LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
2012-03-26,19:17,
Inlägg: #1
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
OMG.

Just had a B I G fucking realization.

Det är ett spel! Det är ett sånt sjuuukt löjligt spel. Vilket jävla spel!!!!!! HAhHAhah. Helt sjukt. Så jävla roligt. Fan va befriande. Vilken jäkla upptäckt!

Folk bryr sig inte om vem du e eller vad du gillar - bara om du spelar spelet bra! Först efter det kommer lära-känna-delen in. Fyfan vad sjukt. Vilken jävla uppenbarelse!

Hur kan jag inte ha vetat om det här!? Så jävla uppenbart!!!!!
2012-03-26,20:06,
Inlägg: #2
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
It's just a game, if you fail, press restart.

Men ja det är lite som ett spel.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-26,20:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-26,20:12 av {2} devil.)
Inlägg: #3
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Hmmm... hade denna uppenbarelse för länge sedan... visst var det skönt då... nu kan ja inte hålla med den längre... När man ser det som ett spel så spelar man spelet och är inte sig själv. Man är inte i ett state där man bara express and not impress, utan man analyserar skiten konstant...

Men ja tror du kommer komma över det också.... I did Smile

Fast följ dina egna uppenbarelser för det jag precis skrev kommer antagligen inte klicka för dig förens längre fram... Så du behöver inte ens tänka så mkt på det... det kommer klicka när det är dags... Du kommer antagligen tro att du kom på det helt själv Smile
Follow your own intuition, om det är din sanning just nu så kör på den! Du kan bara utvecklas framåt!
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-26,20:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-26,20:15 av {2} Silentshot.)
Inlägg: #4
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
devil Skrev:Hmmm... hade denna uppenbarelse för länge sedan... visst var det skönt då... nu kan ja inte hålla med den längre... När man ser det som ett spel så spelar man spelet och är inte sig själv. Man är inte i ett state där man bara express and not impress, utan man analyserar skiten konstant...

Men ja tror du kommer komma över det också.... I did Smile

Ye precis, kunde inte sagt det bättre själv.

BEING not DOING, som man säger. Man är ATTRAKTIV, det är inget man GÖR.
Skillnaden på den som gör sig attraktiv är att han aktivt försöker attrahera den andra, dvs spelar.
Den som är attraktiv, är sig själv och agerar precis så som den vill, från sin innersta kärna.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-26,20:15,
Inlägg: #5
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Dont worry silentshot... he will realize it soon enough Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-26,20:17,
Inlägg: #6
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Faktum är att det ÄR nåt man GÖR. Att GÖRA är att VARA. Dina handlingar är ju produktioner av dina tankar/vad du är. Så de e egnetligen same same but different. En kille kan chodea sönder på sms. Sen tar en "pua" över - å får ett helt annat resultat. För att han GÖR något annat. Same person - different results.


Å Devil: "längre fram?". Vet inte om jag kan hålla med dig om det. Jag ser det inte som en linjärtrappa där man uppnår LVL 1, 2, 3, 4, 5 etc. Jag kan ha upptäckt saker du inte har någon aning om och vice versa. Har svårt att något så abstrakt som socialt samspel kan vara så konkret och linjärt.
2012-03-26,20:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-26,20:28 av {2} devil.)
Inlägg: #7
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
maybe... sms e annorlunda Smile chatt även så...

men hur förklarar du då att det finns så mycket innom pick up som kontrar varandras beliefs och allting fungerar??

Det är inte vad du GÖR, det är vad du UTSTRÅLAR... vad du ÄR...

ja det är inte lvl 1,2 och 3 men det finns ett visst linjärt momentum också... i början fokuserar man på vad man ska GÖRA... sen inser man att det handlar om congruence och vad man är och att det du känner för att göra o säga är det som är RÄTT...

Förut kunde ja dra världens jävla push pull med sexuell cocky funny med bra kropps språk o ögon kontakt o få lite fnitter... nu kan ja säga "hej" o få samma resultat...

och du har fått den bakofram. Det du gör är en expression av vad du är! Inte tvärtom Wink
Försök inte fixa till det du gör... fixa till det du är så löser sig det du gör automatiskt.

sa ju att det inte skulle klicka med dig förens det är dags Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-26,20:39,
Inlägg: #8
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Skillnad på att GÖRA något, är att man vill ha något utav situationen såsom jag ser det, man pysslar med button pushing so to speak. Man slänger ut XYZ-line för att få Y- resultat, man baserar sitt självförtroende på deras reaktion. Man blir reaktiv!

Istället för att VARA, då man mer eller mindre redan ÄR attraktiv, därav behöver du inte button pushin, why? för du vet att du är the shit, du behöver inte slänga ut XYZ- line för att hon ska gilla dig, du utstrålar en massa attraktiva attribut som sedan visar sig genom subkommunicering etc.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-26,20:41,
Inlägg: #9
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
fattar ingenting av det du skriver. För mkt gamingtermer och teori för min smak.

