LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
it aint over as long as she talkt to you
2012-03-29,18:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-03-30,07:51 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #1
it aint over as long as she talkt to you
TAGEN FRÅN PANNKAKAN.

Insecureboy
du ser tuff ut...

HB
haha jaså, tack.. tror jag

Insecureboy
det är en komplimang Så vem är du då?

Insecureboy
seså var inte blyg nu.. jag är känd för att vara dr phil så d e bara att öppna upp sig!

HB
haha okeej awkward..

Insecureboy
jag tjänar feta cash på att leka dr phil, du är ingen golddogger va?

Insecureboy
gollddigger*

HB
nej det är jag inte, men jag är heller inte intresserad

Insecureboy
nehepp och hur kan du veta det?

HB
jo just för att jag känner på mig när någon är gay hahah...

Insecureboy
Vet du, jag har faktiskt mina feminina sidor, så jag har ingenting emot att du kallar mig gay

HB
Jaha så trevligt, ja jag är ju ingen homofob då jag har bögkompisar, men du verkar inte förstå vinken.

Insecureboy
nej jag försöker spela dum så att du för en gångs skull ska få känna dig smart, snällt va?

HB
Ja du kanske ser det så, men det verkar nog mer som jag är för snäll för att säga fuck off?

HB
snällt eller?

Insecureboy
vi lever inte i en snäll värld flicka lilla vakna upp så hur kan du veta att du inte är intresserad om du aldrig har träffat mig?

HB
Jag är tillräckligt vaken tack själv? Med tanke på att du inte förstår ett nej redan på "chatt-stadiet" känns det mycket mer än ovärt att träffa dig i verkliga livet.

Insecureboy
rätt så roligt att du kan veta att du inte är intresserad innan du har träffat mig testar du att säga "nej" till alla? och dom som ger sig dom vill du träffa? Du måste gilla svaga och blyga killar hahah

HB
Nej du har nog missförstått mig lite på den fronten, om du skulle ge dig nu skulle jag bara bli lättad så slipper jag ännu en raggare som inte förstår ett nej, de killar som jag emellertid skulle vilja träffa låter jag inet gå så lätt, men det har du ingenting att göra med.'

Insecureboy
du låter inte gå så lätt? Du verkar ju vara rena drömtjejen... stalkar killen nice! Vad får dig att tro att jag är intresserad av dig flicka lilla?

HB
Stalkar och stalkar, kalla det vad du vill men jag får vad jag vill ha också! Eftersom du inte bangar skriva till mig har jag en känsla av att du antingen har världens tråkigaste liv så du måste plåga mig med dina meddelanden eller så tror du att du har en chans på mig.. Jag vet inte och jag vill faktiskt helst inte veta då jag inte är intresserad och har inte varit det sen första början, dr. phil? var det?

Insecureboy
njae men sedär kolla du kanske inte är så dum trots allt, du är snygg I give u that, men just nu försöker jag ta reda på om du är någorlunda normal i skallen, fram tills nu har du bara fått en massa minuspoäng men nu trillade det in några pluspoäng keep it up så kanske du får en ballerinakak. Now tell me vilken sorts kille gillar du då?

HB
Ojojoj vad du ger dig själv poäng helt plötsligt då, jag skulle nog säga att vad som existerar i din skalle mest består av antimateria.. Så mer säger jag inte till dig om du kan förstå det, förstår att det är svårt för outbildade homo sapiens som dig, men försök gärna.

Insecureboy
nämen oj vad aggresiv du blev nu, klarar du inte av lite kritik? Så stel och tråkig, inte konstigt att du är singel du måste vara rätt så tråkig i sängen

HB
Nej jag skulle nog inte påstå att jag är dålig i sängen, det är mer att jag blir uttråkad då ingen kille hittills har presterat särskilt bra, och jag har nog försökt mig på många olika sorters killar. När de är klara ja då är dem fan klara! Skulle inte förvåna mig om du var likadan, så sjukt mesigt, äckligt mesigt, och singel är jag för jag pallar inte med att binda upp mig till någon.

Insecureboy
du börjar få rätt mkt pluspoäng nu...

