LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Smidigt sätt att dra med någon hem
2012-02-19,20:31,
Inlägg: #1
Smidigt sätt att dra med någon hem
tänk att man är på krogen eller hemmafest. Strular med bruden, snackar sex bla bla bla allt bullshit ni vet. Har upplevt det lite svårt ibland att gå från just det till att föreslå hemgång. Att säga "Vill du följa med mig hem?" känns rätt mycket som ja/nej och får man ett nej är det kört.

Det som jag märkt brukar funka är bara att säga något i stilen "snart drar jag hem, häng med om du vill". Dock är det inte alltid läge. Någon som har ett annat sätt typ? = )
2012-02-19,20:34,
Inlägg: #2
Smidigt sätt att dra med någon hem
"vi två ska ha efterfest hos mig sen"

"häng med hem och kolla på min två meter höga chokladfontän"

"vi ska ta en taxi hem till mig nu"
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-02-19,20:35,
Inlägg: #3
Smidigt sätt att dra med någon hem
Avager Skrev:tänk att man är på krogen eller hemmafest. Strular med bruden, snackar sex bla bla bla allt bullshit ni vet. Har upplevt det lite svårt ibland att gå från just det till att föreslå hemgång. Att säga "Vill du följa med mig hem?" känns rätt mycket som ja/nej och får man ett nej är det kört.

Det som jag märkt brukar funka är bara att säga något i stilen "snart drar jag hem, häng med om du vill". Dock är det inte alltid läge. Någon som har ett annat sätt typ? = )

Hey man. Det finns vanligtvis 2 olika teorier:

1. Ge en ursäkt, dvs "kom hem å kolla på mina hundkallingar", dvs för att tjejen ska kunna säga till sig själv "det bara hände!!" och därmed inte trigga anti-slut-defence.
2. Bara säg "hey, häng med hem" och få det att låta som det inte är nån big deal, även om hon nekar först, så äre bara att fråga på om och om igen tills hon hakar.

Om ni har en riktigt sexuel vibe going on, ni har hånglat, hon har tagit på din åderpåle or whatever kan det vara passande å gapa ut tex "Shiet, kan inte ens vänta på att få bli ensam med dig och slita av dig dina kläder", alternativt "du ska bara veta vad jag hade gjort med dig om det inte var massa folk här nu", för att lite senare bara säga åt na "du hänger på mig ikväll så du vet".
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-19,20:38,
Inlägg: #4
Smidigt sätt att dra med någon hem
Evilvalle Skrev:2. Bara säg "hey, häng med hem" och få det att låta som det inte är nån big deal, även om hon nekar först, så äre bara att fråga på om och om igen tills hon hakar.

Om ni har en riktigt sexuel vibe going on, ni har hånglat, hon har tagit på din åderpåle or whatever kan det vara passande å gapa ut tex "Shiet, kan inte ens vänta på att få bli ensam med dig och slita av dig dina kläder", alternativt "du ska bara veta vad jag hade gjort med dig om det inte var massa folk här nu", för att lite senare bara säga åt na "du hänger på mig ikväll så du vet".

Precis, det är så jag har äntligen vågat uttrycka mig på senaste tiden. Bara att jag inte kalibrerat det tillräckligt.
En sak som du skrev som jag också märkt att man kan fan fråga flera gånger utan att bli needy, ifall man inte gör någon big deal av det.
2012-02-19,20:48,
Inlägg: #5
Smidigt sätt att dra med någon hem
Var det inte du Joppa som nämnde den "Följ med hem och kolla in mitt akvarium, (viskar) SPOILER: jag har inget akvarium) Big Grin
Faber est suae quisque fortunae.

Min tråd om Social utveckling, fysisk hälsa å sånt
2012-02-19,21:21,
Inlägg: #6
Smidigt sätt att dra med någon hem
Avager Skrev:Precis, det är så jag har äntligen vågat uttrycka mig på senaste tiden. Bara att jag inte kalibrerat det tillräckligt.
En sak som du skrev som jag också märkt att man kan fan fråga flera gånger utan att bli needy, ifall man inte gör någon big deal av det.

Yeah, kom ihåg, "its not what you do, its how you DEAL with the reactions that matters", kom ihåg det, klistra in det i din skalle, golden rule för game.

Du kan göra i stort sett vad som helst, så länge du inte visar en emotionell reaktion till henne svar.

Tex "kom hem å ligg!", hon säger "haah nedu!", du kollar lite drygt bort som att du är i din egna lilla värld, blir inte påverkad, sen snackar du om nåt annat, sen kör du igen, etc etc.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-19,21:24,
Inlägg: #7
Smidigt sätt att dra med någon hem
Carragher Skrev:Var det inte du Joppa som nämnde den "Följ med hem och kolla in mitt akvarium, (viskar) SPOILER: jag har inget akvarium) Big Grin

Det var jag Smile
We're your friends. We're not like the others, man, really.
2012-02-20,23:26,
Inlägg: #8
Smidigt sätt att dra med någon hem
För mig fungerar det med, "Vill du följa med mig hem?", tänkte dra snart.
Eller "Vi går och tar en snabbis bakom busken", den ökar spänningen och kanske creapar lite beroende hur man utalar det.

