LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilka är de viktigaste teknikerna?
2012-04-21,14:54,
Inlägg: #1
Vilka är de viktigaste teknikerna?
Så man har bra självkänsla agerar självsäkert och direkt har normal social kompetens samt inga problem att eskalera - vilka tekniker kan man fortfarande ha nytta av?

Alltså vilka är de effektivaste teknikerna de som verkligen fungerar mer än som stödhjul?

compliance/defiance? push/pull? ASD? Logistik? osv

Thank you! Smile
2012-04-21,15:51,
Inlägg: #2
Vilka är de viktigaste teknikerna?
om du kan få en tjej till sängs med det du gör just nu så behöver du väl inte bättra på något?

Annars skulle jag säga att Compliance & Defiance är so far den starkaste tekniken jag har stött på. Denna är iofs väldigt svår att lära sig upplever jag, jag har testat denna 5 ggr och av dessa 5 gångerna har jag bara lyckats skapa attraktion en gång dock blev jag väldigt chockad av resultatet då hon i stort sett agerade som min slav.

Annars gillar jag push/pull väldigt mycket, brukar oftast använda mig utav denna på mina dejter skapar attraktion och blir en lekfull stämning men i mina ögon så är C&D helt klart den effektivaste tekniken och jag ska ge mig fan på att bemästra den även om en del dejter hädanefter förmodligen kommer sluta dåligt så vet jag att i slutändan så kommer det vara värt det, jag såg vad det gjorde mot hon på festen and thats what I want
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-21,17:04,
Inlägg: #3
Vilka är de viktigaste teknikerna?
Sluta runka-tekniken.

Jag skämtar inte - det är så jävla mycket som kommer gratis, bara du tar tag i ballzen och slutar runka. Och nu pratar jag inte om en veckas "uppehåll", utan ett mer eller mindre permanent avslut av masturbering. Problem med intent? Bortblåst. Framecontrol? Bortblåst. Röstprojektion? Bortblåst. Kroppsspråk, AA, tvekan, fear of rejection - ALLT ryker all världens väg. Det bästa är att du kan "reverse engineera" alla resultat i efterhand - dvs. att du gör dessa saker automatiskt, bara av att sluta runka, och att du i efterhand kan analysera ditt beteende för att se vad du gjort rätt.

Sweet beenz.
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."
2012-04-22,17:59,
Inlägg: #4
Vilka är de viktigaste teknikerna?
Compliance/Defiance utan tvekan, game ÄR en enda stor kvalificeringsloop.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-04-22,17:59,
Inlägg: #5
Vilka är de viktigaste teknikerna?
golvmopp Skrev:Sluta runka-tekniken.

Jag skämtar inte - det är så jävla mycket som kommer gratis, bara du tar tag i ballzen och slutar runka. Och nu pratar jag inte om en veckas "uppehåll", utan ett mer eller mindre permanent avslut av masturbering. Problem med intent? Bortblåst. Framecontrol? Bortblåst. Röstprojektion? Bortblåst. Kroppsspråk, AA, tvekan, fear of rejection - ALLT ryker all världens väg. Det bästa är att du kan "reverse engineera" alla resultat i efterhand - dvs. att du gör dessa saker automatiskt, bara av att sluta runka, och att du i efterhand kan analysera ditt beteende för att se vad du gjort rätt.

Sweet beenz.

Quote for truth, vi måste nå ut till fler med vårat meddelande!!
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-03,12:55,
Inlägg: #6
Vilka är de viktigaste teknikerna?
Kan någon förklara skillnaden mellan Compliance/Defiance och push and pull för mig? Som jag har förstått det så är C/D att visa intresse och ointresse för att få dem att investera i en, är inte push and pull lite samma sak?
2012-05-03,14:18,
Inlägg: #7
Vilka är de viktigaste teknikerna?
Eresus Skrev:Kan någon förklara skillnaden mellan Compliance/Defiance och push and pull för mig? Som jag har förstått det så är C/D att visa intresse och ointresse för att få dem att investera i en, är inte push and pull lite samma sak?

Push/Pull kan ses som en form av compliance/defiance ja.

