LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Problem med magträning
2012-03-16,11:53,
Inlägg: #1
Problem med magträning
Jag är, för att ganska nyligen börjat träna, ganska stark i de flesta muskelgrupper. Den enda jag är svag i är magen och där är jag ovanligt svag. Det har varit så i stort sett hela livet och medan andra som inte ens tränar åtminstone har kunnat göra några situps har jag aldrig kunnat göra en enda.

Jag har trott att det är för att jag har en "naturlig svank" som gör att det krävs mer kraft för att häva upp kroppen och när jag försöker får jag snarare ont i ryggen (svanken) än i magen.

Var och gymmade med några polare igår och dom pushade mig som fan (vilket är nice) och när jag skylde på att jag har en naturlig svank sa dom att det bara var för att jag var så jävla svag i magmusklerna och att om jag bara tränar upp dom så kommer jag inte bara kunna göra situps ordentligt utan även få bort min "svank".

Om jag nu utgår från att dom har rätt, hur fan ska jag träna magen på bästa sätt om jag, som det är nu, inte kan göra en enda vanlig situp?
2012-03-16,12:35,
Inlägg: #2
Problem med magträning
Häng i en stång och lyft benen, raka armar upp med benen, vene hur ja ska förklara men du kan nog hitta den på google, skitbra är den =)


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}