LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur ta det vidare med denna tjejen?
2012-03-30,15:55,
Inlägg: #1
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Träffade en tjej igår, precis inna njag drog från klubben som var riktigt fin. Vi snackade i typ 10 min och hon gav rätt feta IOIConfused. Jag kysste henne på¨halsen innan jag gick (visade sig att hon hade pojkvän).

Jag fick dock hennes mailadress och skickade detta mailet igår natt (lite stalkigt jag vet, men hon var en helt perfekt tjej för mig):

Tja snygging. Hade du kul? Jag hade skitkul, fast när jag sett dig så kunde jag inte tänka på nåt annat. Vi stack till Mc Donalds o sen hem, sjukt frustrerade haha.

Anyways du verkade sjukt skön och var den finaste tjejen jag träffat på lääänge. Vi borde ta en kaffe och vandra i djurgården någondag nu när det är fint väder.

Förresten har du äran att bli min första mailkompis hehe.

Pusss!!

Var kanske ett töntigt meddelande, lite oneitis på fyllan.. Så, vad göra härnäst om hon inte svarar (har fortfarande inte svarat sen igår). Har hennes fb men tänkte avvakta att adda henne där eftersom då kanske det tar bort "spänningen" eller vad man ska säga.

Vad tycker ni jag ska göra guys?
2012-03-30,16:20,
Inlägg: #2
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Tror inte det är många som svarar på mail, men avvakta åtminstonde 1-2 dagar efter du skickade det där mailet, sen kan du lägga till henne på FB.
2012-03-30,16:49,
Inlägg: #3
Hur ta det vidare med denna tjejen?
svalan Skrev:Träffade en tjej igår, precis inna njag drog från klubben som var riktigt fin. Vi snackade i typ 10 min och hon gav rätt feta IOIConfused. Jag kysste henne på¨halsen innan jag gick (visade sig att hon hade pojkvän).

Jag fick dock hennes mailadress och skickade detta mailet igår natt (lite stalkigt jag vet, men hon var en helt perfekt tjej för mig):

Tja snygging. Hade du kul? Jag hade skitkul, fast när jag sett dig så kunde jag inte tänka på nåt annat. Vi stack till Mc Donalds o sen hem, sjukt frustrerade haha.

Anyways du verkade sjukt skön och var den finaste tjejen jag träffat på lääänge. Vi borde ta en kaffe och vandra i djurgården någondag nu när det är fint väder.

Förresten har du äran att bli min första mailkompis hehe.

Pusss!!

Var kanske ett töntigt meddelande, lite oneitis på fyllan.. Så, vad göra härnäst om hon inte svarar (har fortfarande inte svarat sen igår). Har hennes fb men tänkte avvakta att adda henne där eftersom då kanske det tar bort "spänningen" eller vad man ska säga.

Vad tycker ni jag ska göra guys?

Tror det var ett av de mest needy mailen jag har sett.... Sry bro men jag tror inte att hon kommer att svara.

Tror inte det är många som svarar på mail, men avvakta åtminstonde 1-2 dagar efter du skickade det där mailet, sen kan du lägga till henne på FB.

Ja lägg till henne på facebook efter att du har skickat mail! Du kommer garanterat att visa "hej jag är en kille som aldrig får fitta, du visade mig lite intresse och nu är jag kär i dig!" Mitt tips? gå vidare.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-03-30,18:53,
Inlägg: #4
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Insecureboy Skrev:Tror det var ett av de mest needy mailen jag har sett.... Sry bro men jag tror inte att hon kommer att svara.

Tror inte det är många som svarar på mail, men avvakta åtminstonde 1-2 dagar efter du skickade det där mailet, sen kan du lägga till henne på FB.

Ja lägg till henne på facebook efter att du har skickat mail! Du kommer garanterat att visa "hej jag är en kille som aldrig får fitta, du visade mig lite intresse och nu är jag kär i dig!" Mitt tips? gå vidare.

Låter det så illa? Framstår inte som en needy person IRL iaf så tycker det borde ha lite inverkan på hur hon ser på det men ja.. det var kanske inte så snyggt fixat för fortfarande inget svar...
2012-03-30,18:55,
Inlägg: #5
Hur ta det vidare med denna tjejen?
alpha dawg Skrev:Tror inte det är många som svarar på mail, men avvakta åtminstonde 1-2 dagar efter du skickade det där mailet, sen kan du lägga till henne på FB.

Ye men om hon inte svarar på mailet vet jag inte hur jag ska fortsätta konvon. Förslag?
2012-03-30,23:33,
Inlägg: #6
Hur ta det vidare med denna tjejen?
svalan Skrev:Ye men om hon inte svarar på mailet vet jag inte hur jag ska fortsätta konvon. Förslag?