Se hela compliance/defiance grejen som en enda stor frame över det hela. Push/Pull, disqualification och diverse tekniker är verktyg som du kan använda dig av i framen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-06-07,22:03,
Inlägg: #8
Vilka är de viktigaste teknikerna?
att bli en fuckin rasse och uttrycka sig som att alla tjejer enbart är tyg
you need to try before you win
2012-06-08,14:03, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-06-08,14:19 av {2} Sux.)
Inlägg: #9
Vilka är de viktigaste teknikerna?
Evilvalle Skrev:Compliance/Defiance utan tvekan, game ÄR en enda stor kvalificeringsloop.
Yes! Tjejers game är typ enbart renodlad C/D.

Det här kommer kanske gå lite off topic men C/D är jävligt mycket djupare än tekniker för män.
Som man måste du vara centrerad i dig själv och jävligt säker i dig själv.
Så praktiska saker du kan jobba på är konflikträdslo. Lära dig att följa din inner känsla av rätt och fel. Jobba på att inte känna behov att bevisa något för andra. Inte vika dig för att bli accepterad mm.
Radera ditt behov för bekräftelse.
Tillslut kommer du sluta vara reaktiv och bli en jävligt stabil man.
Då kommer C/D vara en naturlig konsekvens av hur du är.

Edit: Jag är själv inte helt där, kan fortfarande trilla dit och vara en i mina ögon "tönt" och kanske rätta mig efter andra eller kanske inte följa det jag inombords känner är rätt.
2015-01-16,16:37,
Inlägg: #10
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
Bump. Tråden borde klistras eller nåt.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

2015-01-18,13:30,
Inlägg: #11
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
1. Don't fuck up. Det är den viktigaste tekniken.

De flesta brudar man träffar ute på krogen kan tänka sig att hänga med en hem om man bara låter bli att vara/säga korkad skit (vilket är extremt svårt efter som det är så förbannat roligt att trolla).

2. Att vara sexuell.

Tolka saker till att hon vill ligga med dig. Sätt dit henne för det, se hur hon försöker stamma att hon inte alls mena så, smält lite i hjärtat när hon rodnar..... ???? ... profit!!!

3. Att förstå konceptet polariserad sexuell spänning.

Utan tvekan en stor deal oavsett vilken typ av game du kör. Utan spänning eller något som skapar konflikt eller frågor så finns det ingen sexuell attraktion. Punkt. Desto viktigare är det för män och kvinnor att förstå att det finns olika sorters 'energi' (låter skitlöjligt men svårare att förklara på annat sätt), typ maskulin och feminin energi. De är naturligt polariserade från varandra.

Det är därför det brukar gå skit för killar som är feminina på tjejfronten, men de har många tjejpolare.
2015-01-18,17:37, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-18,17:38 av {2} ångest101.)
Inlägg: #12
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
(2015-01-18,13:30)Willson Skrev: 1. Don't fuck up. Det är den viktigaste tekniken.

De flesta brudar man träffar ute på krogen kan tänka sig att hänga med en hem om man bara låter bli att vara/säga korkad skit (vilket är extremt svårt efter som det är så förbannat roligt att trolla).

2. Att vara sexuell.

Tolka saker till att hon vill ligga med dig. Sätt dit henne för det, se hur hon försöker stamma att hon inte alls mena så, smält lite i hjärtat när hon rodnar..... ???? ... profit!!!

3. Att förstå konceptet polariserad sexuell spänning.

Utan tvekan en stor deal oavsett vilken typ av game du kör. Utan spänning eller något som skapar konflikt eller frågor så finns det ingen sexuell attraktion. Punkt. Desto viktigare är det för män och kvinnor att förstå att det finns olika sorters 'energi' (låter skitlöjligt men svårare att förklara på annat sätt), typ maskulin och feminin energi. De är naturligt polariserade från varandra.

Det är därför det brukar gå skit för killar som är feminina på tjejfronten, men de har många tjejpolare.

Hänger inte riktigt med på 3:an. Har du/någon lust att utveckla?
Något exempel i dialog eller kroppsspråk som skapar det du beskriver. Skulle underlätta.

