LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
2012-03-19,01:47,
Inlägg: #1
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
När det kommer till biten där det är fler än en kille... asså, jag måste bara fråga: Hur gick det till, rent praktiskt? Menar inte "hur ni gjorde" utan VAD gjorde ni. Jag skulle absolut inte ha något problem med att sitta och skifta brud med en polare och knulla i samma säng som honom, men i en trekant/gruppsex, att jag plötsligt ska börja ta på killen/strula med han. Näää, för fan.

Så jag undrar, då jag aldrig varit med om en sexuell akt annat än jag + tjej, hur ser faktiskt ett "gruppsex" ut? Handlar det i princip om att killarna skiftar brudar/kör massa olika ställningar och hjälper varandra att hålla upp brudarna eller något, eller är det mer?

Och nej, jag har sett högst 10 minuter porr i hela mitt liv, så jag har aldrig sett något sådant på någon sjuk porrfilm.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-19,02:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-19,02:19 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #2
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
Har bara vart med om riktigt gruppsex där man byter av efter en stund, en gång. Det slutade med att vi satt i sängen efter krogen, 4 pers. Jag drog av ena tjejen byxorna och slickade henne likaså gjorde min polare efter att de märkte vad jag gjorde.

Hade dock en jävla vinballe, så båda tjejerna försökte få upp den men misslyckades, haha. Så jag stod där alldeles ensam vid sidan av sängen och försökte få upp den lilla krigaren medans min polare höll tjejerna sysselsatta. Till slut fick jag då upp han och körde igång, sen efter en stund så blev det bara naturligt att vi bytte av varann, var nog inte mer än att han frågade om vi skulle byta eller om vi eyecheckade varann eller nåt, lol.

Vi hånglade inte eller nåt med varann, vi bytte bara partner och körde på som vanligt 1on1 sex.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-11,09:23,
Inlägg: #3
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
Tjejer har ju flera hål så det kan man ju utnyttja istället för att bara byta av. Att göra något med killen gör du ju om du njuter av det. Sen kan du ju ta och titta på lite porr Wink
2012-04-11,13:18,
Inlägg: #4
För er som har vart med om gruppsex med/ trekant med två killar
Har haft två trekanter, bägge gångerna var vi två killar och en tjej.

Bland annat körde vi doggystyle (ena bakom, andra liggandes framför och hon sög av honom), hon red ena och sög av andra osv. Vi provade dessutom en snabbis att hon låg och red ena killen och andra stod bakom och körde analt. Var rätt omständligt i och med att lampan absolut inte fick tändas och vi var hyfsat fulla så det var inte allt för lätt o få fart i kuken. Det gick dock med lite vilja Smile Kort sagt så kan man väl säga att man gör precis alla vanliga positioner men med lite modifikation för att få med en till.

Har aldrig börjat ta på den andra killen. Möjligtvis att man kommit åt men absolut inte med flit.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  trekant och skydd Godot 2 1,737 2016-03-11,16:02
Senaste inlägg:: godsgift
  Styra upp trekant med en blyg tjej, hur fan då? Set Theory 1 1,892 2015-05-28,17:05
Senaste inlägg:: godsgift
  Trekant med kk och oskuld, advice needed Whynot 6 3,719 2013-09-30,12:46
Senaste inlägg:: Whynot

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}