när jag är ute på stan. Någon med liknade problem och hur tacklar ni det?
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-15,22:39,
Inlägg: #2
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Dude, ja ÄLSKAR kaffeer..
1 en kille som raggar är fan attraktivt.
2 det är inte vad som händer dig (lyckas eller bli dissad) utan det är hur du reagerar på det som avgör hur andra ser dig.
3 det kaffeet jag mest raggar på såg ja till att bli vän me dom som jobbar där. Ja får gå dit o ragga även om ja inte beställer nått.
4 Har fått lite av ett player rykte där... faktiskt till min fördel då servitriserna ögar mig så inni helvette o ja alltid flirtar med dom och andra tjejer på stället ser det och BOM intresse väcks
5 folk lyssnar? AWSOME... en rockstjärna e ingenting utan sin publik
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-15,23:39,
Inlägg: #3
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
True word Devil. Its always in your mind.
Allt blir vad du tänker och gör det till Smile
En gång i tiden hade du säkert jobbigt med att gå upp till någon på klubben, men har väl tagit flera steg framåt där?
Och när tog du stegen framåt? Jo när du bara gick in och körde Smile
Tänk om du bara pushar dig själv och börjar köra på Kaffé, om 6 månader så skrattar du åt det du en gång i tiden tyckte var jobbigt
SSSC - Represent~ Prince
2012-03-16,00:03,
Inlägg: #4
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Jag har ett cafe i gbg som jag alltid tar mina dejter till, flera av dom som jobbär där känner igen mig. Visst dom ger mig blickar.Har ännu inte listat ut om dom är sugna på mig eller om dom tycker att jag är en skitstövel. But I dont care Wink Jag har öppnat på cafeer flera gånger ska ge dig ett exempel.

Jag går förbi ett cafe. Ser en assnygg blond tjej som sitter och fikar med sina kompisar, cafet är smockfullt. Jag går fram till henne.

Insecureboy: Tjaaa! du det här är helt random men du är ta mig fan den snyggaste bruden jag har sett.
Hb: chockad bara stirrar på mig, för att sen flina och säga tack. (Jag sa det rätt högt så jag kände blickarna från andra omkring mig)
Insecureboy: Du jag måste dra ska möta upp en kompis men ge mig ditt nummer.
Hb: hahaha är du seriös?
Insecureboy: Ja det är inte så svårt som det ser ut, du ser du bara trycker in ditt nummer på knapparna här på skärmen, kolla jag hjälper dig. (trycker in 07)
Hb: hahaha jag är hemskt ledsen men jag har pojkvän.
Insecureboy: Aja men det var värt ett försök. ciao. går.

Skrattade dom i cafet? Nope, gav dom mig blickar? yep. Varför? Jag tar pinnen ur röven och gör det flera andra inte vågar. (förmodligen så sitter dom hemma nu å dyrkar mig som en fucking gud) Its all in ya head bro, sluta bry dig vad andra tycker å tänker. Du kan vara en liten pussy som åhh mygod vad ska dom tänka, nej så kan jag inte göra. Eller lev ditt liv till max och se tillbaks sen när du e 80 bast och var stolt. Make ur choice, shoot.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-16,01:26,
Inlägg: #5
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Riktigt bra tips ni kommer med gubbar. Ska läsa den här tråden innan jag sticker ut i morgon.

En annan sak som jag fick reda på när jag snackade med random folk idag var att det sitter djupare än så. Jag har en rätt stark scarcity mentalitet som går ut på att jag är livrädd för att screwa upp saker och ting. Det beror dels på en hysterisk morsa och en idealistisk världsåskådning. Jag vill att allt ska bli så bra som möjligt och har samtidigt en fobi för missöden. Now fuck this. Det här beliefet hämmar mig och jag ska dumpa den här skiten fortare än kvickt. Imorgon kör jag två pass PUA, ett på förmiddagen och ett på kvällen. Tänker läsa era tips en gång till och ta mig en allvarlig funderare på vad jag egentligen är rädd för. Vad är egentligen det värsta som kan hända? Om det isf händer, kommer jag dö på kuppen? Är jag en liten fitta som nojjar mig i onödan? Saker jag ska tänka på under kvällen.

Tack för tipsen boys och god natt
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-16,01:28,
Inlägg: #6
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Detta är för alexander, "expanding your reality" : [video=youtube;RC9nGHFCy1Q]http://www.youtube.com/watch?v=RC9nGHFCy1Q&feature=plcp&context=C473cd83VDvjVQa1PpcFMrioRGXa4MoXDf-RkpS9QoVyq1CrORZhg=[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-16,16:11,
Inlägg: #7
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Alltså, detta är så jävla löjligt. Var i Malmö idag och skrev på jobbkontrakt (YEEES) och passade samtidigt på att sarga när jag var där. Öppnade en snygg tjej som satt framför mig på tåget, en ensam tjej på Espresso house och sen ett 3-set på samma ställe fast på uteserveringen. INTE EN ENDA GÅNG reste sig trash-mobben sig upp och slängde pappmuggar och bad mig dra åt helvete, INTE EN ENDA GÅNG verkade folk bry sig ett scmuck. Och jag ska säga er, jag tittade mig faktiskt runt efteråt för att se om nån blängde på mig eller ens gav ett fuck, men inte en käft rörde ett finger. Seriöst. Är det detta jag har gått runt och varit så jävla rädd för i hela mitt liv? Seriöst nu, jag har varit en jävla fitta. En riktig jävla fitta. Alla här har rätt att ge mig en box i nyllet för att visa vilken jävla fitta jag har varit. Detta är ju löjligt. JAG BJUSSAR PÅ GLASS OCH ALLA FÅR GE MEJ EN BOKS I NYLLET.