Thx!
2015-01-18,18:01,
Inlägg: #13
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
Tycker 2 och 3 på Willsons lista är samma sak. Är du sexuell så skapar du polarisering och sexuell spänning (om du gör det på ett kalibrerat sätt givetvis). Och det är i min mening också ett av de största felen killar gör, att inte våga vara sexuella. Flera vänner jag har som tror dom är värsta alfahannarna när dom är med killkompisar men när det kommer till tjejer så vågar dom inte visa vad dom egentligen vill. Dom tror att det är fel att visa sexuellt intresse, att tjejer inte vill ha det osv. Deras teknik är att prata och försöka vara rolig i flera timmar (seriöst, fattar aldrig hur dom klarar av att upprätthålla konversationer så jävla länge - tjejer vill ha mer action, mindre babbel), men det leder oftast till kompisfacket.

Har hänt flera ggr att jag blivit tillsagd av killkompisar att vara mer av en gentleman för att jag är sexuell, driver med dom osv...
2015-01-18,20:29,
Inlägg: #14
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
Inte fucka upp-tekniken. +1 Willson, haha. Big Grin
Stämmer dessutom.

Funderade på frågan och jag tror det i princip är 4 "tekniker" jag brukar köra. PUA-nörderi med negs och skit bör man bespara sig men "teknikerna" (om man vill kalla det för det) här nedan tycker jag är rätt jävla badass...

1. "Follow me"
Säg att du hookat med en brud på krogen och ska ta det vidare - bara ta tag i hennes hand/handled/whatever och led henne dominant ut från stället, till en soffa eller toalett (om du så vill) och kör vidare där.
Finns en klubb i stan som jag kört den här sjukt jävla många gånger med tjejer genom att (1) hitta och hooka upp med nån på dansgolvet på övervåningen och sen köra "follow me" en trappa ner till en viss soffa och fortsätta där. Cred till Good Looking Loser för den. Den är legit.

Faktum med att jag tvärtom brukar se så jävla många dudes nu för tiden som istället blir ledda av tjejen de hookat upp med på krogen och följer efter som nån feminin jävla toffel.
Är du en MAN, så se för fan till att du går före och leder ffs, eller så kan du bli den som blir släpad till baren för att lägga ut stålar åt drinkluder.

2. Hypnotiserande fingret
Citat:"Ett tips: när en brud vänder sidan till när du går in för en kyss, så har jag utvecklat en fin liten jävla badass-”teknik” som jag ska kalla för ”hypnotiserande fingret”. Alltså bara ta och håll upp pekfingret, precis som en hypnotisör eller en doktor, som kollar synen (låt oss säga efter att du gjort illa huvudet och blivit lite groggy), och ställ det först dit bort där hon har själva blicken och för det sedan sakta in mot ditt eget jävla fejs samtidigt som du kan hålla om hennes haka med resten av handen och göra så att hon ser dig i ögonen igen. Pausa för en stund och titta henne djupt i ögonen, sedan prövar du igen.
Brukar oftast funka.

[Image: images?q=tbn:ANd9GcSfk-BdApCkK3Vxck9Y-MF...cBaHQVX6GA]
Nja, inte riktigt så som på bilden...

Gör det nu inte heller det så kan du när hon vrider huvudet fortsätta huvudrörelsen vidare och kyssa henne runt nyckelbenen istället och creepa loss lite på henne och använda mycket tunga. De går igång på det. Prövar du sen igen så är hon mer benägen att bli kysst på riktigt sen.
Och det där prövade jag alltså igen igår och fick till slut resultat och hon gav med sig och vi blev snuskiga tillsammans. Hon"

Ha. Låter som värsta nördgrejen när man läser om det så här men jag har för mig jag sett Julien Blanc från RSD köra den i nåt klipp och det är inte så jävla töntigt. Lita på mig. Tongue

3. Agree and amplify
Säg man får ett solklart shit test så är det ju ett fint sätt att hantera det.
Tråd om det: www.casanovalounge.se/showthread.php?tid=2951

