LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Manliga cockblockers..
2012-02-17,01:32,
Inlägg: #1
Manliga cockblockers..
.. lider av antingen något av 2 följande symptom;

1. Penisego, eftersom de själva byggt upp en mur kring att de är så pass duktiga på att dra hem tjejer, att de finner det konstigt att du kan men inte dem.

eller

2. Penisavund, eftersom de inte själva vågar approacha en tjej och ställer sig med en upparbetad magina i vägen för dig när du själv tagit steget.


Ingen av dessa är på något sätt alfa. Just fuck them och låt dem inte vare sig påverka dig eller hindra dig från missade möjligheter till att få entra glory times.

Big Grin
2012-02-18,04:02,
Inlägg: #2
Manliga cockblockers..
Bahahah, interesting theory broham
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-02-20,21:15,
Inlägg: #3
Manliga cockblockers..
Anser att väldigt lite är cockblock. Bara reflektioner på ditt eget game. Hade du varit bättre hade du Alphat ut honom.
Du som du en dag ser som en "cockblock", märker du knappt av ett år senare när du är mer utvecklad
2012-02-20,22:19,
Inlägg: #4
Manliga cockblockers..
true. Det som spelar roll är hur man låter sig påverkas. Jag personligen bara skrattar eller skakar på axlarna för att sen bege mig vidare.
2012-02-21,15:19,
Inlägg: #5
Manliga cockblockers..
Eller så är de bara friendzoneade retards.
2012-02-22,11:10,
Inlägg: #6
Manliga cockblockers..
Hantering av så kallade "A-mogs" för att prata PU-nörd språk kan göras på många olika sätt.

Det som jag har märkt fungerat för mig är att när nån snubbe försöker bryta sig in i ens konversation med exempelvis två tjejer så brukar jag ignorera honom.

Vänd dig inte mot honom
Tilltala inte honom
Ge honom inte uppmärksamhet
Do not even acknowledge his prescense

Självklart är ju olika scenarior unika och det finns ju snubbar som har fullkomligt ägt en också.
Dock har detta hjälpt mig en del iaf om man ska utgå ifrån mig själv. Thoughts anyone?
2012-02-22,19:31,
Inlägg: #7
Manliga cockblockers..
Något man också kan göra, om det är en duktig kille som börjar skapa attraktion direkt är att börja ett logiskt samtal med honom.
Ställa frågor där han måste ge logiska svar. Logik dödar attraktion
SSSC - Represent~ Prince


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}