LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kosttillskott, dopingjouren och marknadsföring!
2012-04-01,21:30,
Inlägg: #1
Kosttillskott, dopingjouren och marknadsföring!
Dopingjouren verkar helt galna och internet är översvämmat av dold marknadsföring från mer eller mindre seriösa företag så är det någon som vet vart man vänder sig för att på enklast möjliga sett få info om de kosttillskott man tar eller tänkt ta och dess eventuella biverkningar?
2012-04-01,21:40,
Inlägg: #2
Kosttillskott, dopingjouren och marknadsföring!
Är själv väldigt intresserad (eller har iaf varit) av testosteron och dess effekter på kroppen, dock känns det som att det är extremt svårt att hitta FAKTA om saken. Antingen är det något forum där folk säger att det är helt lugnt, eller så är det propaganda som säger att bollarna ruttnar dirr. Hade en temavecka i skolan om droger och då pratade vi bland annat om AAS och fick i princip lära oss att det är totalt jävla livsfarligt. Med tiden har jag läst mer om droger och inser väl nu i efterhand att det mesta var överdrivet, därför har jag även börjat fundera på de verkliga effekterna av doping.

Känner en hel del folk som får sprutor för att deras egen testoproduktion är fucked up, och dessa lägger alla på sig massa sjukt fort och får riktiga rage blackouts och har en hel del slagsmål på sitt CV. Samtidigt undrar jag då om dessa injektioner (som ger rätt tydliga effekter och skiljer dem tydligt från "vanligt folk") ger dem några som helst biverkningar, på lång sikt. Om inte, borde inte jag kunna hantera en liten boost? Dessutom undrar jag hur mycket högre nivåer de här grabbarna har...

"All limitations are self imposed"

2012-04-01,21:41,
Inlägg: #3
Kosttillskott, dopingjouren och marknadsföring!
illusionisten Skrev:Dopingjouren verkar helt galna och internet är översvämmat av dold marknadsföring från mer eller mindre seriösa företag så är det någon som vet vart man vänder sig för att på enklast möjliga sett få info om de kosttillskott man tar eller tänkt ta och dess eventuella biverkningar?

Olika forum, kolozzeum osv. pubmed.gov, en amerikansk site med studier
find it, fuck it, forget it.
2012-04-03,03:29,
Inlägg: #4
Kosttillskott, dopingjouren och marknadsföring!
sök på wikipedia och kolla referenserna längst ner på sidan. Där är det ofta massa undersökningar etc.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}