Som insecureboy säger, svarar hon inte, gå vidare. Vet du hur många tjejer det finns därute?!

Springer du på henne igen någon gång, kör!
2012-03-31,18:54,
Inlägg: #7
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Du framstår inte som needy i verkligheten??
Va säger du då om det här som du skrev "men hon var en helt perfekt tjej för mig"

Hur kan du veta det efter 10 min? Smile
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-01,16:27,
Inlägg: #8
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Insecureboy Skrev:Tror det var ett av de mest needy mailen jag har sett.... Sry bro men jag tror inte att hon kommer att svara.

Tror inte det är många som svarar på mail, men avvakta åtminstonde 1-2 dagar efter du skickade det där mailet, sen kan du lägga till henne på FB.

Ja lägg till henne på facebook efter att du har skickat mail! Du kommer garanterat att visa "hej jag är en kille som aldrig får fitta, du visade mig lite intresse och nu är jag kär i dig!" Mitt tips? gå vidare.

Ehmmm, hellre köra tills man burnar än att inte ens försöka! Vi vet ju inte ens om hon läst mailet eller inte...
2012-04-19,23:59,
Inlägg: #9
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Hahahah!! Kan inte tro det, men denna tjejen svarade på mitt mail IDAG. Gav mig sitt nummer och sa att jag kunde höra av mig om jag ville Smile Mailet verkade inte fungera så förskräckligt dåligt som jag trodde! Smile Puss
2012-04-20,00:06,
Inlägg: #10
Hur ta det vidare med denna tjejen?
"Hej Får jag vara typ segast i världen på att svara? Kan ju inte mer än pröva i alla fall!

Ja det var en bra kväll, tanken med mailen var för fb eftersom det inte gick att hitta dig med namnSmile men mailkompis kanske också funkar! Här är mitt nr iaf hör av dig om du har lust... 07XXXXXX..eller via mail Wink"

Yeah!
2012-04-20,00:48,
Inlägg: #11
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Kul att det fixade sig! Men du framstår som otroligt needy i mailet så du måste gjort ett väldigt bra intryck när ni träffades. För det är ett riktigt uselt mail.. Wink Förmedla nu inte till henne hur otroligt glad och tacksam du är att hon svarade också.. Smile
2012-04-20,00:52,
Inlägg: #12
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Och på frågan vad du ska göra så svarar jag samma sak som om hon inte hade svarat på ditt mail: Träffa fler tjejer!!!
2012-04-24,10:12,
Inlägg: #13
Hur ta det vidare med denna tjejen?
devil Skrev:Hur kan du veta det efter 10 min? Smile

Tro mig, det går! = )

Kul att det löste sig, men frågan jag har är bara: Hur kom ni fram till att ta hennes mailadress och inte nummer? Liksom, vem frågar om mailadress nuförtiden? :p
Eller var det bara david deangelo inspirerat? : p
"I don't believe it!" Luke Skywalker
"That, is why you fail." Yoda

Ta det lugnt kompis, det är bara vad jag tycker.
2012-04-26,01:17,
Inlägg: #14
Hur ta det vidare med denna tjejen?
Avager Skrev:Tro mig, det går! = )

Kul att det löste sig, men frågan jag har är bara: Hur kom ni fram till att ta hennes mailadress och inte nummer? Liksom, vem frågar om mailadress nuförtiden? :p
Eller var det bara david deangelo inspirerat? : p

Nja var mer en dum idé på fyllan Tongue Jag ville ha hennes nummer, men hon sa då att hon hade pojkvän och att hon inte ville ge ut det. Så föreslog hon facebook och försökte hitta mig med sin smartphone men lyckades inte (av någon anledning suger facebooks sökfunktion när man använder den i smartphones). Så jag skrev ner hennes mailadress och valde att skicka mail istället för att adda fb, för jag tyckte att det kanske skulle vara lite mer speciellt hah.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur tar jag detta vidare? Thanatophobia 4 2,236 2014-04-09,07:59
Senaste inlägg:: trollface
  Vad håller denna tjejen på med? Ragnarök 5 1,926 2012-11-21,22:38
Senaste inlägg:: trollface
  Hjälp med denna bruden, pls! Danieboy 7 2,854 2012-10-11,19:25
Senaste inlägg:: Commander
  Hur tackla denna tjej? vinividivici 1 707 2012-10-10,00:22
Senaste inlägg:: vinividivici
  Hjälp mig med denna brud! ANewLevel 3 1,552 2012-05-15,22:57
Senaste inlägg:: ANewLevel
  Vad gjorde jag för fel med den här tjejen? KARAMELLKUNGEN 8 2,653 2012-03-12,17:10
Senaste inlägg:: devil

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}