LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2012-03-21,03:14, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-04-07,23:29 av {2} Toledo.)
Inlägg: #1
Stora bathmate & jelq tråden
Alright my hung brothers. Vi vill alla ha en kobra att slänga fram när det är dags att sexas, vi vill alla se flickans ögon förstoras och hennes haka gå i marken, vi vill alla vara Ron Jeremy. This is not a secret, gentlemen. A big penis = fucking awesome!

Vi har lärt oss att vi kan förstora våran vän med jelqing, det är något som jag själv sysslat med ett par år vilket resulterat i en way above average slang. Jag älskade känslan när mitt ex sa, utan vetskap om att jag gymtränade min penis: "Vad gör du?? den blir större och större hela tiden!".

Now, vad om man kunde speeda på denna process? Om man kunde addera ett verktyg som inte bara var ett bra komplement till din vanliga jelqing routine och speedade på det hela, men nåt som gav INSTANT results? Like, 1-3cm INSTANT GROWTH i omkrets och 0.5-1cm i längd? Till en början under några minuter, sedan under några timmar och med tiden bestående resultat av en 2-7cm längre snabel och 3-5cm grövre?

Sounds like a magic pill right? Typ som "penis pills", right?

NOPE, detta verktyg existerar!

Jag har under två månader testat något som heter "Bathmate", kortfattat är det nån jevla penis-pump som man fyller med vatten, stoppar in sin hårda snopp i för att skapa ett vacuum under 10-20minuter vilket resulterar i en genast större penis vilket varar i 10min till 2 timmar för att med regelbunden användning vara 8-24 timmar och med tiden resultat som blir bestående.

It works mother fucker, det finns inget coolare efter en session när man drar av denna cp-sak från sin penis och får se en porr-snopp. Min egna lilla herre växer ungefär 3cm i längd och 2cm i omkrets och efter en månads användning håller det i sig i runt ett dygn. Penis ser fan så mycket större ut och det är satans grymt att ha sex någon timme efter bathmate.

Liksom jelqing blir resultaten med tiden bestående.

Vill du ha en större penis RIGHT NOW?! Vill du ha ett perfekt komplement till din strävan efter en porr-kuk? Vad väntar du på! Beställ Bathmate RIGHT NOW!!

Såhär ser den ut:

[Image: Does-Bathmate-Work.jpg]

Och här har ni min gode internet-vän och gamla PU-räv GoodLookingLooser som talar om den:

[video=youtube;06bD3lV_wOE]http://www.youtube.com/watch?v=06bD3lV_wOE&feature=related[/video]

[video=youtube;DXO3RdlTykI]http://www.youtube.com/watch?v=DXO3RdlTykI&feature=related[/video]

Här beställer ni den: http://www.bathmate.ca/


GO GO GO GO GO GO GO!!!! PENIS-SQUAD!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,03:20,
Inlägg: #2
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
[video=youtube;zraDmxS1xfs]http://www.youtube.com/watch?v=zraDmxS1xfs&feature=related[/video]
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,03:25,
Inlägg: #3
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
WTF haha, får kolla in det där sen. Funderar på att börja jelqa sen vid tillfälle.
2012-03-21,03:27,
Inlägg: #4
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Alexander Skrev:WTF haha, får kolla in det där sen. Funderar på att börja jelqa sen vid tillfälle.

funderar? do it
find it, fuck it, forget it.
2012-03-21,04:03,
Inlägg: #5
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Hört om dom som pajat ballen.. /scared
2012-03-21,04:08,
Inlägg: #6
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Alexander Skrev:Hört om dom som pajat ballen.. /scared

Bullshitters, vart haru hört det?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,04:17,
Inlägg: #7
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:Bullshitters, vart haru hört det?

hahah hörde samma, på cr. krävs nog en heeeeeeeeeeel del o fel så inåtahelvete för att de ska hända?
find it, fuck it, forget it.
2012-03-21,04:20,
Inlägg: #8
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Kommer inte ihåg vart jag läste det tbh, känns osäkert bara. Fuck it får väl läsa på o köra o hoppas att jag inte pajar kuken min.
2012-03-21,04:35,
Inlägg: #9
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
GAH kuken pajjas inte, säkert nåt blockmongo på CR som kommit på den iden. Liksom petters "Det är skitbra för din sexdrift att runka 15ggr per dag!! Ive tried it!!!!"
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,05:11,
Inlägg: #10
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Haha kommer ihåg det. Men aja får väl köra igång sen när jag bor sj igen eller är hemma i Sverige. Är ond pingvis guide the shit föresten? Ni som är erfarna penisförstorare Smile
2012-03-21,14:16,
Inlägg: #11
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:GAH kuken pajjas inte, säkert nåt blockmongo på CR som kommit på den iden. Liksom petters "Det är skitbra för din sexdrift att runka 15ggr per dag!! Ive tried it!!!!"