Insecureboy
föreslår dock att vi håller oss undan sex då du inte har någon aning om vem du snackar med här. Tror inte att du skulle klara av det helt enkelt

HB
Jag försöker bara lära dig ett och annat så du kanske inte fortsätter faila i sängen som du förmodligen hittills har gjort.

Insecureboy
ännu en gång så snackar du utan att tänka efter, hur har du tänkt att du ska veta hur jag är i sängen när du inte har en aning om vem jag är? Däremot så blir du betydligt mer intressant i mina ögon när du säger att du inte vill binda dig

hb
Du borde dock tänka efter mer med dina antipartiklar bakom det där skallbenet innan du skriver, jag skrev att jag bara förmodade att du är precis likadan som alla andra odugliga killar. Jaså, det var synd då jag fortfarande inte är intresserad av dig ett dugg.

Insecureboy
ja jag är förmodligen som alla andra killar men du kan ju få ett smakprov så kan lilla flickan antingen fortsätta att säga dumma saker eller använda hjärnan

Insecureboy
Jag skulle börja med att komma upp bakom dig, lägger min vänstra hand på din mage, föser undan ditt hår på din vänstra sida med min högerhand. Börjar kyssa dig mjukt på halsen, bita dig lätt i öronsnibben samtidigt som mina armar letar sig in under din tröja. Jag jobbar mig från öronsnibben ner till axlarna med lätta kyssar. Jag vänder på dig våra ögon möts. Du känner intensiviteten i mina gröna ögon. Jag ler mot dig och knuffar dig bestämt mot väggen. Jag lyfter upp dig mot väggen och trycker mig mot dig, du känner hur hård jag är.

HB
Ja, smakligt haha... Låter väl bra, beror väl bara på om du har skills nog att göra det bra

Insecureboy
frågan är inte om jag har skills utan om du kan hantera det

HB
Du, jag kan hantera alla situationer galant.

Insecureboy
prove it

Insecureboy
bli delaktig i historian

Insecureboy
din tur att visa lite improvisation, jag trycker mig mot dig what will u do?

HB
Nja, jag har inte riktigt tid dr.phil, hoppas du förstår, jag har ganska många fler som skriver, tar mycket tid att vara så sjukt snygg som jag är modell och allt, ja shit alltså!

Insecureboy
ja på bilden såg du ut att ha rätt fina händer, hur äre att vara handmodell?

HB
haha jag måste nog ge dig poäng för den, första dissen som faktiskt satt bra. Nej jag skulle nog säga mer modell för elite model manadgement, catwalks och allt i allo modell som åker till milano osv.

Insecureboy
låter ju rätt ballt, då måste du vara över 170 am I right?

HB
yes boss

Insecureboy
175?

HB
174

Insecureboy
ahh close

HB
nära skjuter ingen hare

Insecureboy
jag dejtade en modell som var 174, hon var lite bäng i huvvet, jag hoppas att du inte gillar kvinnar

HB
nu förstår jag inte riktigt, för mycket stavfel hahah de menar alltså att hon va lebb?

Insecureboy
nej jag menar att hon var lite deppig för att hennes pappa hade tagit hennes kniv...

Insecureboy
men hon skulle köpa en ny senare samma dag så då skulle hon bli glad igen...

HB
omg du är störd, så tråkig ironi att jag bara vill gå och dö, shit hon kanske va bi eller? problem?

Insecureboy
acctually så talar jag faktiskt sanning... tog en fika med henne och då berättade hon allt det. Så om du inte är som henne då ligger du bra till

HB
Har du något emot tjejer med en annan slags sexuell läggning eller?

Insecureboy
nu ska vi se här.. Jag gick på dejt med en tjej, fika för att vara exakt, hon här böjar prata om att hon är lite deppig för att hennes pappa tog hennes kniv, men hon skulle köpa en till senare. Det vill säga hon var knäpp i huvudet, psykfall typ. När du sa att du var 174 då tänkte jag på henne. förstår du? har inget med läggning att göra....

HB
mm okej, du var bara ganska otydlig men skit samma för nu måste jag rusa hej

Insecureboy
tjaaa! jag behöver hjälp med en grejj, min polare filip har skaffat hund och hon är brukar sitta och slicka på mina jeans när jag kommer dit, jag tror att hon är kåt i mig, är detta normalt?

