LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Det här med Frame
2012-04-07,14:04,
Inlägg: #1
Det här med Frame
Har studerat lite det där med Frame controll att hon inte ska falla in i ditt frame. I vilka situationer gäller detta?
De exempel jag har så länge är att det vara så att när du har en konversation med en tjej och hon vill testa dig genom att ta kontroll över konservationen genom att börja ta upp ämnet sex för just se om du faller in i hennes frame, när hon tar upp sex osv. så är det många killar som går in på hennes snack istället för att cut it off eller göra så att hon ska se lustig ut. Eller när man öppnar en brud så säger hon direkt "vem fan är du", många skulle svara direkt på den frågan istället för att cut it off och tala om nåt annat.

Har ni fler exempel?
2012-04-07,14:25,
Inlägg: #2
Det här med Frame
Inga problem att snacka sex om hon gör det, snarare ett newbie-misstag som läst för mycket PU material som tänker "oj det får jag inte prata om!".

Ladda ner boken real world seduction av swingcat, där finns allt du behöver veta om framecontrol!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-07,17:02,
Inlägg: #3
Det här med Frame
Enda gången ja inte låter mig falla in i hennes "frame" är om ja känner att den e negativ.

pratar hon om sex, npn serie eller nån sport ja gillar så kommer ja nog lätt brja snacka om det.

försöker hon framea mig som nått miffo så e de inget ja tar seriöst.
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-07,18:02, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-07,18:08 av {2} premium.)
Inlägg: #4
Det här med Frame
Evilvalle Skrev:Inga problem att snacka sex om hon gör det, snarare ett newbie-misstag som läst för mycket PU material som tänker "oj det får jag inte prata om!".

Ladda ner boken real world seduction av swingcat, där finns allt du behöver veta om framecontrol!

Nu var det så att jag fiick läsa lite om frame genom den ebooken du själv tipsade "david deangelo attraction isn't a choice".

Det står så här:

Citat:Another powerful way that the topic of sex is used when it comes to attraction is when WOMEN bring it up to see how you respond.
Attractive women often use the topic of sex as a TEST.

You’re having a conversation, teasing a girl, having fun… and all of a sudden she mentions that she has had sex with another woman, or that she masturbates a lot… or that she loves sex.
Most guys have no idea what to do with this, so they “buckle”.

They get that “wow” look on their face and lose control of the conversation. The woman sees this happening and realizes that she can own the conversation (and you) by talking about sex. And you lose your status with her. And she loses her attraction.
If a woman tries this move (or one like it), just casually blow it off and make her look stupid.
Let’s say she says, “I’ve had sex with more than one woman.” Shoot back, “Wow, can’t find a guy who wants you, huh? You must be quite a pain…”
That will take the momentum she was trying to create and turn it around on her! It says all the right things.
2012-04-07,19:40,
Inlägg: #5
Det här med Frame
yeah om hon använder det som ett sätt för att få dig att bli WOW!! så fucking ofcourse så fattar hon att du e chode...

En brud sa en gång att hon legat me en annan brud.

ja svarade, hade ni strappons eller gned ni era fittor mot varandra??

hon började as garva...

Svara bara som att det är en helt jävla casual grej.. för du är ju en sexworthy guy right? sex is no big deal...
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Frame controll for dummies Vagabond 2 927 2013-01-14,03:25
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}