LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
2012-04-18,15:26,
Inlägg: #1
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Tjo

Har återigen träffat en brud ute som har pojkvän. Lyckades inte hångla med henne, men hon var intresserad och sugen. Vi bestämde att vi skulle ta en fika någon dag och så bytte vi nummer. Vi smsade lite den natten. Tror inte jag behöver printa ner dom smsen..Inget av värde

Några dagar senare ringde jag henne precis som vi kommit överrens om. Hon svarade inte, men efter 1 minut ringde hon upp. Och det roliga var att hon ringde från jobbet där hon egentligen inte får ha med mobilen. Anyway, vi hade ett bra samtal och vi kom överrens om att vi skulle ses nu på torsdag. Jag sa att jag återkommer till henne med besked på vad vi ska göra. Jag är inte så mycket för att sitta å fika.

Idag hörde jag av mig och sa at jag bokat in bowling tills imorgon. Hon svarade efter 30min:

"Hej! Låter jättetrevligt! Smile Men det låter också som en dejt och det känns en aning konstigt eftersom jag har sällskap, som du vet. SÅ måste säga nej till bowlingen tyvär. Kram"

Fråga 1: Varför kunde hon tänka sig att fika? För att känna sig mindre elak mot sin pojkvän?

Min känsla är att hon är intresserad.

Kan tillägga att när vi träffades på krogen frågade jag rätt ut om hon har pojkvän, och hon sa ja...Men så la hon till att "han bor i sthlm". Ungefär som att hon ville förtydliga att han bor långt bort.

Fråga 2: What to do now? BOkade av bowlingen, men vettifan vad jag ska svara...:confused:
2012-04-18,15:40,
Inlägg: #2
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Min teori är att bowlingen var en aningen större investering från hennes sida, därav kändes det MER som en dejt för henne. En fika är mer en oskyldig träff där man snackar lite skit.

Vet inte hur det ser ut där du bor, men du kanske kan först börja på kaffét och sen dra henne till en "spontanbowling", utan att behöva boka bowlingen? På så sätt blir det inte lika stor övergång från fika till bowling. OM det nu skulle vara fullt på bowlingen kan ni ju alltid ta en tripp på stan, nåt finns det ju alltid.
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-18,15:42,
Inlägg: #3
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Ah, precis så kände jag också. Vi får väl se om jag kan styra det till en fika då, eller om hon kanske bangar det också
2012-04-18,16:14,
Inlägg: #4
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Ett tips kan ju vara att försöka skapa någon slags "vi-bubbla" där du har en tjej på G och inte vill sabba det, därav vill du att ni ska vara annonyma för andra att ni träffas, på så sätt får du mer auktoritet över hennes värld eftersom hon sitter i ungefär samma sits, för då är hon inte ENSAM om att vara "dum" och slipper ta allt ansvar själv.

Hur du sen förmedlar detta är ju en annan femma. :p
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-18,16:21,
Inlägg: #5
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
I know..Har gjort det där ett flertal gånger! Men jag gillar inte att ljuga och det har inte känts som att det behövts...Men vem vet. Kanske får ta tag i gamla game tekniker om det inte funkar så bra. Jag skrev iaf: "Ah jag förstår. Va mer tänkt som en kul grej Smile Men vi kan såklart dra en fika. Har du något soft ställe?". Tänkte hon skulle få jobba lite. Hon har inte svarat än, så det kanske är flake...WHo knows ;P
2012-04-18,16:41,
Inlägg: #6
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Du kan ju iofs ändåså nämna om andra gånger där du varit i samma sits, tjejer som haft pojkvänner innan som du varit med, att du inte är nån som lägger sig i andras förhållande eller säger nåt. Fast på ett mer subtilt sätt då ofc.