Citat:men hur förklarar du då att det finns så mycket innom pick up som kontrar varandras beliefs och allting fungerar??

Det finns fler än en sak som fungerar.


Grejen är att jag tkr du kör för analyserande för min smak. Om det passar dig så go for it. Jag föredrar dock att bara vara. Bara köra Smile ha kul. Fan viktigast av allt
2012-03-26,20:42,
Inlägg: #10
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Silentshot Skrev:Skillnad på att GÖRA något, är att man vill ha något utav situationen såsom jag ser det, man pysslar med button pushing so to speak. Man slänger ut XYZ-line för att få Y- resultat, man baserar sitt självförtroende på deras reaktion. Man blir reaktiv!

Istället för att VARA, då man mer eller mindre redan ÄR attraktiv, därav behöver du inte button pushin, why? för du vet att du är the shit, du behöver inte slänga ut XYZ- line för att hon ska gilla dig, du utstrålar en massa attraktiva attribut som sedan visar sig genom subkommunicering etc.

Förstår hur du menar. Men jag tror att du missuppfattat GÖRA. Att göra är att vara AKTIV. Att vara extrovert. Utåtriktad. Att AGERA - istället för att REagera.

EDIT: Också typiskt er gamefolk: "du behöver inte slänga ut XYZ- line för att hon ska gilla dig". Lines hit å dit. Har aldrig kört med och kommer aldrig att köra med. Jag tkr bara det blir stelt å oskön å fuckar upp. "Okongurent" kallar ni det va?
2012-03-26,21:12,
Inlägg: #11
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
yeah man vi kommer inte komma nånstans genom att argumentera Smile

Alla kommer automatiskt stänga ute det dom inte är menade att förstå ännu och få dom insikter dom behöver för att utvecklas när hjärnan känner att det är dags för det så länge dom fortsätter pusha sig.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-26,22:06,
Inlägg: #12
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Ye den där "uppenbarelsen" äger, nothing is personal, just a video game baby.

Satana vad det där gav mig sjukt mig självförtroende å success när jag var noob.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-03-27,00:04,
Inlägg: #13
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
läs MM mössan, you'll love it
I LIKE MY HOES LIKE SUMMER, NO CLASS
2012-03-27,07:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-27,08:03 av {2} Mössan.)
Inlägg: #14
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
devil Skrev:yeah man vi kommer inte komma nånstans genom att argumentera Smile

Alla kommer automatiskt stänga ute det dom inte är menade att förstå ännu och få dom insikter dom behöver för att utvecklas när hjärnan känner att det är dags för det så länge dom fortsätter pusha sig.

Hur kan du veta det när vi knappt har börjat? Anledningen till att man argumenterar är för att eventuellt komma fram till någonting.

__

"Läs MM mössan, you'll love it"

Jag har läst MM. Och jag HATAR det. Förstår om det är bra om man är totalt socialt okalibrerad och aldrig har pratat med brudar. Men annars tkr jag att det har motsatt effekt. För det första för att det gör "approachen" till en så stor grej. Det blir liksom en "approach" - inte bara att man spontant surrar lite med folk för att se om dom e sköna. E dom det så NICE - e dom inte det så Hepp. No biggie. Därför blir man (iaf jag) närvösare inför varje approach. För att man hade ett mål. Man skulle visa att man KUNDE öppna. Grejen är att det inte är en stor grej å du kan öppna med allt. Å de e ingen biggie om du blir dissad heller.

Nä! MM var inget för mig. Guess I didn't love it

EDIT: Vad vare som fick dig att utgå från att jag skulle älska MM?
2012-03-27,08:08,
Inlägg: #15
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Evilvalle Skrev:Ye den där "uppenbarelsen" äger, nothing is personal, just a video game baby.

Satana vad det där gav mig sjukt mig självförtroende å success när jag var noob.

Yepp. Känner att det är ett heeeelt annat spel nu jämfört med innan. Som du säger: ingenting är personligt. Märker det så jääkla tydligt. Typ fett tråkigt me standardfrågor: "Var bor du?", "Vilken skola går du i?" å verkligen hålla sig till dom frågorna. Så stelt och seriöst. Blir inge flyt, inge SPEL.

Riktig gamechanger <3
2012-03-27,14:22,
Inlägg: #16
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
för att även om du accepterar min belief på ett intellektuellt plan så kommer du inte "get it" .
Det kommer inte klicka med dig och kommer därför vara värdelöst för dig...
Du har fått denna uppenbarelse att inget är personligt... fucking awsome! nu kan du testa på massa galna saker helt utan att bry dig.. det här e BRA Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-27,15:26,
Inlägg: #17
Uppenbarelse: Det är en SPEL!
Mössan läs: http://www.casanovalounge.se/showthread....1#post5424

Tror det kan clear things up for ya
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}