Det är extremt ovanligt men vissa killar har för svaga blodkärl till kuken, så dessa kan skadas vid jelq och man kan bli permanent oförmögen att få stånd. Som sagt riktigt ovanligt men det är bra om folk vet om att det finns risker. Jag har själv jelqat lite då och då, kan dock inte undvika att bli lite nojjig ibland nu när jag vet detta, liksom slutar kuken fungare då kan man lika gärna gå och dö typ. Jag läste mkt om det för något år sedan och har för mig att det var något som märktes snabbt, tex en nybörjare som kört i en månad. Så har man redan jelqat under en lång tid, typ år, så har man uppenbarligen inget fel på blodkärlen. Förhoppningsvis. Här är en tråd jag hittade snabbt, vet att det finns mer: http://www.thundersplace.org/forum/showt...ge=1&pp=15
2012-03-21,14:38,
Inlägg: #12
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Sylvester Skrev:Det är extremt ovanligt men vissa killar har för svaga blodkärl till kuken, så dessa kan skadas vid jelq och man kan bli permanent oförmögen att få stånd. Som sagt riktigt ovanligt men det är bra om folk vet om att det finns risker. Jag har själv jelqat lite då och då, kan dock inte undvika att bli lite nojjig ibland nu när jag vet detta, liksom slutar kuken fungare då kan man lika gärna gå och dö typ. Jag läste mkt om det för något år sedan och har för mig att det var något som märktes snabbt, tex en nybörjare som kört i en månad. Så har man redan jelqat under en lång tid, typ år, så har man uppenbarligen inget fel på blodkärlen. Förhoppningsvis. Här är en tråd jag hittade snabbt, vet att det finns mer: http://www.thundersplace.org/forum/showt...ge=1&pp=15

Framstår dock att det inte är självklart att det är just PE som fuckade upp hans penis.

Testa jelqa ett tag, känns det bra så fortsätt, ingen ide att nojja runt, OM det finns en risk så är den nog mindre än att bli påkörd av ett tåg eller nå.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,14:38,
Inlägg: #13
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Toledo Skrev:Hur lång tid tar det för den att komma "hem" ?

Tog ungefär 2-3veckor för mig, shippas ju från USA.

Try it out baby!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,18:16,
Inlägg: #14
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Toledo Skrev:Wow den var inte billig! Får köpa den efter sommaren typ :p

Well you cant get a big dick for free homie !!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,18:58,
Inlägg: #15
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Vilken tur att jag fyller år snart då Big Grin

Fåtal jelq sessions nu, säkert bara inbillning (och no runk effect) men känns köttigare :S Ska köra några gånger till och mäta sen =)

"All limitations are self imposed"

2012-03-21,19:09,
Inlägg: #16
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Carnivore Skrev:Vilken tur att jag fyller år snart då Big Grin

Fåtal jelq sessions nu, säkert bara inbillning (och no runk effect) men känns köttigare :S Ska köra några gånger till och mäta sen =)

Den brukar öka rätt snabbt i början av sin jelq karriär, så det kan mkt väl stämma!

SKaffa bathmate sen så skaru få se på en ORM!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,19:17,
Inlägg: #17
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Fan sugen, ärligt. Det KÄNNS så JÄVLA scam bara Big Grin

"All limitations are self imposed"

2012-03-21,19:31,
Inlägg: #18
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Carnivore Skrev:Fan sugen, ärligt. Det KÄNNS så JÄVLA scam bara Big Grin

Dude GAME känns SCAM.

Jelq känns SCAM.

BUT IT WOOOORKSSSSSSSZZZ
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,20:36,
Inlägg: #19
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Evilvalle Skrev:Dude GAME känns SCAM.

Jelq känns SCAM.

BUT IT WOOOORKSSSSSSSZZZ

Nyfiken bara, jelqar du fortfarande i kombination med pumpen?
2012-03-21,21:25,
Inlägg: #20
Jelqare / Ni som vill ha KOBRA - listen up, Evilvalle reveals
Arctic Skrev:Nyfiken bara, jelqar du fortfarande i kombination med pumpen?

Yeah man, först jelq 20min, sen pump 10-20min.

Satana perkele vilken porrpenis jag har några timmar efter bathmate, HAHAHA
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,461 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 19,485 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}