LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gammalmodig brud på FB!
2012-03-18,23:32,
Inlägg: #1
Gammalmodig brud på FB!
Tänkte dela med mig av en liten del av konvon där jag nu har stött på en brud som inte lever i året 2012 haha

HB
Ja men jag tycker att killar ska betala och vara generösa. Okej ja det låter väl lite halv galet.

för 10 minuter Jag
så du gillar en man mer om han skulle betala för din fika eller drink etc?

för 8 minuter HB
Nej alltså jag tycker att män ska betala för kvinnor. Och i sverige är det inte så vilket jag inte tycker om. Jag rycker att män ska betala.

för 6 minuter sedan Jag
haha om du och jag skulle gå på en dejt, så skulle inte jag betala fika eller middag för dig eller whatsoever. Varför? Jag vill inte köpa ditt tycke, anledningen till att jag är på dejt med dig är för att jag vill lära känna dig inte för att köpa dig.

för 2 minuter HB
Du köper inte en person för du betalar för personen. Om någon bjöd ut mig på dejt och jag skulle få betala för mig själv skulle jag förmodligen aldrig mer prata med personen.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-18,23:35,
Inlägg: #2
Gammalmodig brud på FB!
Förmodligen en no-blow som är riktigt jävla kass i sängen. Vidrig personlighet, vad fan.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-03-18,23:43,
Inlägg: #3
Gammalmodig brud på FB!
HB
Ja jag tycker män ska betala och det är absolut inget fel med det,

för 5 minuter sedan Jag
Haha nej men tror inte att det är så många här i Sverige som delar din syn på det där

för 2 minuter sedan Hb
Nej det vet jag, det ör bara äldra män som tänker så och sverige är så uppblåst på de. Sättet tycker jag, alla har rätt till sina egna psikter och det är min.

Jag
haha jo det kanske du har rätt i, så med andra ord så dejtar du äldre män?

några sekunder sedan HB
Jag dejtar inte någon för deras ålder men jag ttcker äldre har mer att ge och då menar jag inte i pengar dom har mer livserfarenhet
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-18,23:47,
Inlägg: #4
Gammalmodig brud på FB!
Jag sitter här och rågarvar hennes inställning är ju helt fucked up, Vafan vi lever på 2012 talet inte nåt jävla 1800 tal ahahah
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-19,03:03,
Inlägg: #5
Gammalmodig brud på FB!
Hon är inte precis ensam om att "tycka att män ska betala och vara gentlemens", den diskussionen har man hamnat i ett par ggr. Brukar bara larva bort att. Vad hon säger att hon gillar och vad hon dras till rent ur attraktionssynpunkt är 2 skilda saker. Och ja i många fall så lever det där vidare, bland riktiga 10:or, att killen betalar och bjussar. Varför? jo för att vissa killar har blivit hjärntvättade av samhället (mamma,filmer,hollywood,kompisar,andra tjejer etc.)

Min syster får sådana riktigt sjuka erbjudanden. Jag minns att en snubbe körde 3 timmar för en 20 minuters fika, som han bjöd på. En annan bjöd på en resa, utan att de egentligen hade träffats. Det är helt jädra insane, sometimes!

Lite som att säga att man skulle vilja att tjejer betalar, men och andra sidan spelar det ingen roll om hon inte gör det, för är hon hot as fuck vill man knulla henne ändå. Och tvärtom gällande män, sålänge alla alfa-attributes kommuniceras så spelar det inte roll vem som betalade fikan i slutändan, she stills wants the dick.

Det som dock skiljer är hur det kommuniceras, OM man gör det. dvs att man inte vill ha något bekräftelse eller att hon ska tycka om en etc. Vilket många failar på.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-19,03:19,
Inlägg: #6
Gammalmodig brud på FB!
Silentshot Skrev:Hon är inte precis ensam om att "tycka att män ska betala och vara gentlemens", den diskussionen har man hamnat i ett par ggr. Brukar bara larva bort att. Vad hon säger att hon gillar och vad hon dras till rent ur attraktionssynpunkt är 2 skilda saker. Och ja i många fall så lever det där vidare, bland riktiga 10:or, att killen betalar och bjussar. Varför? jo för att vissa killar har blivit hjärntvättade av samhället (mamma,filmer,hollywood,kompisar,andra tjejer etc.)

