LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jobb
2012-03-25,11:10,
Inlägg: #1
Jobb
Yeah postar en tråd till!

En annan sak jag har funderat på hur länge som helst nu är vad jag vill jobba med! Jag fyller 20 i år och tog studenten förra året! Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med i mitt liv! Innan ville jag alltid bli polis men jag är inte så sugen på det längre, varför vet jag inte! Jag vill se vad där finns för fler möjligheter att välja mellan. Men jag lyckas inte hitta något som jag vill jobba med. Just nu jobbar jag på ett lager och håller på med orderplock vilket är något jag verkligen inte vill jobba med resten av mitt liv!

Jag vill kunna vara fri på mitt jobb, alltså att jag bestämmer i stort sett över mig själv. Drömmen är jobb som artist av något slag, kan vara allt från musik till film, men det är inget som kommer hända eftersom jag inte har så stort intresse för varken spela musik eller spela film, men själva jobbet i sig är ju rena drömmen. Jag vet att det inte är bara glamour osv, men de bestämmer ändå över sig själva, you understand what I mean?! Eller en författare, ståupp komiker osv.

Jag tycker det är sjukt jobbigt för jag vill inte välja ett jobb bara för att tjäna pengar utan jag vill verkligen kunna trivas med mitt jobb och gillad det jag håller på med!

Några tips?
2012-03-25,11:53,
Inlägg: #2
Jobb
Tips? Kan inte ge dig några tips. Känn inom dig själv. Prova på. Testa jobba utomlands. Kolla olika utbildningar å känn efter: Vad vill DU göra? Vad har DU för intressen? Vad tycker DU är kul?

Kom ihåg att du fortf kan leva ditt eget liv även fast du har ett 8 - 5 jobb. Tror du känner dig begränsad å att du vill jobba när du vill och kan. Inte vara tvingad till massor av "måsten". Rätt?
2012-03-25,12:47,
Inlägg: #3
Jobb
Få vet exakt vad de vill jobba med, sök jobb, tjäna lite cash, sen kommer du känna vad du gillar. bygg en grund.
Ville bli polis, jobbade på förskola i 6mån, nu jobbar jag som IT-support istället.

Gillar du att jobba med människor?
Gillar du ett aktivt eller ett lugnare jobb?

Kör lite jobb test, fåniga, men du får idéer på jobb.
2012-03-25,14:43,
Inlägg: #4
Jobb
Mössan Skrev:Kom ihåg att du fortf kan leva ditt eget liv även fast du har ett 8 - 5 jobb. Tror du känner dig begränsad å att du vill jobba när du vill och kan. Inte vara tvingad till massor av "måsten". Rätt?

Stämmer så jävla bra! =)


xChocolate Skrev:Få vet exakt vad de vill jobba med, sök jobb, tjäna lite cash, sen kommer du känna vad du gillar. bygg en grund.
Ville bli polis, jobbade på förskola i 6mån, nu jobbar jag som IT-support istället.

Gillar du att jobba med människor?
Gillar du ett aktivt eller ett lugnare jobb?

Kör lite jobb test, fåniga, men du får idéer på jobb.

Yeah jag har tänkt att ta några kruser och sen se vad som händer =)
2012-03-25,16:36,
Inlägg: #5
Jobb
madrock... vi båda skickar lite infield videos till RSD och ber om jobb... you in? e också 20 o behöver också ett jobb..
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-25,20:17,
Inlägg: #6
Jobb
devil Skrev:madrock... vi båda skickar lite infield videos till RSD och ber om jobb... you in? e också 20 o behöver också ett jobb..


Hade fan inte varit helt fel. Har tänkt länge på att jobba i den branchen! =)
2012-03-25,20:34,
Inlägg: #7
Jobb
Vad gör du på fritiden? Vad har du för intressen?

Help me help you
2012-03-25,20:43,
Inlägg: #8
Jobb
Jesus Resurrected Skrev:Vad gör du på fritiden? Vad har du för intressen?

Help me help you

På min fritid? Bowling, vänner, och saker som faller mig in. Har väl inget speciellt jag gör förutom tränar bowling =)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Killar som är duktiga med tjejer har ofta lågavlönade jobb? Beerpong 26 11,217 2012-10-31,13:36
Senaste inlägg:: Benson!

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}