LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Armband/halsband/ringar var köpa?
2012-04-04,09:44,
Inlägg: #1
Armband/halsband/ringar var köpa?
Vet ni några schyssta billiga ställen att köpa arm- och halskedjor samt fingerringar? Jag har dåligt med pengar och de flesta ställen som säljer sånt är jävligt dyra tycker jag. Jag har inte råd att lägga 5000 spänn på smycken just nu. Jag vill ha en kraftig halskedja, flera armband och en massa ringar. Gärna lite rockigare stuk.

Jag har hört vissa rekomendera rostfritt istället för silver då det är billigare men jag hade ett rostfritt armband förut som blev gult efter bara några dagars användande. Men det kanske finns olika kvaliteter på rostfria smycken? Nån som vet mer om det?

Jag hade en massa smycken förut men då jag biffat till mig lite de senaste åren så passar nästan inga av mina gamla grejer längre. Så vad rekomenderar ni för ställen?
2012-04-04,13:13,
Inlägg: #2
Armband/halsband/ringar var köpa?
H&M har väll alltid billiga saker som går sönder efter några veckor?
2012-04-04,13:16,
Inlägg: #3
Armband/halsband/ringar var köpa?
thomas sabo´s grejer e sköna, finns en rocklinje med. annars har stayhard en del grejer, finns butik i gbg
find it, fuck it, forget it.
2012-04-04,14:15, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-04,14:24 av {2} Doffe.)
Inlägg: #4
Armband/halsband/ringar var köpa?
lash.se - har en hel del schyssta armband for dryga hundringen och ringar for knappt hundra.
Stayhard.se - har oandligt med snygga accessoarer, i alla olika prisklasser
http://www.nemesiswatch.com/ - sjuuukt nice klockor till riktigt bra pris, typ 500kr
Life's to short to not have an orgasm every day.
2012-04-06,09:46,
Inlägg: #5
Armband/halsband/ringar var köpa?
Var bor du?

Du har ju annars Punkt Shop i T-C (sthlm). Billigt är det iaf.

Personligen rekommenderar jag att du satsar på äkta smycken som - mycket riktigt - är dyrare. Främst av 3 anledningar:
1. Det är snyggare när det är äkta.
2. De håller längre.
3. Du kan byta in det mot cash/sälja

Tror faktiskt äkta smycken är billigare i längden.
2012-04-09,02:04,
Inlägg: #6
Armband/halsband/ringar var köpa?
Jag gör mina smycken själv. Helt unika, mycket coolare och tar bara några minuter Smile


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}