4. "Den här jävla bruden asså...-blicken"
Ska användas när hon säger nån dum skit du inte pallar med.
Exempel: körde den på en amerikanska när hon sa "you're an asshole" till mig (halvt på skämt förvisso) på nån dejt, jag svarade ingenting utan bara tog ett till bloss på ciggen och tittade på henne som "den här jävla bruden alltså". Låter cheesy men tro mig, jag såg fan att den satt där den skulle och att hon typ föll in till min frame om att det var JAG som är en jävla badass medan hon bara är dumt naivt barn som vräker ur sig massa dynga.
Menar, hade jag försökt bevisa att jag inte är nån "asshole" och bett om förlåt och levt på så hade hon nog varit torrare än Sahara därnere.
En teknik som är en jävla guldskatt för varje gentleman som tvingas visa sin piga var skåpet ska stå.
2015-01-19,02:34, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-19,03:18 av {2} Willson.)
Inlägg: #15
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
(2015-01-18,18:01)Cogo Skrev: Tycker 2 och 3 på Willsons lista är samma sak. Är du sexuell så skapar du polarisering och sexuell spänning (om du gör det på ett kalibrerat sätt givetvis). Och det är i min mening också ett av de största felen killar gör, att inte våga vara sexuella. Flera vänner jag har som tror dom är värsta alfahannarna när dom är med killkompisar men när det kommer till tjejer så vågar dom inte visa vad dom egentligen vill. Dom tror att det är fel att visa sexuellt intresse, att tjejer inte vill ha det osv. Deras teknik är att prata och försöka vara rolig i flera timmar (seriöst, fattar aldrig hur dom klarar av att upprätthålla konversationer så jävla länge - tjejer vill ha mer action, mindre babbel), men det leder oftast till kompisfacket.

Har hänt flera ggr att jag blivit tillsagd av killkompisar att vara mer av en gentleman för att jag är sexuell, driver med dom osv...

Ja eller snarare så är väl den 2an mer verbal medan den sista handlar näst intill till 100% om tonalitet, kroppshållning, ögonkontakt och timing.

(2015-01-18,17:37)ångest101 Skrev: Hänger inte riktigt med på 3:an. Har du/någon lust att utveckla?
Något exempel i dialog eller kroppsspråk som skapar det du beskriver. Skulle underlätta.

Thx!

Se post nedan för utförligare förklaring.

Maskulint vs Feminint 101:

Okej verkar ha varit otydlig här. Ämnet i sig är fett otydligt och flummigt så inte så konstigt.


Teori:

Nedan tänker jag lista lite fundamentala tankar jag har om maskulin/feminin energi. Delar av det baseras på grundläggande österländsk filosofi, yin/yang konceptet. Andra delar baserar jag på mina egna erfarenheter.

Observera: maskulin/feminin är bara namn för att enklare kunna förknippa det till något. Det är inte jätteovanligt att man stöter på män som har stark feminin energi eller kvinnor som har stark maskulin energi.

Maskulin Energi:
är introvert till sin natur. Handlar till största utsträckning om vad för värden man placerar på sig själv.

Typexempel på maskulin energi kan vara viljestyrka, förmåga att agera i kris, riktning och mål

En person som har stark maskulin energi anser sig vara självsäker eller målinriktad. Har personen svag maskulin energi kan den t.ex. uppfatta sig som velig eller osäker

Feminin Energi:
Är Extrovert till sin natur. Handlar till större del om vad för värden man placerar på sin omgivning.

Typexempel på feminin energi kan vara hur öppen eller givande man är samt ens förmåga att sympatisera med sin omgivning.

En person som har stark feminin energi anser att dens omgivning är av stor vikt, eller sprider gärna kärlek osjälviskt. En person som har svag feminin energi placerar andra människor lågt på värdeskalan och ger sällan.

När det kommer till sexualitet och partnerskap så vill man optimalt åt 2 saker:

1. Du bör ha starkare polaritet (maskulin eller feminin) än din partner.
2. Din partner bör ha starkare motpolsenergi än vad du har.



Om vi ska ta ner det från etern några steg och titta på lite mer konkreta saker:


Praktik:


Det du först och främst vill åt om du raggar på kvinnor är att lära dig att skapa spänning. Detta är vad jag menar med sexuell polaritet. Det absolut enklaste sättet att göra detta är att göra den andra människan förbannad. Dock är det varken särskilt hög successrate (om man inte vet vad man pysslar med) på det eller särskilt snällt.