HB
och du är störd, nu vet vi

Insecureboy
asså jag tror att det är nåt fel i huvvet på hunden, bör den gå till en hundpsykolog?

HB
Nej det är fel på dig, sök hjälp för fan!

Insecureboy
jösses vad stel man kan vara här frågar man om hjälp så blir du aggressiv

HB
men frågar är ju orealistisk så det skriker om det och jag pallar inte attd us kriver till mig när jag säger åt dig att banga för du är cp så fuck off

Insecureboy
stel och humor lös fan inte konstigt att du är singel fucking mysterium asså

HB
inte så kontigt att du själv är singel då du är sån stlker och aldrig sluta skriva

Insecureboy
jag och min vänster hand har ett väldigt djupt och intimt förhållande sen 5 år tillbaka

HB
haha trevliigt, jag måste säga att jag är högerhänt HAHA nej skämt åsido jag vill helst inte veta sådant

Insecureboy
så beside modellandet vad gör du då? skolan?

HB
hahah shit du fattar verkligen inte! Ja jag går på gymnasiet ja.

HB
rider seglar åker longboard allt möjligt..

Insecureboy
ahhh gymnasiet det var fina tider det så vad pluggar du? Natur? du ser smart ut


HB
yes, natur alltid

HB
tack tror jag..

Insecureboy
hur fan orkar du? har en kompis som pluggar det, han sitter inne och pluggar hela dagarna typ...

HB
det gör jag med, men jag måste la få leva lite också

HB
så då gör jag annat

HB
jag har höga ambitioner, så jag fixar allt det

Insecureboy
haha du vill bli läkare eller hur?

HB
ja rättsläkare, hjärt eller hjärnkirurg eller ingenjör

HB
själv? vad jobbar du med?

Insecureboy
på nätterna så brukar jag dra på mig ett par tajta trikåer och bege mig ut och besegra ondska och rädda unga jungfrur i nöd! På dagarna så jobbar jag på dhl så jag vet hur Clark Kent lever å det är jobbigt asså

Insecureboy
min chef på X är en svärande spanjorska så....

HB
haha jahaa okej nice

Insecureboy
men läkare det är bra ambitioner, ska du plugga i Polen då eller satsa på att komma in i Sverige?

HB
vet inte än, får se om jag sätter högskoleprovet

Insecureboy
har du gjort det innan?

HB
nej, men jag ska göra nästa gång det körs iång, du?

Insecureboy
yep en gång, jag höll på att få en hjärtinfakt, svettades som en gris, och hade träningsvärk dagen efter. Helt klart en upplevelse!

HB
hahaha fail...

HB
får bara hoppas att det går bättre för mig då

Insecureboy
sa aldrig att det gick dåligt, jag mutade dom som rättade provet med ett äpple

HB
haha muta fröken, badass

Insecureboy
jag är en sån kille som har skjortan instoppad, byxorna upp till naveln, mittbena, runda glasögon och ett glänsande äpple till lärarinnan eller läraren

HB
så bra då

Insecureboy
yes så är du du mammas lilla snälla flicka eller badgirl?

HB
jag är en riktig jävla badgirl, men ögontjänare när der behövs

Insecureboy
haha så med andra ord så är du värre än mig? vad är det galnaste du har gjort då?

HB
sss låt mig tänka efter, det liksom snurrar runt med olika badassgrejer i huvet på en och samma gång.. måste bara välja den styggaste

HB
mamma och pappa var i rom och jag bestämmde mig för att ha en fest som pågick i 2 dygn, herrejävlar vilket drag, polisen kom blablabla, det var spårat som fan men jag lyckades städa undan laga dörrar och fixa allt, köpa all sprit som "lånades" från min pappa osv. det va nice som fan

HB
sånt gillar vi

HB
ja men nu ska jag göra mig själv en sallad, hadé

Insecureboy
hahah det var rätt bra dock så har du en liten bit kvar till min nivå

HB
jaha okej, tell me about it

Insecureboy
när jag var på poolparty i USA så var det en tjej där som hade jordgubbar och vispgrädde men ingen skål. Jag kom upp ur poolen och gentleman som jag är så tog jag vispgrädden och spruta på mitt bröst och sa "Dinner is served my dear"

HB
haha och det tycker du är mer badass än att jag trashar mitt egna hus genom att ha en spårad fest i två hela dygn... meeeh låter lite konstigt

Insecureboy
kategorin var "galen" om du vill ha badass så kan vi ju ha en tävling där oxå, vem har gjort mest badass

HB
tjöta

Insecureboy
?

