LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Någon som testat Melanotan?
2012-04-16,18:39,
Inlägg: #21
Någon som testat Melanotan?
En kompis som är ginger, jätteblek, körde det. Han tog rätt höga doser, och fyfan vad han såg ut alltså haha. Gissar att det inte blir lika bra om man har dåligt pigment från början. Han blev iaf ganska orange, och väldigt mörk orangebrunaktig.
2012-04-16,19:36,
Inlägg: #22
Någon som testat Melanotan?
Jag är meant to be blek. Solen bränner mig men den gör mig inte brun.
2012-04-17,06:14,
Inlägg: #23
Någon som testat Melanotan?
käka morötter istället =) BLir ni mer gyllenbruna
2012-04-23,17:57,
Inlägg: #24
Någon som testat Melanotan?
vad är det för biverkningar?
2012-04-23,18:38,
Inlägg: #25
Någon som testat Melanotan?
Alexander Skrev:vad är det för biverkningar?

Saxxat ur http://www.quicktan.se/content3.html


Citat:- Vilka biverkningar har Melanotan?

Som med alla läkemedel så det finns det biverkningar som du bör känna till innan du bestämmer dig för att använda Melanotan.

Ungefär 2 användare av 10 upplever följande biverkningar:

Illamående
Rodnad (endast efter den första injektionen)

Dessa biverkningar brukar dock bara vara märkbara under de första dagarna av intaget och går sedan sakta över vartefter kroppen vant sig vid preparatet.

Andra vanliga ”biverkningar” som dock de flesta användare av Melanotan ser som positiva är att man får en nedsättning av aptiten och även en ökning av sexdriften.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-23,19:30,
Inlägg: #26
Någon som testat Melanotan?
Silentshot Skrev:Saxxat ur http://www.quicktan.se/content3.html

+ flera leverfläckar, de man har blir mörkare osv.
find it, fuck it, forget it.
2012-04-23,21:07,
Inlägg: #27
Någon som testat Melanotan?
Asmånga som tror att jag är invandrare tydligen. Har fått höra det rätt ofta plus fått frågan en 5+ gånger nu den senaste månaden. Wtf liksom. Antar att jag har prima pigment och tittar lite förstrött på er som kämpar ihärdigt.

Lycka till!

[/Sarcasm mode]
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)


And in the end
The love you take
Is equal to the love you make
2012-04-26,10:21,
Inlägg: #28
Någon som testat Melanotan?
Är det någon som har koll på ev. allergiska reaktioner man kan få av detta? Smile
2012-07-04,22:16,
Inlägg: #29
Någon som testat Melanotan?
Fattar ej hur man kör injektionerna har läst på massa men verkar så jävla komplicerat, är sugen på köra på detta även fast jag har bra pigment och blir hyffsat lätt brun men e sugen på bli RIKTIGT brun och hålla den färgen året om, som jag förstått det ska detta vara lagligt.

Dock så känns det segt o få leverfläckar då man inte vet varfan de ploppar upp och hur det kommer att påverka ens utseende haha.
2012-10-31,03:46,
Inlägg: #30
Någon som testat Melanotan?
Jag har kört och blev brun som fan men fick svarta fläckar som inte gått bort,
2012-10-31,10:23,
Inlägg: #31
Någon som testat Melanotan?
Ragnarök Skrev:käka morötter istället =) BLir ni mer gyllenbruna

+1, morotsjuice. Gör så ni blir mindre solbrända osv....
2013-05-06,02:18,
Inlägg: #32
Någon som testat Melanotan?
Tar man små doser (0,25ml) minskar risken för leverfläckar ganska drastiskt Smile
2013-05-06,03:33,
Inlägg: #33
Någon som testat Melanotan?
jag körde 0,20 i 7 dagar och sen underhöll jag med 0.25 en gång i veckan, solade solarium och blev för brun, fick även en del leverfläckar men inget märkvärdigt =)

detta måste även vara orsaken till att mitt pigment höjts sen dom yngre dagarna, förr blev jag aldrig brun när jag solade, brände mig lätt men nu när jag solar även utan melanotan så blir jag brun direkt efter bara 20min till och med min moster som är soltorsk frågade om det här.
2013-05-06,07:21, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-06,07:29 av {2} confused....)
Inlägg: #34
Någon som testat Melanotan?
Stridskuken Skrev:En kompis som är ginger, jätteblek, körde det. Han tog rätt höga doser, och fyfan vad han såg ut alltså haha. Gissar att det inte blir lika bra om man har dåligt pigment från början. Han blev iaf ganska orange, och väldigt mörk orangebrunaktig.

This var felet, han var en idiot som använde det fel. Överdoserar man blir man en morot och får skylla sig själv. En ginger med lite pigment ska köra låga doser.

Man måste låta det ta sin tid, överdosera och hoppas på att bli brun över en natt ökar chanserna för biverkningar markant, som med allt annat.

Med melanotan så desto högre dos, desto högre risk för att.