Och Valle: Ja, klippet satt som en smäck. Stämmer sjukt överens med hur jag upplever det. Allt handlar om att expanda ens experience-level och expanda reality. Lika bra att jag sätter igång med det genast. Jag ska sluta vara så jävla rädd för smärtan.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-03-16,17:05,
Inlägg: #8
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
AbbeyRoad Skrev:Riktigt bra tips ni kommer med gubbar. Ska läsa den här tråden innan jag sticker ut i morgon.

En annan sak som jag fick reda på när jag snackade med random folk idag var att det sitter djupare än så. Jag har en rätt stark scarcity mentalitet som går ut på att jag är livrädd för att screwa upp saker och ting. Det beror dels på en hysterisk morsa och en idealistisk världsåskådning. Jag vill att allt ska bli så bra som möjligt och har samtidigt en fobi för missöden. Now fuck this. Det här beliefet hämmar mig och jag ska dumpa den här skiten fortare än kvickt. Imorgon kör jag två pass PUA, ett på förmiddagen och ett på kvällen. Tänker läsa era tips en gång till och ta mig en allvarlig funderare på vad jag egentligen är rädd för. Vad är egentligen det värsta som kan hända? Om det isf händer, kommer jag dö på kuppen? Är jag en liten fitta som nojjar mig i onödan? Saker jag ska tänka på under kvällen.

Tack för tipsen boys och god natt

Känner igen mig väldigt mycket i det här alltså, rädd för att screwa upp fast det inte är något att vara rädd för. Expand reality!
2012-03-16,18:58,
Inlägg: #9
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Jesus Resurrected Skrev:Känner igen mig väldigt mycket i det här alltså, rädd för att screwa upp fast det inte är något att vara rädd för. Expand reality!

Enkelt tips! Screw upp och se vad som händer. Hade din hjärna verkligen rätt den där gången?
2012-03-16,19:57,
Inlägg: #10
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Insecureboy Skrev:Jag har ett cafe i gbg som jag alltid tar mina dejter till, flera av dom som jobbär där känner igen mig. Visst dom ger mig blickar.Har ännu inte listat ut om dom är sugna på mig eller om dom tycker att jag är en skitstövel. But I dont care Wink Jag har öppnat på cafeer flera gånger ska ge dig ett exempel.

Jag går förbi ett cafe. Ser en assnygg blond tjej som sitter och fikar med sina kompisar, cafet är smockfullt. Jag går fram till henne.

Insecureboy: Tjaaa! du det här är helt random men du är ta mig fan den snyggaste bruden jag har sett.
Hb: chockad bara stirrar på mig, för att sen flina och säga tack. (Jag sa det rätt högt så jag kände blickarna från andra omkring mig)
Insecureboy: Du jag måste dra ska möta upp en kompis men ge mig ditt nummer.
Hb: hahaha är du seriös?
Insecureboy: Ja det är inte så svårt som det ser ut, du ser du bara trycker in ditt nummer på knapparna här på skärmen, kolla jag hjälper dig. (trycker in 07)
Hb: hahaha jag är hemskt ledsen men jag har pojkvän.
Insecureboy: Aja men det var värt ett försök. ciao. går.

Skrattade dom i cafet? Nope, gav dom mig blickar? yep. Varför? Jag tar pinnen ur röven och gör det flera andra inte vågar. (förmodligen så sitter dom hemma nu å dyrkar mig som en fucking gud) Its all in ya head bro, sluta bry dig vad andra tycker å tänker. Du kan vara en liten pussy som åhh mygod vad ska dom tänka, nej så kan jag inte göra. Eller lev ditt liv till max och se tillbaks sen när du e 80 bast och var stolt. Make ur choice, shoot.

Dig your style man! Värt att plussetta denna posten!

AbbeyRoad Skrev:Riktigt bra tips ni kommer med gubbar. Ska läsa den här tråden innan jag sticker ut i morgon.

En annan sak som jag fick reda på när jag snackade med random folk idag var att det sitter djupare än så. Jag har en rätt stark scarcity mentalitet som går ut på att jag är livrädd för att screwa upp saker och ting. Det beror dels på en hysterisk morsa och en idealistisk världsåskådning. Jag vill att allt ska bli så bra som möjligt och har samtidigt en fobi för missöden. Now fuck this. Det här beliefet hämmar mig och jag ska dumpa den här skiten fortare än kvickt. Imorgon kör jag två pass PUA, ett på förmiddagen och ett på kvällen. Tänker läsa era tips en gång till och ta mig en allvarlig funderare på vad jag egentligen är rädd för. Vad är egentligen det värsta som kan hända? Om det isf händer, kommer jag dö på kuppen? Är jag en liten fitta som nojjar mig i onödan? Saker jag ska tänka på under kvällen.

Tack för tipsen boys och god natt

Så jävla nice lärdom! Ser fram emot att ge dig en liten smäll också, ser bara manligt ut! Jordgubbsglass ska det vara efter!
2012-03-16,20:57,
Inlägg: #11
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
alpha dawg Skrev:Så jävla nice lärdom! Ser fram emot att ge dig en liten smäll också, ser bara manligt ut! Jordgubbsglass ska det vara efter!
Taget! Hör av dig när du närmar dig stan!

Wink
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}