LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
No runk, WTF!?
2012-03-20,02:03,
Inlägg: #1
No runk, WTF!?
Tja alla som inte skakar banan även när ni är ensamma hemma o sjukt kåta!

Jag har läst lite trådar på CL och märker att det är många som kör denna "no runk" metoden.

Min fråga är helt enkelt, Varför?

Vad blir effekterna, och resulterar detta till mer ligg?

Jag polerar raketen ca 2 ggr i veckan, övertala mig om varför jag ska sluta? Smile
2012-03-20,02:06,
Inlägg: #2
No runk, WTF!?
ja om du börjar o läsa den stor no fap tråden så ser du en hel del, själv så får jag en starkare röst, tar mera plats, mera grottmänniska, typ.
find it, fuck it, forget it.
2012-03-20,02:09,
Inlägg: #3
No runk, WTF!?
Hört det där med starkare röst och bättre självförtroende, men jag ser inte kopplingen till no-fap.. Hur kan man få bättre självförtroende av att sluta runka? ^^

Förresten så kanske vi ses i magaluf i sommar tobbe! Smile
2012-03-20,02:10,
Inlägg: #4
No runk, WTF!?
Yeah man, det är grunden till CL lifestyle! Wink

Testa det, 5 månader. Stor chans till ökat självförtroende, livskvalite, kåthet, drivkraft, lazer eyes etc etc etc. Läs no fap tråden
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-20,02:13,
Inlägg: #5
No runk, WTF!?
elias91 Skrev:Hört det där med starkare röst och bättre självförtroende, men jag ser inte kopplingen till no-fap.. Hur kan man få bättre självförtroende av att sluta runka? ^^

Förresten så kanske vi ses i magaluf i sommar tobbe! Smile

ökat testo bla, man skiter i alla tester brudar slänger ut-> blir bekräftat (märker sjukt mycket mera intresse ute nu än innan)-> bättre självförtroende

yes, pma innan Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-03-20,02:16,
Inlägg: #6
No runk, WTF!?
http://www.casanovalounge.se/showthread....luta-runka!

"All limitations are self imposed"

2012-03-20,02:18,
Inlägg: #7
No runk, WTF!?
Ska läsa lite mer om det. Verkar vara värt ett försök! Wink

Will do!
2012-03-20,02:23,
Inlägg: #8
No runk, WTF!?
Ja, läs om det och framför allt gör det. Alltså du behöver ju inte nödvändigtvis kasta dig hull och hår in i the lifestyle om du inte känner för det, men gör det en månad och TESTA vad som händer med dig. Gillar du det kommer du antagligen inte vilja sluta.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-20,15:54,
Inlägg: #9
No runk, WTF!?
Haha jag är rätt säker på att han kommer vilja sluta Wink Men om han håller ut iaf en månad så kommer han ångra sig när han sen fappat och sakna hur han måddeSad

"All limitations are self imposed"

2012-03-20,15:57,
Inlägg: #10
No runk, WTF!?
Carnivore Skrev:Haha jag är rätt säker på att han kommer vilja sluta Wink Men om han håller ut iaf en månad så kommer han ångra sig när han sen fappat och sakna hur han måddeSad

Indeed. Ångest när man inser hur fucking awesome man mådde. Sen kör man igen för att vinna.
2012-03-20,16:31,
Inlägg: #11
No runk, WTF!?
Testa tantra runkning... begäret dämpas men du har fortfarande allt de positiva kvar
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-20,16:40,
Inlägg: #12
No runk, WTF!?
Carnivore Skrev:Haha jag är rätt säker på att han kommer vilja sluta Wink Men om han håller ut iaf en månad så kommer han ångra sig när han sen fappat och sakna hur han måddeSad

Håller också med! Fyfan för att sluta när man har kommit så låångt.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-03-20,17:20,
Inlägg: #13
No runk, WTF!?
devil Skrev:Testa tantra runkning... begäret dämpas men du har fortfarande allt de positiva kvar

Kan du det? Haru nån bok man kan läsa etc?
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}