LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Help me out guys!
2012-04-02,19:51,
Inlägg: #1
Help me out guys!
Zup mah niggers.

Är tbx från svackan o mår som en kung. Har däremot fastnat totalt för en tjejpolare. Känt henne sen november. Har väldigt hög status i hennes ögon. I princip ett öppet mål. Vi har sjukt bra kemi o allt.

Problemet är att hon nyligen blivit tillsammans med en norsk B-kändis (som hon btw sa att jag var väldigt lik när vi började träffas).

Det är ett distansförhållande då han bor i sthlm o hon i malmö, men inte allt för farligt. Killen är en högstatus snubbe såklart, äldre, ska köpa bar o haft nåt tv-program i norge, bla bla.

Iaf. Alternativt väntar jag ut skitet tills det crashar o spelar det lugnt. Eller så kör jag på som vanligt.

Ni som varit i liknande scenarion help out.

PEACE
2012-04-02,19:59,
Inlägg: #2
Help me out guys!
Btw, ställ frågor så berättar jag mer. Hinner inte ta hela historien här o nu då jag ska ut o leva la vida loca.
2012-04-02,20:09,
Inlägg: #3
Help me out guys!
Man's gotta do what a man's gotta do. Follow ur heart
2012-04-03,02:49,
Inlägg: #4
Help me out guys!
Sätter ganska mycket på att det lär ta slut snart.
Distansförhållande - B-kändis.

Han kommer inte vara trogen henne, utan tvekan.

Atm är hon nykär o helt inne i det. + Jag träffar henne väldigt sällan. När vi träffas är det stenhård attraktion. Utanför, dvs sms o dylikt, är det relativt dött. (Hennes tankar ligger på pojkvännen då) Medan hon i nuet, när känslorna är uppe, är kåt på mig.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bjuda in riktiga nice guys till CL? ChuckNorris 2 1,897 2015-02-18,01:13
Senaste inlägg:: Nalirot
  Obnoxious Asshole Game For Nice Guys @Jeffy TobiasK 1 694 2012-09-25,00:58
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}