LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Be willing to walk away
2012-04-11,14:44,
Inlägg: #1
Be willing to walk away
Mest basic som finns men jag har glömt av det, hörde det igen idag och kom på mig själv...ha alltid det i bakhuvudet, om hin är en liten shit, WALK AWAY, i don't chase, I replace...


ah, ville bara posta en liten reminder om nån annan, som jag, hade kommit av sig lite med det här


keep it gangsta! =)
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-11,19:13,
Inlägg: #2
Be willing to walk away
Basic inte basic. Som om det fanns nivåer. Alla tips är bra tips och är bra för olika personer. En "pro" kanske behöver ett tips som är "basic". Kanske är guld värt för honom. Personligen ser jag det som en cirkel/pussel - inte en pyramid.

Anyhow: Aa. Dissa måste man göra ibland (eller "måste". Det blir bara så). Det visar att man har standards. Att man inte hänger med psykobrudar som beter sig illa. Andra kommer ha större respekt för dig och du själv kommer ha större respekt för dig. Med all säkerhet kmr din självkänsla också att öka om du tar ett medvetet steg å säger till dig själv: "Nej. Sån här skit ska inte jag ta. Fuck det här. Det finns roligare saker att göra". Mycket bra tips enligt mig.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}