HB
men skit samma bara -_-

Insecureboy
Du får ju vara lite mer tydlig, jag går på reservbatterier här! Anyways mest badass jag har gjort? Får man ta med sex?

HB
kör på

Insecureboy
Var på berså jag strula med en tjej, drar ut henne till rökrutan, snackar lite allmänt skit och strular mer. Drar med henne in till McDonalds och går in på toaletten upp henne mot väggen. Benen runt midjan på mig, knäpper upp byxan å ja du fattar. Folk stirra som fan när vi öppna toan sen...

HB
h ball

Insecureboy
Din tur nu, galnaste sex historian! Kör

HB
Ja det kankse låter lite sådär osannolikt och ganska "not true" men jag hade threesome i ett omklädningsrum, på zara det finns ett lite större.. det va jäfliigt nice hahaha

Insecureboy
Haha what hur fan lyckades ni med det? 2 killar eller 2 tjejer?

HB
2 tjejer och en het kille, måste säga att det var dett bästa ligg jag haft iallafall, det var min bästa kompis (tjejen) blodsystrar och allt, och så en neger jaghade träffa några gånger innan, vi hade tänkt gå på bio blablabla vi tre, men det fanns ingen film med lediga platser kvar, såå vi tänkte att du kollar vi lite i affärer och så blev det som det blev.

HB
Smile

HB
dock blev vi lite påkomna hehe

HB
men nu måste jag gå, hadé

Insecureboy
Ha de men hej du verkar rätt skön, släng över ditt nummer så fortsätter vi det här imon

HB
07 xxx xxx
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-29,18:41,
Inlägg: #2
it aint over as long as she talkt to you
HAHAHA scheisse, persistance in it's essence. Hahah gillar också hur hon kvalificerar sig gång på gång, samtidigt säger hon att du är jobbig, störd, blablabla. haha, garvade rakt igenom!

skönt gjort!
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-03-29,19:16,
Inlägg: #3
it aint over as long as she talkt to you
Haha, fy fan vad snyggt att vända det. Stilpoäng på det. Wink
2012-03-29,19:28,
Inlägg: #4
it aint over as long as she talkt to you
Awesome! Den här ska jag fan bookmarka och kika på varje gång jag ens funderar på att ge upp en konvo!
2012-03-29,19:44,
Inlägg: #5
it aint over as long as she talkt to you
Fet frame controll! Riktigt fet. Tjejen har ju ett stort bekräftelsebehov och många killar bli säkerligen mosade av henne just för att de är reactive.
2012-03-29,20:10,
Inlägg: #6
it aint over as long as she talkt to you
Fyfan vilken dryg tjej, nackskott på henne haha.

Bra jobbat mannen.
2012-03-29,20:23,
Inlägg: #7
it aint over as long as she talkt to you
svalan Skrev:Fyfan vilken dryg tjej, nackskott på henne haha.

Bra jobbat mannen.

Hon är lika dryg över telefonen, dock riktigt snygg, pure 10. Men jag postade den här mest för att visa till folk som ger upp så fort bruden visar lite motstånd, att sålänge hon svarar så har ni en chans.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-29,20:29,
Inlägg: #8
it aint over as long as she talkt to you
Är detta verkligen bra??? No offence insecure, jag bara undrar. Verkar som att endel tyckte detta var skitfett, jag fick nästan bara olustkänslor. När man läser en konvo av tex valle kan tjejen ju va bitchig som FAN i början, precis som din, men han vänder det ganska snabbt och hon blir snart väldigt attraherad. Då får jag en känsla av fan vilken fet konvo! Men nu fick jag mer, blä, helt ärligt. Visst bra att du e persistance som fan, men är hon egentligen intresserad? Visst på slutet börjar hon öppna upp sig lite och hon ger ut sitt nummer, men kommer hon vilja träffa dig?

