LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
HP presentation
2012-03-19,20:15,
Inlägg: #1
HP presentation
Jag: passionerad idiot med drömmar om att världen en gång ska bli bra för alla att leva i, hur jefla svårt ska det va liksom?

Du: Godhjärtad med förmåga att faktiskt diskutera skit utan att flakea varje gång intressanta saker kommer upp där det finns motsättningar i våra ståndpunkter.


--------

Kommentarer? känner alltid att det jag skriver i presentationer blir krystat eller dåligt men kan inte analysera mig själv, plx help Smile
2012-03-19,20:20,
Inlägg: #2
HP presentation
Jesus Resurrected Skrev:Jag: passionerad idiot med drömmar om att världen en gång ska bli bra för alla att leva i, hur jefla svårt ska det va liksom?

Du: Godhjärtad med förmåga att faktiskt diskutera skit utan att flakea varje gång intressanta saker kommer upp där det finns motsättningar i våra ståndpunkter.


--------

Kommentarer? känner alltid att det jag skriver i presentationer blir krystat eller dåligt men kan inte analysera mig själv, plx help Smile

Det jag fick ut när jag läste det är att du är väldigt djup som person, kan vara bra men även dåligt. Sen tror jag inte alla tjejer förstår av "flakea" är". Sen att kalla sig själv idiot kanske inte är det bästa, kalla dig något roligt istället "superhjälte", "ninjaturtle" eller liknande.

Bara min lilla input.
2012-03-19,20:24,
Inlägg: #3
HP presentation
Tack för input. Att kalla mig själv öfr idiot har med innerstate att göra. Jobbar på det som med mycket annat, ninjaturtle är taget! Pizza är ju fucking awesome
2012-03-19,20:26,
Inlägg: #4
HP presentation
Stämmer bra att jag är djup som person, kanske inte det lättaste att hitta mostvarande på HP, men vafan, något måste jag ju göra när jag slösurfar på natten Smile

Utmana utmana utmana, snart kommer dom positiva vindarna blåsa tack vare lång kamp (som än så länge är bra jävla kort).
2012-03-19,21:05,
Inlägg: #5
HP presentation
Okey, uppdaterad version med lite mer text. Mer intresseväckande än första?

-----------------

Spenderar mycket tid på resande fot, antingen för något sportevent eller för att fly Sveriges mörka kalla vinter för varmare breddgrader. Gillar att spendera tiden i en hängmatta med en riktigt bra bok eller på stranden med en skön juice och ett bra samtal. Senaste 2 åren har det blivit Malaysia, Bali, Thailand, Vietnamn, Kambodja och Kina och har före det luffsat runt lite i Europa.

Gillar att filma, göra dokumentärer och att förmedla känslor i text och bild.

Jag: passionerad ninjaturtle med drömmar om att världen en gång ska bli bra för alla att leva i, hur svårt ska det va?

Du: Godhjärtad med förmåga att diskutera saker och se det ur mer än en synvinkel. Personlighet går först.
2012-03-19,21:12,
Inlägg: #6
HP presentation
och för den som vill kolla på bilden på profilen så heter jag smuttarn, och komma med feedback Smile
2012-03-19,21:48,
Inlägg: #7
HP presentation
Även om det säkert beskriver dig bra är det inte optimalt för att väcka intresse på en dejtingsida. Reaktionen du vill få är typ att tjejen läser och tänker "Vafan?? Hihi, verkar vara en skönt störd kille, honom vill jag veta mer ooooom". Och det tycker jag inte du förmedlar.. In med med humor och dont give a fuck-attityd
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-19,22:03,
Inlägg: #8
HP presentation
Carragher Skrev:Även om det säkert beskriver dig bra är det inte optimalt för att väcka intresse på en dejtingsida. Reaktionen du vill få är typ att tjejen läser och tänker "Vafan?? Hihi, verkar vara en skönt störd kille, honom vill jag veta mer ooooom". Och det tycker jag inte du förmedlar.. In med med humor och dont give a fuck-attityd

Förslag på formuleringar som visar just skönt störd kille?

