LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Någon som testat Melanotan?
2013-05-30,20:10,
Inlägg: #41
Någon som testat Melanotan?
Tips på var man kan beställa? Hittade bara några halvkonstiga sidor och det var ju scheissedyrt.
2013-07-05,11:19,
Inlägg: #42
Någon som testat Melanotan?
Commander Skrev:Tips på var man kan beställa? Hittade bara några halvkonstiga sidor och det var ju scheissedyrt.

Hur många behöver du?
2013-07-05,12:35,
Inlägg: #43
Någon som testat Melanotan?
det är dyrt, quickstan.se beställde en polare ifrån.
2013-07-19,13:37,
Inlägg: #44
Någon som testat Melanotan?
Ska köra på detta idag.

Hur mycket ska jag köra? Vill uppnå FIN brunhet, ej någon negerness. Värt att tillägga att jag enbart hinner köra 4 dagars "Uppladdsningsfas" (festival sen).

Halva dosen? Ska köra solarium idag direkt efter tänkte jag, i typ 10min.
2013-07-19,14:12, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-19,14:15 av {2} confused....)
Inlägg: #45
Någon som testat Melanotan?
Nystart Skrev:Ska köra på detta idag.

Hur mycket ska jag köra? Vill uppnå FIN brunhet, ej någon negerness. Värt att tillägga att jag enbart hinner köra 4 dagars "Uppladdsningsfas" (festival sen).

Halva dosen? Ska köra solarium idag direkt efter tänkte jag, i typ 10min.

Du kommer inte få en fin brunfärg på 4dagar om det är brun till festivalen du satsar på.

Hur mycket du ska köra är olika ifrån person till person även om det som med allt annat finns en generell dos som gäller dom flesta, finns även olika sätt att dosera detta och mäta dosen. Men finns bra guider till detta i dopingdelen på flashback, finns en melanotan tråd där.

Helt omöjligt att svara på om du ska köra hela,halva, en fjärdedel eller dubbla dosen. När du inte uppgett hur mycket din "dos" är. Mitt tips är att du kollar tråden på flashback.
2013-07-19,14:53,
Inlägg: #46
Någon som testat Melanotan?
confused... Skrev:Du kommer inte få en fin brunfärg på 4dagar om det är brun till festivalen du satsar på.

Hur mycket du ska köra är olika ifrån person till person även om det som med allt annat finns en generell dos som gäller dom flesta, finns även olika sätt att dosera detta och mäta dosen. Men finns bra guider till detta i dopingdelen på flashback, finns en melanotan tråd där.

Helt omöjligt att svara på om du ska köra hela,halva, en fjärdedel eller dubbla dosen. När du inte uppgett hur mycket din "dos" är. Mitt tips är att du kollar tråden på flashback.
Ah, jag är med på att jag inte kmr hinna bli sådär dunderbrun, men lite skillnad lär det göra iaf =) Jag menar bara om man solar vanligt i några dagar så får man ju en helt ok bränna. Ska ta o titta i FB tråden.
2013-07-19,15:09, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-19,15:14 av {2} confused....)
Inlägg: #47
Någon som testat Melanotan?
Nystart Skrev:Ah, jag är med på att jag inte kmr hinna bli sådär dunderbrun, men lite skillnad lär det göra iaf =) Jag menar bara om man solar vanligt i några dagar så får man ju en helt ok bränna. Ska ta o titta i FB tråden.

För mig tog det över en vecka före jag började märka någon skillnad överhuvud taget jämfört med när jag solar normalt, närmare 2veckor före jag började bli lite lätt brun och då ändå långt ifrån någon fin brunfärg. Men även där, det är det olika ifrån person till person, vissa börjar få effekt snabbare än andra. Men nej, inte alls säkert du hinner få någon effekt alls på 4dagar. Sen 10min solarium är även det iprincip nada.

10min solarium och 4dagar melanotan. Ska något hända på det ska du ha väldigt lätt för att bli brun och ha väldigt bra pigmenter. Du måste vara den typen av person som har så bra pigmenter att du aldrig riktigt blir vit även om det är vinter och alltid har en lätt brunfärg, typ vara en sån person som egentligen inte behöver melanotan för att ändå väldigt lätt få en fin brunfärg.
2013-07-19,15:12,
Inlägg: #48
Någon som testat Melanotan?
confused... Skrev:För mig tog det över en vecka före jag började märka någon skillnad överhuvud taget jämfört med när jag solar normalt, närmare 2veckor före jag började bli lite lätt brun och då ändå långt ifrån någon fin brunfärg. Men även där, det är det olika ifrån person till person, vissa börjar få effekt snabbare än andra. Men nej, inte alls säkert du hinner få någon effekt alls på 4dagar. Sen 10min solarium är även det iprincip nada.