Ett mer safe sätt att skapa spänning är att små-jävlas, ifrågasätta lekfullt, retas eller misstolka det bruden säger. De allra flesta chix reagerar på detta som katter på kattmynta.

Sidenote: Det är också ur detta spänningstänk som de allra flesta tekniker som push/pull, compliance/defiance, cocky/funny, bait-hook-reel-release uppstår.


Exempel 1 (verbal spänning):
" jag: normalt sett så har jag verkligen svårt för korta tjejer (förutsatt att hon är kort då dvs) ....

[BEHÅLL ÖGONKONTAKTEN... VÄNTA....]

*le lite jävulskt*

.. men du har så söta ögon så du är okej"
bait-hook-reel-release

Detta är ett typexempel på att verbalt (samt med lite is i magen) öka spänningen i konversationen.



Exempel 2 (kroppsspråk):

*scenariot är som följer att jag står och pratar med mina vänner och jag ser en kvinna som påminner lite lätt om en gudinna*

Det första jag gör är att jag ser till att möta ögonkontakt med henne.

[HÅLL KVAR BLICKEN DIN JÄVLA FEGIS]

Hon tittar bort. (i precis det här läget har du skapat en sjuk spänning med knappt någon ansträngning över huvud taget. Hon har ingen aning om du är en schysst kille, en creepy guy eller en snubbe som kommer ta hem henne och ge henne världens grymmaste natt)

Du går fram till henne relativt snart, typ inom nån minut. Do your shit, gå fram.

En kul grej jag brukar göra är att gå väldigt lugnt och självsäkert medan jag tittar mot henne. I de flesta fallen kommer du redan vara på hennes radar så hon kommer titta på dig.

[FORTSÄTT GÅ LUGNT OCH CHILLA DIN JÄVLA FEGIS, SLÄPP INTE ÖGONKONTAKT]

När jag sedan säger "Hej, du har verkligen en sjuk utstrålning" (eller vad du nu öppnar med) "Jag heter Willson, du är verkligen riktigt söt" Så är redan slaget vunnet. Du är bara där och kammar hem segern.

I detta scenariot handlar det enbart där efter om att "inte fucka upp" samt att eskalera något.


Vad gör de flesta fel någonstans?

De ger upp när det börjar kännas obehagligt eller då de funderar på hur hon skall reagera.

Vad kan de göra istället?
"Stanna" med känslan, låt den finnas där men njut av det. Känn hur jäkla gött det är när spänningen byggs upp. Fantisera om vad du vill göra med henne, vad som helst som handlar om vad DU tycker och känner (detta är viktigt för att stanna centrerad i sin maskulina energi, men minst lika viktigt för att inte tänka på vad hon tycker om dig - dvs feminin energi).


Disclaimer:
Detta är i stora delar baserat på lösa teorier och fungerar i interaktioner där du har: Aktören, man, maskulin energi samt mottagaren, kvinna, feminin energi. Skall man börja prata om feminina killar eller homoattraktion så ökar det några komplexitetsnivåer.

Also:
Kom gärna med input, sån här skit är alltid föränderligt och med fördel någonting man bör diskutera snarare än hugga i sten "hur det är".
2015-01-19,04:41, (Detta inlägg ändrades senast: 2015-01-19,04:53 av {2} ångest101.)
Inlägg: #16
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
(2015-01-19,02:34)Willson Skrev: Ja eller snarare så är väl den 2an mer verbal medan den sista handlar näst intill till 100% om tonalitet, kroppshållning, ögonkontakt och timing.


Se post nedan för utförligare förklaring.

Maskulint vs Feminint 101:

Okej verkar ha varit otydlig här. Ämnet i sig är fett otydligt och flummigt så inte så konstigt.


Teori:

Nedan tänker jag lista lite fundamentala tankar jag har om maskulin/feminin energi. Delar av det baseras på grundläggande österländsk filosofi, yin/yang konceptet. Andra delar baserar jag på mina egna erfarenheter.

