LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Era Facebook opneners
2012-03-19,23:48,
Inlägg: #1
Era Facebook opneners
Vilka är era facebook openers som fått att väcka tjejernas intresse?
2012-03-19,23:55,
Inlägg: #2
Era Facebook opneners
"ey ure sexy as fuck, låt oss göra genetisk överlägsna barn"
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-20,00:01,
Inlägg: #3
Era Facebook opneners
Evilvalle Skrev:"ey ure sexy as fuck, låt oss göra genetisk överlägsna barn"

Det verkar som att tjejer uppskattar inte onliners med "sexy as fuck" o liknande. Jag testade skicka sån för nåra månader sen till 20 tal tjejer exakt samma meddelande o ingen av de svarade.
2012-03-20,00:06,
Inlägg: #4
Era Facebook opneners
premium Skrev:Det verkar som att tjejer uppskattar inte onliners med "sexy as fuck" o liknande. Jag testade skicka sån för nåra månader sen till 20 tal tjejer exakt samma meddelande o ingen av de svarade.

Hur ser din fb profil ut? Om du skriver så och har en bild när du pussar på din mamma så blir det inte så trovärdigt..
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-20,00:09,
Inlägg: #5
Era Facebook opneners
Insecureboy Skrev:Hur ser din fb profil ut? Om du skriver så och har en bild när du pussar på din mamma så blir det inte så trovärdigt..

Det går inte kolla ens på mina bilder om man inte är vän med mig eller ska man öppna den för att förvänta sig svar menar du?
2012-03-20,00:15,
Inlägg: #6
Era Facebook opneners
Brukar köra en kombo av Evilvalles öppnare + min egen.

"Damn sexy as fuck, vart har du varit i hela mitt liv"

eller typ

"Din söta jävel, vart fan har du varit i hela mitt liv"
2012-03-20,00:41,
Inlägg: #7
Era Facebook opneners
premium Skrev:Det verkar som att tjejer uppskattar inte onliners med "sexy as fuck" o liknande. Jag testade skicka sån för nåra månader sen till 20 tal tjejer exakt samma meddelande o ingen av de svarade.

Måste visa några bilder baby. JAg har hookat väldigt många FINA flickor med sånt där tjaffs Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-20,01:08,
Inlägg: #8
Era Facebook opneners
premium Skrev:Det går inte kolla ens på mina bilder om man inte är vän med mig eller ska man öppna den för att förvänta sig svar menar du?

Yeah detta räcker inte för att skapa ett intresse. Alltså har du ingen profilbild eller nåt menar du?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-20,09:36,
Inlägg: #9
Era Facebook opneners
premium Skrev:Det går inte kolla ens på mina bilder om man inte är vän med mig eller ska man öppna den för att förvänta sig svar menar du?

Nej nej, räcker med en "bra" profilbild.
2012-03-20,16:53,
Inlägg: #10
Era Facebook opneners
Evilvalle Skrev:Måste visa några bilder baby. JAg har hookat väldigt många FINA flickor med sånt där tjaffs Smile

Alltså jag har bilder men man kan inte se de om man inte är vän med mig, du kanske öppnat ditt fotoalbum eller skickar du vänförfrågn först och sen skickar dessa meddelande?
2012-03-20,19:41,
Inlägg: #11
Era Facebook opneners
Toledo Skrev:Man skriver ju inte så till någon man inte är vän med på facebook. Du kan ju inte förvänta dig att folk som inte ens har accepterat dig på FB ska svara på ett "Hey du är sexy as fuck" Du kommer bara verka som ett random creep och lite needy

Håller inte det minsta med, jag brukar skriva till alla som är snygga och som jag inte är vän med, visst är det kanske bara hälften som svarar men de flesta svarar positivt.
2012-03-20,22:37,
Inlägg: #12
Era Facebook opneners
Vi får se vad Valle svarar Ang detta.
2012-03-20,23:03,
Inlägg: #13
Era Facebook opneners
Toledo Skrev:Man skriver ju inte så till någon man inte är vän med på facebook. Du kan ju inte förvänta dig att folk som inte ens har accepterat dig på FB ska svara på ett "Hey du är sexy as fuck" Du kommer bara verka som ett random creep och lite needy

Ehh Jo? varför skulle du inte kunna skriva så, det enda är att du öppnar upp med attityd och hon kmr svara i stil med. "Vem är du?" "Ursäkta vem tror du att du är?" men generellt sett så får jag fler svar med den öppnaren jämfört med tex "shit! may I offer the girl a glas of kubiansk rom?"
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Facebook osv Tenga 4 3,348 2014-02-05,00:00
Senaste inlägg:: Beerpong
  Facebook fan skit Beerpong 4 1,648 2013-06-02,22:23
Senaste inlägg:: russel
  "Gilla" tjejens status/inlägg på Facebook Sex Intelligence 23 9,044 2013-05-14,08:06
Senaste inlägg:: russel
  Facebook ligg-app! Commander 5 2,510 2013-02-07,21:23
Senaste inlägg:: Cruz
  Hur får jag igång compliance-stegen på facebook? el bueno 4 2,450 2013-01-22,15:55
Senaste inlägg:: Evilvalle
  ur bored? Get a number over facebook ;) Insecureboy 6 2,602 2012-03-21,19:44
Senaste inlägg:: Insecureboy

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}