Min syster får sådana riktigt sjuka erbjudanden. Jag minns att en snubbe körde 3 timmar för en 20 minuters fika, som han bjöd på. En annan bjöd på en resa, utan att de egentligen hade träffats. Det är helt jädra insane, sometimes!

Lite som att säga att man skulle vilja att tjejer betalar, men och andra sidan spelar det ingen roll om hon inte gör det, för är hon hot as fuck vill man knulla henne ändå. Och tvärtom gällande män, sålänge alla alfa-attributes kommuniceras så spelar det inte roll vem som betalade fikan i slutändan, she stills wants the dick.

Det som dock skiljer är hur det kommuniceras, OM man gör det. dvs att man inte vill ha något bekräftelse eller att hon ska tycka om en etc. Vilket många failar på.

Bra skrivet Silent!! skulle du kunna ge ett tydlig, konkret, gärna lite förenklat/överdrivet exempel på scenarior som diffar på just att man inte vill ha något bekräftelse och att hon ska tycka om en etc
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-19,03:53,
Inlägg: #7
Gammalmodig brud på FB!
russel Skrev:Bra skrivet Silent!! skulle du kunna ge ett tydlig, konkret, gärna lite förenklat/överdrivet exempel på scenarior som diffar på just att man inte vill ha något bekräftelse och att hon ska tycka om en etc

Alltså ett löjligt förenklat exempel skulle vara om tjejen säger att hon fryser och man slänger henne sin jacka utan att vänta på att hon ska ge en bekräftelse, eller säga att man är "så snäll", utan man bara ger henne jackan och börjar pladdra vidare med det man höll på med.

En annan sak om man är på ett fik och man kan erbjuda sig att betala kaffet när man väl står vid kassan, men att man gärna slänger till "det är lugnt, no biggie" för att kommunicera att du inte har något i baktankarna, eller vill ha något tillbaka och sen fortsätta in på en annan konversationstråd fort som getögat.

Skulle man däremot börja höjta med en resa till Karibien innan man ens har träffat visar det att man på något vis måste erbjuda henne något för att hon ska gilla en. Att ens persona inte räcker till, att man då kompenserar det med en resa.

Precis som att ge komplimanger, så ge's det bäst genom att sen hoppa på nästa tråd som t.ex "Damn du är het. Vad gör du på fritiden annars då?" Man väntar inte på att hon ska reagera och svara på det, utan man bara slänger ut det och går vidare. Alternativt skulle man kunna öppna med "Damn du är het, är du rolig också?" för att visa att man är mer intresserad om hon har andra kvalitéer än bara vara snygg och börja kvalificera henne för andra saker för att hon ska få en chans att gejma dej - Investering -> more attraction.

Det som mest spelar roll är hur du REAGERAR efteråt, skulle jag säga. Sålänge du kommunicerar att du inte vill ha något ut utav situationen, så är all fine, då kommer du undan med det mesta, just eftersom du har en starkare verklighet/frame, därav kan du köpa saker/bjuda på saker etc. utan att riskera att förlora hennes intresse. Varför? För du har ditt shit together.

Med "inte vilja ha något utav situationen" menar jag då förståss att du inte söker bekräftelse eller på något vis visar att du måste kompensera dig själv genom att köpa saker etc.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-19,04:32,
Inlägg: #8
Gammalmodig brud på FB!
boring as bitch... ja hade svarat me att typ gå in på att om de e så hon gillar det så hoppas ja hon är duktig på att laga mat, städa, diska, ta hand om barn och aldrig gå emot sin mans åsikt lite lekfullt...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-19,16:52,
Inlägg: #9
Gammalmodig brud på FB!
Dubbelmoral hos tjejer... Fy blääähhhh
2012-03-19,17:00,
Inlägg: #10
Gammalmodig brud på FB!
devil Skrev:boring as bitch... ja hade svarat me att typ gå in på att om de e så hon gillar det så hoppas ja hon är duktig på att laga mat, städa, diska, ta hand om barn och aldrig gå emot sin mans åsikt lite lekfullt...

This man knows his shit, mycket bra vändning!


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Sista konversationen på Badoo - tråkig brud Cogo 12 6,858 2013-08-24,19:12
Senaste inlägg:: confused...
  Konstig brud, hjälp! premium 13 4,469 2012-04-23,01:57
Senaste inlägg:: WALL-E

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}