LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Har jag fått en könssjukdom?
2012-04-13,16:14,
Inlägg: #1
Har jag fått en könssjukdom?
Har väldigt sällan sex utan kondom med hade det i fredags, alltså en vecka sedan. Redan efter två-tre dagar kände jag mig liite öm precis i toppen av ollonet där urinröret mynnar ut, var även liite röd. Och jag hade liiite flytningar. Det ömma och röda gick ned lite under nån dag sen tillbaka typ. Nu är jag inte lika öm som några dagar sedan men ändå så det känns, jag är inte röd längre. Men drar jag bak förhuden så finns det lite ljus gegga/flytning i toppen av urinröret. Torkar jag bort det och kollar igen efter en halvtimme-timme så finns det nytt. Inte mycket men det finns.

Jag ska kolla upp mig så fort jag kan men tänkte kolla om någon har en aning om vad det kan vara. Förresten, finns det nån tid man ska vänta efter man haft oskyddat sex tills man går till doktorn, kommer 10 dagar vara för lite?
2012-04-13,16:25,
Inlägg: #2
Har jag fått en könssjukdom?
Ingen aning om vad det kan vara.
Men jag har för mig att 2-3 veckor efter samlaget är mest OPTIMALT. Bara att traska till UM Wink
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-13,17:42,
Inlägg: #3
Har jag fått en könssjukdom?
Det behöver ju inte vara en könssjukdom men man ska inte ha flytningar så gå och kolla upp det.
Spontant så låter det som klamydia eller gonorre. Det sista är ju inte så vanligt så troligtvis klamydia om det skulle vara något.
De symptomen kan ju komma efter en vecka bara, och ibland ännu tidigare.
2012-04-13,17:52,
Inlägg: #4
Har jag fått en könssjukdom?
När man är för gammal för UM äre hälsocentralen som gäller då för å kolla sig eller?
2012-04-13,18:18,
Inlägg: #5
Har jag fått en könssjukdom?
Har hänt mig när jag knullat tjejer för första gången. Kan handla om PH-värdet i brudens fitta. Bara vara noga att tvätta rent kuken alternativt köra med någon skön kräm som återfuktar
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-04-13,19:28,
Inlägg: #6
Har jag fått en könssjukdom?
Cruz Skrev:Har hänt mig när jag knullat tjejer för första gången. Kan handla om PH-värdet i brudens fitta. Bara vara noga att tvätta rent kuken alternativt köra med någon skön kräm som återfuktar

Även en vecka efter??
2012-04-13,19:31,
Inlägg: #7
Har jag fått en könssjukdom?
Sylvester Skrev:Även en vecka efter??

Försvann på 1-2 veckor på mig
Love is when you emotionally abuse her and she still comes back for more, right?
2012-04-13,19:44,
Inlägg: #8
Har jag fått en könssjukdom?
Ok. Har jag tur kanske det är samma för mig, ska testa mig nästa vecka iaf


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
Question Har vi fått "HB10or" om bakfoten? Entreprenören 10 4,236 2016-12-15,22:13
Senaste inlägg:: tvbordet

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}