LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sweseduction , somthing went really wrong
2012-03-21,14:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-21,15:33 av {2} devil.)
Inlägg: #1
Sweseduction , somthing went really wrong
Yeah long story short.

Hamnat i en fet argumentation men grabbarna på swesed.
Älskar casanova lounge mindsetet när det kommer till seduction och tjejer och så fort ja postar nått på swesed blir det kaos.

anyway, gå gärna in o checka det som skrivs o skriv gärna era egna åsikter på den tråden så det blir lite mer mångsidigt.

Ingen säger emot någon på swesed så det blir att alla bekräftar varandras shit till den graden att det utvecklas till nånting riktigt missbildat.

skulle uppskattas, här e länken Smile

http://sweseduction.com/forum/viewtopic....210#p82210
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-21,14:43,
Inlägg: #2
Sweseduction , somthing went really wrong
This is really fucked up.
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-03-21,14:47,
Inlägg: #3
Sweseduction , somthing went really wrong
Joppa Skrev:This is really fucked up.

yeah tell me about it...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-21,14:50,
Inlägg: #4
Sweseduction , somthing went really wrong
Vilka töntar.
2012-03-21,15:01,
Inlägg: #5
Sweseduction , somthing went really wrong
Förstår inte vad de lackar på? Tycker du hade en nice vibe där.

Men to the bigger picture. Som Joppa påpekade i den tråden, vem fan går runt och är kompisar med alla och sprider kärlek 24/7/365? Den personen är ju antingen konstant hög eller bara en riktig dörrmatta. Men det är väl ett val man gör, antingen lever man i verkligheten eller så väljer man att förändra världen med ett Swesed-inlägg i taget.
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-21,15:06,
Inlägg: #6
Sweseduction , somthing went really wrong
Fattar inte ens vad som gnäller över, vem fan orkar ens bry sig om man är "indirekt", "direkt", "natural", "asshole", "snäll", "provocerande", "halvtaskig", fan careface, detta är PICK UP inte en dans på jevla rosor. Brudar kan vara rätt jävla hardcore bitches ibland också, samt så går de flesta flickor igång på en konstant stream av positiva/negativa känslor och när allt hela tiden är positivt blir man förutsägbar och tråkig.

Ironiskt också att många av de bästa "naturals" or whatever som jag känner är de mest kyliga jävla svinen någonsin, haha!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,15:30,
Inlägg: #7
Sweseduction , somthing went really wrong
och dessa poster är bevis på varför ja älskar casanova lounge
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-21,15:45,
Inlägg: #8
Sweseduction , somthing went really wrong
Men snälla Devil, bara för att du hamnat i en argumentation så ska du helt plötsligt bli helt anti-swesed när många av dina vänner kommer därifrån och sprida ordet om ett krig, om hur dumma folk från swesed är?

Inte för att det här forumet har funnit äns i närheten av så länge som swesed, men kan någon visa mig en tråd där någon inte håller med Evilvalle? För att om du ska gå den vägen så kan vi ju bedöma alla på samma sätt. Inte att Evilvalle skriver saker som är fucked, för alla vet att han förmodligen är den mest (eller en av de mest erfarna) killarna här. Dock antar jag att många härifrån ser att Valle dissat det som skrivits och det blir automatiskt "blää" för dem också.

Och vad gäller själva tråden - jag håller inte med allt som skrivs där, nej, man borde inte vara en ängel mot alla hela tiden (min kritik mot dig i tråden var bara angående trådnamnet som jag inte tyckte riktigt stämde överens med innehållet). Men faktum är att du har jävligt svårt att ta till dig kritik (om den inte är positiv) och tar all sådan kritik som shit-tests som du måste passera för att få som du vill och det är väl därifrån hela den där hönsgården och hetsen i tråden kom.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-21,15:49,
Inlägg: #9
Sweseduction , somthing went really wrong
Vill ha en mer jämställd argumentation, bästa sättet att komma fram till något vettigt.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-21,15:55,
Inlägg: #10
Sweseduction , somthing went really wrong
Avager Skrev:Men snälla Devil, bara för att du hamnat i en argumentation så ska du helt plötsligt bli helt anti-swesed när många av dina vänner kommer därifrån och sprida ordet om ett krig, om hur dumma folk från swesed är?

Inte för att det här forumet har funnit äns i närheten av så länge som swesed, men kan någon visa mig en tråd där någon inte håller med Evilvalle? För att om du ska gå den vägen så kan vi ju bedöma alla på samma sätt. Inte att Evilvalle skriver saker som är fucked, för alla vet att han förmodligen är den mest (eller en av de mest erfarna) killarna här. Dock antar jag att många härifrån ser att Valle dissat det som skrivits och det blir automatiskt "blää" för dem också.