1. Få nya/fler leverfläckar.
2. Bli orange.
3. Blir brunare än man hoppats på, vissa personer som kombinerar överdos med mycket sol ser bokstavligt talat ut som negrer sen. Dom får en svart nyans istället för brun, lol.


Och man behöver inte köra höga doser, melanotan fungerar riktigt bra och även på låga doser kommer man bli markant brunare mycket lättare.
2013-05-28,21:17,
Inlägg: #35
Någon som testat Melanotan?
Var kan man köpa Melanotan? och är det lagligt?
Next stop, to the top..
2013-05-28,21:26,
Inlägg: #36
Någon som testat Melanotan?
Untitled Skrev:Var kan man köpa Melanotan? och är det lagligt?

Vad jag läst och hört, så ska det inte vara något olagligt men inte rekommenderat att använda enligt svenska läkemedelsverket. Man vet ännu inte riktigt hur kroppen påverkas under ett långsiktigt bruk.

Har dock ingen aning om vilka sidor som är gröna.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-05-29,08:54, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-29,08:57 av {2} Fuckzoned.)
Inlägg: #37
Någon som testat Melanotan?
finns att köpa här, saxar ett mail och grönar dom

Behöver ni hjälp med dödsprutorna och hur man blandar kan ja skriva hur ni gör sen

Citat:Ett kit med 10mg MT2, 2ml vatten+ 10verktyg kostar 400:-
x3 =1100:-
x5 =1800:-
x10 =3500:-

Ett med 10mg MT2, 2ml vatten+5 verktyg kostar 350:-
x3 =1000:-
x5 =1600:-
x10 =3100:-

Endast 10mg MT2 utan tillbehör (vatten ingår alltid) 300:-
X10 =2700:-

Extra verktyg 15kr/st(endast i samband med order av MT2)

alltid ink. frakt oavsett order
Mvh
Melanotangrossisten




melanotangrossisten@hushmail.com
melanotangrossisten@safe-mail.net
2013-05-30,09:20,
Inlägg: #38
Någon som testat Melanotan?
Enkel matematik säger mig att det är billigare att köra solarium / vara ute i solen. Jag skulle personligen inte röra i den skiten med tång. Typ alla på mitt förra jobb körde Melanotaninjektioner. Fakking morötter hela bunten.

OM man nu ändå vill pröva så: låga doser varvat med riktig sol ev. solarium.
2013-05-30,11:44,
Inlägg: #39
Någon som testat Melanotan?
Willson Skrev:Enkel matematik säger mig att det är billigare att köra solarium / vara ute i solen. Jag skulle personligen inte röra i den skiten med tång. Typ alla på mitt förra jobb körde Melanotaninjektioner. Fakking morötter hela bunten.

OM man nu ändå vill pröva så: låga doser varvat med riktig sol ev. solarium.


Agree on that. Alla jag vet om som kört högdoser har blivit morötter.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2013-05-30,14:16, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-30,16:24 av {2} confused....)
Inlägg: #40
Någon som testat Melanotan?
Willson Skrev:Enkel matematik säger mig att det är billigare att köra solarium / vara ute i solen. Jag skulle personligen inte röra i den skiten med tång. Typ alla på mitt förra jobb körde Melanotaninjektioner. Fakking morötter hela bunten.

OM man nu ändå vill pröva så: låga doser varvat med riktig sol ev. solarium.

Du kommer aldrig ens vara nära att uppnå samma effekt utan melanotan som med. Det är som steroider för solbrännan. Dom på ditt jobb var efterblivna och använde det fel, först och främst så över doserade dom vilket är givet kommer att det kommer bli fail. Sen om dom inte sola blir det hela bara komiskt, skita i att sola på melanotan är som att ta steroider och sen sitta hemma vid datorn och skita i att träna. Ta i normala rekomenderade doser och ge fan i att över dosera + sola på det och du kommer att få en fin brun färg fortare MYCKET fortare och effektivare än utan.


Kort och gott. Använd som det ska användas och ge fan i att över dosera så blir man inte orange. Ganska givet.

Silentshot Skrev:Agree on that. Alla jag vet om som kört högdoser har blivit morötter.

Jag kan verkligen inte förstå varför folk ska envisas så förbannat med att köra högdoser. Enbart rent ut sagt efterblivet.

Allt är farligt och allt blir dåligt om man missbrukar det och överdosarar, även vatten i kraftiga nog överdoser.

Jag t.ex som inte skötte det ordentligt när jag tog det och solade på tok för lite, jag solade kanske 1gång i veckan, man borde sola 2-3ggr, väldigt lite solarium och körde normaldos. Jag är alltid vitast på stranden och näst intill albino, den typen av person som även har väldigt lätt för att bli orange. Jag fick en fin solbränna och typ aldrig varit så brun i hela mitt liv.


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod russel 3 1,407 2013-04-28,11:22
Senaste inlägg:: russel
  Någon som dragit ner på sömnen och vant sig? Hur lång tid tog det? Benson! 12 5,436 2013-03-05,14:14
Senaste inlägg:: Schlinus

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}