10min solarium och 4dagar melanotan. Ska något hända på det ska du ha väldigt lätt för att bli brun och ha väldigt bra pigmenter. Du måste vara den typen av person som har så bra pigmenter att du aldrig riktigt blir vit även om det är vinter och alltid har en lätt brunfärg.
lol ok, då har jag nog överskattat det hela rätt hårt. Anledningen till varför jag skrev så lite, är för att jag vill VERKLIGEN inte lbi en jävla morot. Men om det är så pass lugnt så ska jag köra på lite hårdare.

Hur mycket körde du? O vad har du för pigment?
2013-07-19,15:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-19,15:28 av {2} confused....)
Inlägg: #49
Någon som testat Melanotan?
Nystart Skrev:lol ok, då har jag nog överskattat det hela rätt hårt. Anledningen till varför jag skrev så lite, är för att jag vill VERKLIGEN inte lbi en jävla morot. Men om det är så pass lugnt så ska jag köra på lite hårdare.

Hur mycket körde du? O vad har du för pigment?

Nej, det betyder inte att du kan köra på hårt som fan och köra mycket mer än rekomenderat, då slutar du fort upp med att vara orange, och så kan även nya leverfläckar växa fram om du kör för hög dos. Det jag menar är att det tar lite tid för det att kicka in, därför man kör en uppladdningsfas för att få det att kicka snabbare sen köra på en låg dos resten av tiden.

Du ska absolut inte underskatta effekten av det, det är så folk blir orangea, det tar tid för det att kicka in och dom tror å att dom tar för låg dos, dom tar det en kort period och märker ingen skillnad och har inte blivit skitbruna på någon dag så dom ökar dosen och överdoserar, sen pang bom när det väl börjar slå så slår det för hårt om dom blir orangea. Experimentera inte med doserna första gången du kör något preparat, första gången kör man alltid dom rekomenderade nybörjar doserna för att se hur sin kropp reagerar. Sen nästa gång man kört eller om man kör en så pass lång "kur" att det börjar bli rum att reglera dosen så kan man göra det. Så in och läs flashback tråden.

Sen som jag skrev är det svårt att säga om halva dosen är lite när du inte skrivit hur mycket varje dos innehåller, man doserar doserna själv och det finns ingen fast siffra på hur mycket en "dos" är.

Jag kommer inte ihåg hur länge jag körde, om jag minns rätt köpte jag 2vialer och körde till det tog slut, dosen minns jag inte. Jag har dåligt pigment, väldigt vit och svårt för att bli brun.
2013-07-20,02:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-20,02:57 av {2} Nystart.)
Inlägg: #50
Någon som testat Melanotan?
confused... Skrev:Nej, det betyder inte att du kan köra på hårt som fan och köra mycket mer än rekomenderat, då slutar du fort upp med att vara orange, och så kan även nya leverfläckar växa fram om du kör för hög dos. Det jag menar är att det tar lite tid för det att kicka in, därför man kör en uppladdningsfas för att få det att kicka snabbare sen köra på en låg dos resten av tiden.

Du ska absolut inte underskatta effekten av det, det är så folk blir orangea, det tar tid för det att kicka in och dom tror å att dom tar för låg dos, dom tar det en kort period och märker ingen skillnad och har inte blivit skitbruna på någon dag så dom ökar dosen och överdoserar, sen pang bom när det väl börjar slå så slår det för hårt om dom blir orangea. Experimentera inte med doserna första gången du kör något preparat, första gången kör man alltid dom rekomenderade nybörjar doserna för att se hur sin kropp reagerar. Sen nästa gång man kört eller om man kör en så pass lång "kur" att det börjar bli rum att reglera dosen så kan man göra det. Så in och läs flashback tråden.

Sen som jag skrev är det svårt att säga om halva dosen är lite när du inte skrivit hur mycket varje dos innehåller, man doserar doserna själv och det finns ingen fast siffra på hur mycket en "dos" är.

Jag kommer inte ihåg hur länge jag körde, om jag minns rätt köpte jag 2vialer och körde till det tog slut, dosen minns jag inte. Jag har dåligt pigment, väldigt vit och svårt för att bli brun.
Jag har OK pigment, körde 0.2 idag och ska nog köra det i 3 dagar framöver. Sen återuppta kuren efter festivalveckan, att spruta i sig det där är bara ett stort nej, fokus på fest & damer till 110% Big Grin

PS. Fan vad starkt placebo är. Kände mig "brunare" än annars efter solningen, dock fullt medveten om att det till 90% är placebo Big Grin


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod russel 3 1,407 2013-04-28,11:22
Senaste inlägg:: russel
  Någon som dragit ner på sömnen och vant sig? Hur lång tid tog det? Benson! 12 5,436 2013-03-05,14:14
Senaste inlägg:: Schlinus

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}