Jag hade iaf aldrig kunnat göra sådär över internet hade kännt mig som världens creepy stalker. Fast samtidigt svara hon ju hela tiden, hon hade väl också kunnat blocka dig liksom (om man nu kan det där)
2012-03-29,20:35,
Inlägg: #9
it aint over as long as she talkt to you
Sylvester Skrev:Är detta verkligen bra??? No offence insecure, jag bara undrar. Verkar som att endel tyckte detta var skitfett, jag fick nästan bara olustkänslor. När man läser en konvo av tex valle kan tjejen ju va bitchig som FAN i början, precis som din, men han vänder det ganska snabbt och hon blir snart väldigt attraherad. Då får jag en känsla av fan vilken fet konvo! Men nu fick jag mer, blä, helt ärligt. Visst bra att du e persistance som fan, men är hon egentligen intresserad? Visst på slutet börjar hon öppna upp sig lite och hon ger ut sitt nummer, men kommer hon vilja träffa dig?

Jag hade iaf aldrig kunnat göra sådär över internet hade kännt mig som världens creepy stalker. Fast samtidigt svara hon ju hela tiden, hon hade väl också kunnat blocka dig liksom (om man nu kan det där)

Håller helt med, visst var du persistant och bra att du fick nummer, men usch och blä för sådana tjejer! Dock om du enbart vill träffa henne och banga, så go for it!
2012-03-29,20:52,
Inlägg: #10
it aint over as long as she talkt to you
Sylvester Skrev:Är detta verkligen bra??? No offence insecure, jag bara undrar. Verkar som att endel tyckte detta var skitfett, jag fick nästan bara olustkänslor. När man läser en konvo av tex valle kan tjejen ju va bitchig som FAN i början, precis som din, men han vänder det ganska snabbt och hon blir snart väldigt attraherad. Då får jag en känsla av fan vilken fet konvo! Men nu fick jag mer, blä, helt ärligt. Visst bra att du e persistance som fan, men är hon egentligen intresserad? Visst på slutet börjar hon öppna upp sig lite och hon ger ut sitt nummer, men kommer hon vilja träffa dig?

Jag hade iaf aldrig kunnat göra sådär över internet hade kännt mig som världens creepy stalker. Fast samtidigt svara hon ju hela tiden, hon hade väl också kunnat blocka dig liksom (om man nu kan det där)

Jag har styrt upp en träff med henne nästa vecka, men det stämmer som du säger den här tjejen är extremt bitchig, men jag fortsätter och nöta och sålänge tjejen fortsätter att prata med dig så är hon intresserad, hon har alternativet att blocka dig (man kan det) eller helt enkelt bara sluta svara. Om hon nu inte är attraherad av mig varför skulle hon då svara? Som du ser i texten så kvalificerar hon sig gång på gång fastän hon skriver att jag är ett creep, cp, dum i huvvet, borde söka hjälp. Hon testar min frame för att se om hon kan bryta den. Gång på gång på gång. Men hon lyckas inte.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-29,21:10,
Inlägg: #11
it aint over as long as she talkt to you
Härligt! Inspirerande som fan, återkom med fler detaljer om trekanten i omklädningsrummet.

/CLConfused snuskgubbe
Haters gonna hate

WINNING
2012-03-29,23:03,
Inlägg: #12
it aint over as long as she talkt to you
Det här är vad Tyler i RSD sa:

Citat:Women respond to a variety of different behavior -- some that you wouldn't expect.


Vilket stämmer jävligt bra med den bruden TS pratat med.
2012-03-31,01:21,
Inlägg: #13
it aint over as long as she talkt to you
Det här ger mig lite hopp och är grymt bra läsning. För mig är det jävligt positivt att det faktiskt tar tid och är en lång konvo för det ger mig större möjligheter att se och fundera på vad som händer i form av frame och kongruens (den var grym). Märks att du är självsäker och kan hantera hennes hundra bitchtests.

För er som säger att det känns jobbigt att läsa och att ni får en dålig känsla gissar jag att ni bara är ute efter snabba vinster? En del grejer är värda att jobba för säger jag :-] Utmaningen är väl ändå det roliga? Tänk på att om hon är bitch deluxe så blir det roligare att straffa henne i sängen Wink
2012-08-21,15:18,
Inlägg: #14
it aint over as long as she talkt to you
Fantastiskt! Gammal tråd men hur gick träffen?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}