LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
2012-03-26,20:57,
Inlägg: #1
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
Laddade upp Daniel Rose - Sex God Method på google documents för ett tag sedan, det är hela boken.

Enjoy :o
(inget konto krävs)

https://docs.google.com/document/d/1kaeJ...eJYAQ/edit
2012-03-26,21:18,
Inlägg: #2
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
Har läst den, den är helt okej, kan vara bra för dem som inte kan tillfredställa en tjej.
2012-03-26,22:16,
Inlägg: #3
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
Väldigt trångsynt du ser på boken. Den handlar om mer än att bara tillfredsställa tjejen, alla kan knulla och har gett en tjej en orgasm.
boken går in på djupet när det kommer till sex att ta steget längre än att stoppa din kuk i henne, den går igenom fantasier, oral sex, pulla, anal sex, dirty talk, spontanitet... listan fortsätter.

Boken är ett måste om du älskar sex, nybörjare som erfaren Smile
2012-03-26,22:26,
Inlägg: #4
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
xChocolate Skrev:Väldigt trångsynt du ser på boken. Den handlar om mer än att bara tillfredsställa tjejen, alla kan knulla och har gett en tjej en orgasm.
boken går in på djupet när det kommer till sex att ta steget längre än att stoppa din kuk i henne, den går igenom fantasier, oral sex, pulla, anal sex, dirty talk, spontanitet... listan fortsätter.

Boken är ett måste om du älskar sex, nybörjare som erfaren Smile

Håller inte med, visst get den bra inputs i sex livet, men långt ifrån en "måste" bok. DEVI, är något som det flesta tänker på undermedvetet redan och denna boken lyfter visserligen fram det bra men om man läser lite i trådarna här på forumet så blir det ganska klart snabbt, vad tjejerna gillar. Men var i och för sig ett halvår sen jag läste den, kanske dags igen.
2012-04-04,11:23,
Inlägg: #5
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
Jag håller på att läsa den nu och jag måste säga att den är ganska awesome! För mig iaf. Nog är det ju mycket i boken jag redan visste, men när man läser allt på en gång och får liksom en röd tråd att följa då fattar jag hur lite jag kunnat och hur tråkig jag förmodligen varit i sängen. Analsex, dirty talk, dominans, done it all men jag har nog aldrig gjort allt på samma gång. Har alltid varit rädd att skrämma tjejen om jag kört på för hårt. Ska börja köra lite mer efter boken i framtiden och försöka bryta igenom alla barriärer man har i hjärnan. Det är sjukt svårt för mig att köra dirty talk då allt som är värre än "fan vad fin du är" känns krystat och jag ser framför mig hur tjejen sen sitter och fikar med sina kompisar och berättar hur pinsam jag var som försökte låta som en taskig porrskådis.
2012-04-04,15:01,
Inlägg: #6
Daniel Rose - Sex God Method - Compact Edition
jag diggar den, inte så mkt praktik än dock Wink men har definitivt haft bra resultat av skiten Big Grin


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}