Ska bli intressant vad hon svarar iallafall Smile
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-04-18,16:43,
Inlägg: #7
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Absolut. Det har jag faktiskt inte testat någon gång.. Kan vara kul. SKa försöka lägga fram det bra någon gång, OM hon svarar ;P
2012-04-18,16:55,
Inlägg: #8
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
"Det känns inte okej att ta en fika längre. Inte mot min pojkvän. Sköt om dig!"

Jahop, då har man lärt sig att inte köra day 2 med för mycket investering på tjejer med pojkvän
2012-04-18,17:01,
Inlägg: #9
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
NU du silentshot... Nu är det nog ganska game over. Men funderar typ på: "Ah förstår dig helt. Är också lite i samma sits, verkligheten kom över mig. Sköt om dig du också" ...och sen inte skriva nått mer...Förmodligen hör hon väl inte av sig...
2012-04-18,18:23,
Inlägg: #10
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
synd där mannen. Men fan man lär sig alltid ngt ur varje konvo. Bara att kötta på Big Grin
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-18,18:47,
Inlägg: #11
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Såhär blev mitt slutsms: "Ah du har helt rätt. Har träffat tjejer innan med pojkvän, och jag vill verkligen inte vara någon som blandar mig i andras förhållanden. Av erfarenhet borde jag tänkt på det. Sköt om dig du också. Hoppas du hälsar på stan om vi stöter på varandra iaf Smile"
2012-04-23,09:55,
Inlägg: #12
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Update: Fick inget svar från mitt senaste sms. Var inte så mycket att svara på. Dock addade hon mig på facebook igår. Varför gör hon det?
2012-04-23,10:30,
Inlägg: #13
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Kan någon rensa upp spammailen?
2012-09-11,21:36,
Inlägg: #14
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Hur gick det med denna donnan? Big Grin
"Dont do drugs, dont have unprotected sex, dont be violent. Leave that to me."
2012-09-12,00:11,
Inlägg: #15
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Smiley Skrev:I know..Har gjort det där ett flertal gånger! Men jag gillar inte att ljuga och det har inte känts som att det behövts...Men vem vet. Kanske får ta tag i gamla game tekniker om det inte funkar så bra. Jag skrev iaf: "Ah jag förstår. Va mer tänkt som en kul grej Smile Men vi kan såklart dra en fika. Har du något soft ställe?". Tänkte hon skulle få jobba lite. Hon har inte svarat än, så det kanske är flake...WHo knows ;P

Ouuuuuch. Svårt att återhämta sig från den där : >
2012-09-12,17:37,
Inlägg: #16
Tjejer med pojkvän -> Behäver snabba tips
Lelo Skrev:Ouuuuuch. Svårt att återhämta sig från den där : >

Hur menar du? Vad skulle han sagt annorlunda? X)


Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Intresse för tjejer och livet heiayo 1 1,399 2018-05-26,10:02
Senaste inlägg:: Cogo
  Tjejer som försöker matcha dig med andra tjejer, era erfarenheter av det? Nicki 6 2,566 2018-03-22,09:33
Senaste inlägg:: Nicki
  Tjejer med chodes pojkvänner Sex Intelligence 9 5,107 2017-11-27,10:57
Senaste inlägg:: Nicki
  Berättelser om när man har knullat upptagna tjejer resorb 1 1,050 2017-10-30,13:16
Senaste inlägg:: dobarj3
  Börja störa sig på tjejer Nalirot 6 3,037 2016-10-19,15:11
Senaste inlägg:: Parafras
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 975 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Crazy Tjejer som inte vill gå hem Champagne 5 2,716 2016-04-18,18:28
Senaste inlägg:: Cogo
  Tips på game material, videos. Parafras 3 1,833 2016-01-07,00:45
Senaste inlägg:: Parafras
  Vilken sorts kille vill tjejer ha? tay 5 3,048 2015-12-20,21:13
Senaste inlägg:: godsgift
  Tjejer som har pojkvän, hur får man dem? tay 9 5,374 2015-12-20,00:07
Senaste inlägg:: tay

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}