LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
CL's kunskapsbank
2012-04-12,14:13, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-11-24,00:41 av {2} Ragnarök.)
Inlägg: #1
CL's kunskapsbank
Medlemsantalet går stadigt uppåt, och vi har redan ett ganska stort antal medlemmar med gott anseende på forumet. Dialogen häromkring är redan jävligt öppen, så varför inte ta ytterligare ett steg och lista dom talanger som finns tillgängliga bland våra medlemmar? Webbdesign, illustration, juridik, kost och träning, et cetera - har du någon färdighet eller kunskap som kan vara communityn till gagn, skriv i tråden eller skicka ett PM så lägger jag upp dig i OPn.

golvmopp - Illustratör, kost och träning
slyngel - Illustratör, grafisk design
Dayize - Serveradministration, nätverk
Vettorazzi - Civilekonom
Mercenary - Yrkesmilitär
WALL-E - Foto
Commander - Jurist, foto, IT
alpha dawg - Project manager, grafisk design, kost och träning
TobiasK - Bartender
Dhace - Bartender (DGAF om du vill vara på listan eller inte, I've seen your videos n shit)
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-04-12,16:37,
Inlägg: #2
CL's kunskapsbank
Grafisk Design & Illustration här med. Gör grafik till ett iPhonespel för tillfället. Är extremt mån om att bibevara min anonymitet så jag vill inte lägga upp min hemsida dock.

Schyssta grejer golvmopp! Du prickar valörerna riktigt bra. Har själv sökt till Atelier Stockholm till hösten och väntar på svar i skrivande stund.
2012-04-12,17:13,
Inlägg: #3
CL's kunskapsbank
Har lång erfarenhet inom både nätverk och serveradministration (windows,GNU/Linux,*bsd)
2012-04-12,20:08,
Inlägg: #4
CL's kunskapsbank
Snart utbildad civilekonom.
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-12,21:46,
Inlägg: #5
CL's kunskapsbank
Jobbar som yrkesmilitär, så har stor kunskap om försvarsmakten och hur den är som arbetsplats men löner, förmåner, samt mycket annat
With great penis comes great responsibility
2012-04-12,22:30, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-09-12,00:50 av {2} russel.)
Inlägg: #6
CL's kunskapsbank
------
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-13,02:17,
Inlägg: #7
CL's kunskapsbank
Mercenary Skrev:Jobbar som yrkesmilitär, så har stor kunskap om försvarsmakten och hur den är som arbetsplats men löner, förmåner, samt mycket annat

haha COOOL =D
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-04-16,19:38,
Inlägg: #8
CL's kunskapsbank
Fotograf typ
2012-04-17,02:13,
Inlägg: #9
CL's kunskapsbank
Jurist (snart)
Skidåkare - semiextremåkare haha och kan det mesta om utrustning, skidor, teknik osv!
Hobbyfotograf (nästan uteslutande skidfoto)
Bred kunskap inom IT, främst hårdvara
2012-04-17,10:41,
Inlägg: #10
CL's kunskapsbank
Projekt manager, men har även hållit på mycket med grafisk design.

Sen har jag ganska bred kunskap när det gäller näring, träning och kosttillskott.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-17,22:46,
Inlägg: #11
CL's kunskapsbank
Bartender, grym på att dricka sprit också Smile
find it, fuck it, forget it.
2012-04-20,16:47,
Inlägg: #12
CL's kunskapsbank
CL tar över världen!! Big Grin


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}