Sa det engång ute på krogen. Hon nämde då att hon hade ligonvecka och att de skulle bli äckligt om vi gjorde de ute, sa då att hon kunde ge mig en god avsugning istället och hon skrattade. Vart dock inget med henne då jag tappade bort henne efter att jag gick in på krogen igen.
2012-02-21,11:54,
Inlägg: #9
Smidigt sätt att dra med någon hem
Avager Skrev:Precis, det är så jag har äntligen vågat uttrycka mig på senaste tiden. Bara att jag inte kalibrerat det tillräckligt.
En sak som du skrev som jag också märkt att man kan fan fråga flera gånger utan att bli needy, ifall man inte gör någon big deal av det.

Jag har kört på att bara säga något i stil med "kom nu så drar vi/hämta din jacka så går vi/ska vi dra?". Har fungerat nästan varenda gång när jag verkligen velat ha med mig henne hem. Men det gäller bara att utstråla ett lugn och att det inte är någon big deal som Valle skriver.
Har du kåtat upp henne ordentligt och hon känner sig bekväm med dig så kommer hon följa med hem
2012-02-21,12:39,
Inlägg: #10
Smidigt sätt att dra med någon hem
Evilvalle Skrev:"du ska bara veta vad jag hade gjort med dig om det inte var massa folk här nu"

^
DEN HÄR!!!!!!! DENNAA!!!!! Med variation för situation. Golden och bäst i universum.
2012-02-21,22:50,
Inlägg: #11
Smidigt sätt att dra med någon hem
Carragher Skrev:Var det inte du Joppa som nämnde den "Följ med hem och kolla in mitt akvarium, (viskar) SPOILER: jag har inget akvarium) Big Grin

I have the weirdest fuckin boner right now.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-02-22,21:31,
Inlägg: #12
Smidigt sätt att dra med någon hem
Carragher Skrev:Var det inte du Joppa som nämnde den "Följ med hem och kolla in mitt akvarium, (viskar) SPOILER: jag har inget akvarium) Big Grin

Evilvalle Skrev:"Shiet, kan inte ens vänta på att få bli ensam med dig och slita av dig dina kläder"

Dessa ska lätt testas! Smile
2012-02-24,21:29,
Inlägg: #13
Smidigt sätt att dra med någon hem
Evilvalle Skrev:Hey man. Det finns vanligtvis 2 olika teorier:

1. Ge en ursäkt, dvs "kom hem å kolla på mina hundkallingar", dvs för att tjejen ska kunna säga till sig själv "det bara hände!!" och därmed inte trigga anti-slut-defence.
2. Bara säg "hey, häng med hem" och få det att låta som det inte är nån big deal, även om hon nekar först, så äre bara att fråga på om och om igen tills hon hakar.

Om ni har en riktigt sexuel vibe going on, ni har hånglat, hon har tagit på din åderpåle or whatever kan det vara passande å gapa ut tex "Shiet, kan inte ens vänta på att få bli ensam med dig och slita av dig dina kläder", alternativt "du ska bara veta vad jag hade gjort med dig om det inte var massa folk här nu", för att lite senare bara säga åt na "du hänger på mig ikväll så du vet".
Klockrent. Som alltid Valle!
2017-10-30,13:51,
Inlägg: #14
RE: Smidigt sätt att dra med någon hem
"jag har sm-guld i att göra pannkakor" säger man tidigt och när man vill få med henne hem så "vi ska göra pannkakor". Powerfull stuff Wink
2017-10-30,14:20,
Inlägg: #15
RE: Smidigt sätt att dra med någon hem
(2017-10-30,13:51)dobarj3 Skrev: "jag har sm-guld i att göra pannkakor" säger man tidigt och när man vill få med henne hem så "vi ska göra pannkakor". Powerfull stuff Wink

hahahahaha skall köra den fast säga svele istället. Det är norsk husmanskost som är som en liten söt pannkaka, typ. Blir ironiskt för jag har bara ätit det en gång och det finns inte i Sverige, men det vet fan inte dom.

Big Grin self-amusement.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2017-10-30,14:24,
Inlägg: #16
RE: Smidigt sätt att dra med någon hem
HAha den är sjukt bra! Har endast failat med den typ en gång haha, btw så vet jag inte hur man gör pannkakor o har aldrig gjort dom
2017-11-02,17:48,
Inlägg: #17
RE: Smidigt sätt att dra med någon hem
Minns att jag kört pannkaksliner ganska bra genom åren. Typ,
"Jag är en jäkel på pannkakor.."
"Du, vet du vad som hade varit guld, en kunglig sats att superpannkakor nu.."

Pros:
1 Det är gott.
2 Bra sätt att lära känna varandra på då det ger goda mjöligheter till Kino.
3 Jag är grym på att


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}