LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Stora bathmate & jelq tråden
2015-09-24,20:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-09-24,20:34 av {2} Sylvester.)
Inlägg: #161
RE: Stora bathmate & jelq tråden
(2015-09-24,07:56)SvaMp_ Skrev: Tack för inlägget...

Men facking hell, 4 timmar om dagen? Wtf, låter helt galet, jag hoppas fan att resultaten består isf. Hur många cm lyckades du öka?

Hur mkt behöver man eg göra, jelq, stretch (har ju redan svarats på men vad säger andra) för att få resultat?

Jag pluggade mycket hemma när jag använde som mest. Som sagt behöver man inte göra något aktivt så man "förlorar" ingen tid egentligen, bara någon minut att ta på/av den. Kanske snittade 2-3h men nån dag 4h. Inte så värst farligt när man bor själv. Just nu kollar jag fotboll med den på Smile

Svårt att säga exakta siffror på ökningar men 1-1,5 cm som mest under några månaders användande, sen har jag inte gjort något på ett halvår och tappat lite och sen tagit tillbaka etc. Är som att gå till gymmet, vissa kör hårt några månader och ökar lite, sen slappar några månader och tappar och fram och tillbaka. Ganska likt såsett. Jag är dock bättre på att gå till gymmet men ska försöka få in mycket tid med extendern framöver.

Men angående hur mycket man ökar kan det också dras en parallell till gymträning, vissa har anlag och ökar snabbt och tvärtom. Så det är ju värt att köra seriöst ett tag och se responsen, har man tur ökar man lätt. Har läst om killar som ökat flera cm på bara några månader och typ 5-6 cm på 2 år. Sjukt värt enligt mig. Sen är det återigen likt gymträning i och med att man har "nybörjargains". Dom är borta för mig så går ju saktare då.


Meddelanden
RE: Stora bathmate & jelq tråden - av Sylvester - 2015-09-24,20:23

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Kan bröst bli för stora? zorro69 5 3,640 2014-09-10,10:19
Senaste inlägg:: Rednales
  How to jelq TobiasK 42 20,213 2012-06-06,22:31
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}