LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag har pojkvän
2012-03-28,17:45, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-28,18:10 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #1
Jag har pojkvän
Har märkt på sistonde att när jag pratar med en tjej både på krogen och under daygame så säger en del tjejer väldigt snabbt jag har pojkvän.

Exempelvis:

Insecureboy: tjaaa! åker du skidor?
Hb: aaa
Insecureboy: bra, du ser jag var i Idre nu i vintras men festlivet sög balle, vart ska man dra ist?
HB: haha aa bla bla är bra. Jag har kille.

Dom säger det från ingenstans.. Alla gör inte det men de som jag antar har pojkvän säger detta jävligt snabbt och från ingenstans. Någon som känner igen sig? Och vad beror det på?
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-28,17:51,
Inlägg: #2
Jag har pojkvän
Händer alla

Osäkerhet hos dem, du kanske verkar osäker själv, "diss".

Säg OK eller mm och fortsätt snacka
2012-03-28,17:59,
Inlägg: #3
Jag har pojkvän
Tecken på att du inte lyckats attrahera henne än. Fuck it, ignorera och fortsätt kötta på. Låt dig inte påverkas av det. Typ; Jaha ok vad trevligt, hoppas det funkar bra mellan er två. Men du tycker alltså verkligen att jag ska åka till "X", har nämligen hört skräckhistorier om det stället. lbalblblab lbalb bla FUCK YOU BITCH Big Grin
2012-03-28,18:20,
Inlägg: #4
Jag har pojkvän
Hade nog antigen ignorerat det hon sa eller sagt helt enkelt "Haha, smickra inte dig själv så mycket att du tror att jag raggar på dig! Smile" *med ett leende*
2012-03-28,18:24,
Inlägg: #5
Jag har pojkvän
Kan va som krokodilen säger att du inte attraherat henne och hon märker att du vill ha ut nåt av situationen. Kan även vara att du faktiskt HAR attraherat henne och hon blir osäker på sig själv och måste påminna sig själv genom att säga det, ev känna att hon berättat för dig utifall de skulle leda nånstans så kan hon iaf säga att hon redan sagt att hon har kille.
2012-03-28,19:38,
Inlägg: #6
Jag har pojkvän
noname2blame Skrev:Kan va som krokodilen säger att du inte attraherat henne och hon märker att du vill ha ut nåt av situationen. Kan även vara att du faktiskt HAR attraherat henne och hon blir osäker på sig själv och måste påminna sig själv genom att säga det, ev känna att hon berättat för dig utifall de skulle leda nånstans så kan hon iaf säga att hon redan sagt att hon har kille.

hahah ja nåt utav dom 2 lär det vara, tror inte att det beror på att jag förmedlar att jag är osäker då tjejer som jag har sprungit fram till och gått ner och friat till har sagt att dom har pojkvän bara rakt ut från ingenstans efter typ 30 sekunder.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-28,19:43,
Inlägg: #7
Jag har pojkvän
svar : "soft, bla bla bla"
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-03-28,20:31,
Inlägg: #8
Jag har pojkvän
Insecureboy Skrev:hahah ja nåt utav dom 2 lär det vara, tror inte att det beror på att jag förmedlar att jag är osäker då tjejer som jag har sprungit fram till och gått ner och friat till har sagt att dom har pojkvän bara rakt ut från ingenstans efter typ 30 sekunder.

För att få reda på vilken av dessa det är så lär man se till konvon överlag, inte fastna i just orden "jag har pojkvän" (=
2012-03-28,20:49,
Inlägg: #9
Jag har pojkvän
Just ignore?

"All limitations are self imposed"

2012-03-29,17:43,
Inlägg: #10
Jag har pojkvän
premium Skrev:Hade nog antigen ignorerat det hon sa eller sagt helt enkelt "Haha, smickra inte dig själv så mycket att du tror att jag raggar på dig! Smile" *med ett leende*

Tvärtom. Att säga till en brud att man inte raggar på henne
när det är uppenbart att man raggar på henne är beta. En alpha står för vad han gör
.
2012-03-29,19:52,
Inlägg: #11
Jag har pojkvän
"Jag har pojkvän"
"Nej"

Den funkade inte jättebra förövrigt =)
2012-04-04,11:06,
Inlägg: #12
Jag har pojkvän
"Aha, jag förstår. Han gillar inte att du har kompisar." Med lite humoristiskt och nedlåtande tonfall.

Alternativt "Jaha, han är en sån där osäker en som inte gillar att du umgås med folk."

Sen något i stil med "Gå inte händelserna i förväg nu gumman, nog får du jobba lite mer än så där innan jag börjar tänka på sådant."

Rätt eller fel, det är vad jag skulle ha gjort rent spontant i ett sånt läge.
2012-04-04,11:36,
Inlägg: #13
Jag har pojkvän
vegas Skrev:"Aha, jag förstår. Han gillar inte att du har kompisar." Med lite humoristiskt och nedlåtande tonfall.

Alternativt "Jaha, han är en sån där osäker en som inte gillar att du umgås med folk."

Sen något i stil med "Gå inte händelserna i förväg nu gumman, nog får du jobba lite mer än så där innan jag börjar tänka på sådant."

Rätt eller fel, det är vad jag skulle ha gjort rent spontant i ett sånt läge.

jag hade skippat den första, då jag inte e ute efter att bli vän med henne. Försöker vara så ärlig o direkt för att styra snabbare till close.

"Bra, då har du ngn som underhåller dig medans jag e borta" osv kör jag
find it, fuck it, forget it.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,375 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay
  Daygame - "jag har pojkvän" slyngel 10 3,382 2013-04-08,22:51
Senaste inlägg:: confused...
  Tjej vill ha kuk men har pojkvän selected 17 7,592 2013-03-05,22:00
Senaste inlägg:: trollface
  Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips Smiley 16 5,556 2012-09-12,17:37
Senaste inlägg:: Drönare
  ni med erfarenhet av att vara med tjejer med pojkvän Ragnarök 8 2,636 2012-08-10,08:55
Senaste inlägg:: Ragnarök
  När hon påpekar att hon har pojkvän tcepser 5 1,819 2012-05-09,16:33
Senaste inlägg:: Kinezz

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}