LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
2012-04-01,11:23,
Inlägg: #1
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
När ni började hur mycket approcha ni körde ni på som maskiner på allt och alla för att få bort AA öka sociala kompetensen eller körde ni enbart på de tjejer ni var attraherade av?

Var det mycket daygame eller agerade ni mest på krogen?

Hur mycket blev ni dissade och hade ni svårt att hantera det?

Finns det någonting som ni velat göra annorlunda om ni börjat från början idag?

Thank you! Smile
2012-04-01,13:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-01,13:26 av {2} Insecureboy.)
Inlägg: #2
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
Gick ut varje helg och körde planerad daygame på stan, parker, bibliotek etc. Jag planerade att åka in varje lördag och köra ett 4 timmars pass. Där jag approachade så många som möjligt. Det tog några gånger innan jag faktiskt approachade, jag åkte in och strosade bara runt för jag var för feg för att öppna. Har säkert gjort över 200 approaches i dagsläget. Jag blev dissad så otroligt många gånger, blir fortfarande det. Jag var mest stolt över att jag faktiskt gjorde det, det krävs balls att köra daygame och de flesta har inte ballsen som krävs. Jag gick fram till ett butiksbiträde en gång

Insecureboy: Tjaaa jag har en fråga
Hb: ja vad kan jag hjälpa dig med?
Insecureboy: Jag vill ha ditt nummer men vet inte hur jag ska göra för att få det
Hb: Näää fan vad gullig du är helt seriöst, men tyvär så har jag en pojkvän.
Insecureboy: Lyckligt lottad kille, men iaf ha en trevlig dag ciao.

approachade en annan tjej ca 30 sekunder senare. Det var ungefär där som jag insåg att även om jag inte får hennes nummer så gjorde jag garanterat hennes dag och att hon förmodligen kommer vara väldigt glad under resten av dagen. Du måste inse att det är inget fel i att approacha du gör det för att du vill lära känna en snygg tjej under dagtid och jag har aldrig fått en negativ respons när jag har approachat under dagtid.

Jag hade min egna mall i början som jag själv följde, fråga efter vart bla bla ligger etc, hade jag fått göra om det så hade jag skitit i den mallen och bara kört på hade garanterat lärt mig mer då och snabbare

approachar bara tjejer jag är attraherade av, annars känner jag inte av min AA. Jag får en kick när jag approachar, en adrenalinkick.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-01,18:39,
Inlägg: #3
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
Bra svar tack! Motiverande att höra - bring it on Smile
2012-04-01,20:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-01,20:39 av {2} devil.)
Inlägg: #4
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
Började i skolan... ja såg till så att ja hamnade i situationer där det fanns tjejer... testade bara på lite saker... testa CnF.. push pull.. story telling o sånt... o ja körde så fort ja fick chansen...hade inget mål mer än att testa va ja hade lärt mig.. tränade ögon kontakt på tunnelbanan med folk... körde på alla tjejer ja fick chansen på... tränade på kino... körde inte så mkt day game utan mer i miljöer där jag ändå var.. typ kassörskor... tjejer i skolan som ja inte kände... på tränings klubben osv.. började efter några månader gå ut på klubben också och då hade jag någorlunda bra game (dvs ja va säker på att ja kunde ta det från en coldapproach till sängen fast jag aldrig ännu hade lyckats med det... hahaha kan nån säga dellusionally confident men tror man på det så funkar det ju Smile ) och det gjorde ja på min 3e eller 4e utgång...


Jag kände mig aldrig "dissad" för jag hade aldrig nått mål... mitt "mål" var att ta det så långt ja kunde och bara testa på allt ja hade lärt mig... kom ja till att öppna + small talk var ja as nöjd... kom ja till en kyss vart ja as nöjd... f-close - asnöjd..

har lite samma mindset idag... om ja öppnar o små retas med henne för att sen gå iväg e ja fortfarande as nöjd för ja hade kul medan ja gjorde det..

körde bara på tjejer ja gillade... mitt mindset "ja vill ju inte prata med tjejerna ja inte gillar". mitt intresse för tjejen va det som motiverade mig.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-02,00:57,
Inlägg: #5
Fråga till er som har utvecklats mycket inom detta!
Är ganska my i gejmet men har ändå haft en helt okej utveckling så här långt. Tycker du att det är obekvämt att approacha och prata med 85-åriga tanter så är det utvecklande för dig att göra det. Handlar ju om att pusha sin comfort zone. Evilvalle har beskrivit sin utveckling i en tråd och han snackar där om hur han gejmade konstant i början i alla möjliga situationer i vardagen. Jag körde mycket daygame och gav då mig själv ganska enkla uppdrag, typ fråga efter vägen osv.. Fick världens kick av det första gångerna. Varför? Jo för att jag gjorde lyckades göra något utanför min comfort zone, vilket man mår så jävla bra av.

Fick tipset att ha mindsetet "approach=success" och då blir en diss inget misslyckande btw. ATT du vågar approacha är framgången. Går att applicera senare i processen också. ATT du vågar fråga efter numret=success. Att du vågar gå för kyssen=success. Utmana hela tiden dig själv och skit i vad utfallet blir.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Gå till väga med tjej dman 2 2,336 2014-01-03,04:37
Senaste inlägg:: dman
  Från att aldrig göra ngt till att göra för mycket! [ONE] one 1 1,866 2013-08-12,16:15
Senaste inlägg:: one
  Fråga eller inte fråga? det är frågan! Vitchoklad 9 3,925 2013-02-05,14:28
Senaste inlägg:: tcepser
  Projektarbete inom pick up dobarj3 25 7,974 2012-12-28,23:52
Senaste inlägg:: TonightIsTheNight
  State övergår till personlighet simba 7 2,929 2012-11-08,23:14
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Läsning till complete newbie TheD 14 5,816 2012-07-21,00:32
Senaste inlägg:: Sinney
  Fråga tjejer om mode, bra eller skit Anonymous 5 2,208 2012-07-04,23:15
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Mall från början till slut vilken ordning går det i? Anonymous 5 1,992 2012-05-25,00:19
Senaste inlägg:: Anonymous
  Inne i mitt huvud för mycket? Anonymous 10 2,990 2012-05-24,13:21
Senaste inlägg:: selected
  Hur ska man gå från mycket comfort snack till attraktion på sms? Dowgeni 9 3,445 2012-04-22,20:41
Senaste inlägg:: Dowgeni

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}