Och vad gäller själva tråden - jag håller inte med allt som skrivs där, nej, man borde inte vara en ängel mot alla hela tiden (min kritik mot dig i tråden var bara angående trådnamnet som jag inte tyckte riktigt stämde överens med innehållet). Men faktum är att du har jävligt svårt att ta till dig kritik (om den inte är positiv) och tar all sådan kritik som shit-tests som du måste passera för att få som du vill och det är väl därifrån hela den där hönsgården och hetsen i tråden kom.

FUCK U UR ALL MY MINIONS!!!! OBEEY MEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,16:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-21,16:07 av {2} Avager.)
Inlägg: #11
Sweseduction , somthing went really wrong
Evilvalle Skrev:FUCK U UR ALL MY MINIONS!!!! OBEEY MEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha verkligen tolka något på ett vinklat sätt och försöka få mig att framstå som dum. =)

Jag menar inte att du eller Zocstyle är någon sektledare som vill hjärntvätta pojkar att vara douchebags eller gulliga killar, men samma mönster som på swesed finns här och alla andra PU-forum - folk håller oftast med den personen som man anser vara mest erfaren eller "bäst" så att säga.
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-21,16:03,
Inlägg: #12
Sweseduction , somthing went really wrong
Skrattar fortfarande åt "caseys" kommentar:

Zocstyle, seriöst, vem har pissat i dina flingor? Du beteer dig som en jävla körgosse som just träffat prällen privat, rent jävlig de få grejjer jag sett från dig, tillför mer än att hänga på "jag kan mer än er nubz" attityden, det här är inte CS.
2012-03-21,16:13,
Inlägg: #13
Sweseduction , somthing went really wrong
Avager Skrev:Haha verkligen tolka något på ett vinklat sätt och försöka få mig att framstå som dum. =)

Jag menar inte att du eller Zocstyle är någon sektledare som vill hjärntvätta pojkar att vara douchebags eller gulliga killar, men samma mönster som på swesed finns här och alla andra PU-forum - folk håller oftast med den personen som man anser vara mest erfaren eller "bäst" så att säga.

Dude, I dont get it!!!! Varför skriver du ens?? Är du inte upptagen med JELQ + Bathmate + Crack + gym + no runk?????????!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,16:17,
Inlägg: #14
Sweseduction , somthing went really wrong
Evilvalle Skrev:Dude, I dont get it!!!! Varför skriver du ens?? Är du inte upptagen med JELQ + Bathmate + Crack + gym + no runk?????????!!

Behövs inte, har tillräckligt stor kuk. =)
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-03-21,16:27,
Inlägg: #15
Sweseduction , somthing went really wrong
Har varit ute på samma klubbar som zocstyle och hans minions weirdare folk har jag aldrig sätt i klunga. De såg ut som olika parodier av Mystery. Har träffat Frallen flera gånger han är Normal.
2012-03-21,17:11,
Inlägg: #16
Sweseduction , somthing went really wrong
Avager Skrev:Behövs inte, har tillräckligt stor kuk. =)

Det finns inget som heter "tillräckligt" !

25cm längd 20cm omkrets, sen KANSKE du är tillräcklig !"!##¤!#¤
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,19:41,
Inlägg: #17
Sweseduction , somthing went really wrong
Avager Skrev:Inte för att det här forumet har funnit äns i närheten av så länge som swesed, men kan någon visa mig en tråd där någon inte håller med Evilvalle?

Checka tråden i offtopic angående sveriges invandringspolitik, vi gnabbas ganska friskt där.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-03-21,19:54,
Inlägg: #18
Sweseduction , somthing went really wrong
Vettorazzi Skrev:Checka tråden i offtopic angående sveriges invandringspolitik, vi gnabbas ganska friskt där.

Aja jag vann iaf så fuck u all

HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-21,20:32, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-21,20:34 av {2} Arctic.)
Inlägg: #19
Sweseduction , somthing went really wrong
Evilvalle Skrev:Aja jag vann iaf så fuck u all

HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE HEIL VALLE

Sen att du har skön troll-humor är bara en bonus. Kan folk slappna av lite, gillar du inte swesed/CL? Häng inte där. Palla investera så mycket tankar. Orkar knappt ens posta här liksom. Too busy scouting them pretty tings in real lajf.

EDIT: Läste igenom alla poster nu. Mjo, fick lite WTF känsla. Chesus.
2012-03-21,22:19, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-21,23:11 av {2} Avager.)
Inlägg: #20
Sweseduction , somthing went really wrong
Evilvalle Skrev:Det finns inget som heter "tillräckligt" !

25cm längd 20cm omkrets, sen KANSKE du är tillräcklig !"!##¤!#¤

[Image: med_1096434400-storkuk.jpg]



[Image: umadbropicturechallengek.jpg]
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran Evilvalle 3 1,887 2012-02-22,04:17
Senaste inlägg:: Alexander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}