Jag försöker vara så kongruent som möjligt, jag vet inte om jag är en så "skönt störd kille" ärligt talat. Mer down to earth som gillar att snacka och diskutera diverse random grejer, mer skön än störd Smile Det ska väl gå att få in game under den rubriken också?

Fast ah, jag vet inte, jag har ju lite störda sidor också som alla andra, men jag faller inte riktigt in i den "kräjzy däjzy" bilden som många verkar göra här.

Många gånger så känns det som att det här communityt är inriktat 90% på ut och klubba folket.
2012-03-19,22:11,
Inlägg: #9
HP presentation
Viktigaste är väl att man får respons överhuvudtaget, det är ju då spelet kan börja!
2012-03-19,22:23,
Inlägg: #10
HP presentation
Jesus Resurrected Skrev:Förslag på formuleringar som visar just skönt störd kille?

Jag försöker vara så kongruent som möjligt, jag vet inte om jag är en så "skönt störd kille" ärligt talat. Mer down to earth som gillar att snacka och diskutera diverse random grejer, mer skön än störd Smile Det ska väl gå att få in game under den rubriken också?

Fast ah, jag vet inte, jag har ju lite störda sidor också som alla andra, men jag faller inte riktigt in i den "kräjzy däjzy" bilden som många verkar göra här.

Många gånger så känns det som att det här communityt är inriktat 90% på ut och klubba folket.
Jo, men det är skillnad på att vara duracellkanin-störd och vara lowkey-störd. Jag själv är inte heller något fan av kategori 1. Kolla in dina besökare och läs min profil om du vill, säger inte att den är optimal men har fått en del respons på den.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-19,22:27,
Inlägg: #11
HP presentation
Carragher Skrev:Jo, men det är skillnad på att vara duracellkanin-störd och vara lowkey-störd. Jag själv är inte heller något fan av kategori 1. Kolla in dina besökare och läs min profil om du vill, säger inte att den är optimal men har fått en del respons på den.

Alright, point taken. Din profil = fett bra Smile
2012-03-19,22:36,
Inlägg: #12
HP presentation
Jag sätter ju även tydliga standarder i min press vilket säkert kan skrämma bort vissa osäkra brudar, men dom är jag inte intresserad av ändå. Men det är bra att ge en bild av att man anser sig ha värde och inte nöjer sig med vad som helst, en bild av att du är inte desperat eftersom du kan få brudar på annat håll, typ.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-19,22:49,
Inlägg: #13
HP presentation
U got PM Jesus.
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-03-20,00:14,
Inlägg: #14
HP presentation
Som jag skrev i den andra tråden. Är jag den ända som inte lyckas med så pass oseriösa, dock roliga, presentationer som föreslagits här? Gjorde min mycket mer seriös och successraten har ökat med 500%.
2012-03-20,07:10,
Inlägg: #15
HP presentation
villemannen Skrev:Som jag skrev i den andra tråden. Är jag den ända som inte lyckas med så pass oseriösa, dock roliga, presentationer som föreslagits här? Gjorde min mycket mer seriös och successraten har ökat med 500%.

Pma ditt nick så jag kan se vad du har lyckats dra ihop! All input är av godo Smile
2012-04-08,14:15,
Inlägg: #16
HP presentation
istället för att köra nya trådar hela tiden om ett ämne som lär komma upp kanske jag ska ta o hijacka denna för lite tuips på min egen HP? skulle gärna ha tips anyhow, lite osäker på hur jag ska lägga upp det, men kör bara helt illogical här det verkar funka okej, får hyfsad respons, men som nån innan skrev, kanske en seriös är bättre? Eller skulle försöka skriva ut vad jag söker och visa standards? Aja, så här har jag skrivit:

22 år
bitter sweet
impulsiv
UFC MMA KAMPSPORT VÅLD ÄR INTE BRA

men kul


jobbar deltid som street hustler, deltid som mr. evil


get with the program bitchez, turn yourself into a tag cloud

fuxk yeah


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}