Observera: maskulin/feminin är bara namn för att enklare kunna förknippa det till något. Det är inte jätteovanligt att man stöter på män som har stark feminin energi eller kvinnor som har stark maskulin energi.

Maskulin Energi:
är introvert till sin natur. Handlar till största utsträckning om vad för värden man placerar på sig själv.

Typexempel på maskulin energi kan vara viljestyrka, förmåga att agera i kris, riktning och mål

En person som har stark maskulin energi anser sig vara självsäker eller målinriktad. Har personen svag maskulin energi kan den t.ex. uppfatta sig som velig eller osäker

Feminin Energi:
Är Extrovert till sin natur. Handlar till större del om vad för värden man placerar på sin omgivning.

Typexempel på feminin energi kan vara hur öppen eller givande man är samt ens förmåga att sympatisera med sin omgivning.

En person som har stark feminin energi anser att dens omgivning är av stor vikt, eller sprider gärna kärlek osjälviskt. En person som har svag feminin energi placerar andra människor lågt på värdeskalan och ger sällan.

När det kommer till sexualitet och partnerskap så vill man optimalt åt 2 saker:

1. Du bör ha starkare polaritet (maskulin eller feminin) än din partner.
2. Din partner bör ha starkare motpolsenergi än vad du har.



Om vi ska ta ner det från etern några steg och titta på lite mer konkreta saker:


Praktik:


Det du först och främst vill åt om du raggar på kvinnor är att lära dig att skapa spänning. Detta är vad jag menar med sexuell polaritet. Det absolut enklaste sättet att göra detta är att göra den andra människan förbannad. Dock är det varken särskilt hög successrate (om man inte vet vad man pysslar med) på det eller särskilt snällt.

Ett mer safe sätt att skapa spänning är att små-jävlas, ifrågasätta lekfullt, retas eller misstolka det bruden säger. De allra flesta chix reagerar på detta som katter på kattmynta.

Sidenote: Det är också ur detta spänningstänk som de allra flesta tekniker som push/pull, compliance/defiance, cocky/funny, bait-hook-reel-release uppstår.


Exempel 1 (verbal spänning):
" jag: normalt sett så har jag verkligen svårt för korta tjejer (förutsatt att hon är kort då dvs) ....

[BEHÅLL ÖGONKONTAKTEN... VÄNTA....]

*le lite jävulskt*

.. men du har så söta ögon så du är okej"
bait-hook-reel-release

Detta är ett typexempel på att verbalt (samt med lite is i magen) öka spänningen i konversationen.



Exempel 2 (kroppsspråk):

*scenariot är som följer att jag står och pratar med mina vänner och jag ser en kvinna som påminner lite lätt om en gudinna*

Det första jag gör är att jag ser till att möta ögonkontakt med henne.

[HÅLL KVAR BLICKEN DIN JÄVLA FEGIS]

Hon tittar bort. (i precis det här läget har du skapat en sjuk spänning med knappt någon ansträngning över huvud taget. Hon har ingen aning om du är en schysst kille, en creepy guy eller en snubbe som kommer ta hem henne och ge henne världens grymmaste natt)

Du går fram till henne relativt snart, typ inom nån minut. Do your shit, gå fram.

En kul grej jag brukar göra är att gå väldigt lugnt och självsäkert medan jag tittar mot henne. I de flesta fallen kommer du redan vara på hennes radar så hon kommer titta på dig.

[FORTSÄTT GÅ LUGNT OCH CHILLA DIN JÄVLA FEGIS, SLÄPP INTE ÖGONKONTAKT]

När jag sedan säger "Hej, du har verkligen en sjuk utstrålning" (eller vad du nu öppnar med) "Jag heter Willson, du är verkligen riktigt söt" Så är redan slaget vunnet. Du är bara där och kammar hem segern.

I detta scenariot handlar det enbart där efter om att "inte fucka upp" samt att eskalera något.


Vad gör de flesta fel någonstans?

De ger upp när det börjar kännas obehagligt eller då de funderar på hur hon skall reagera.

Vad kan de göra istället?
"Stanna" med känslan, låt den finnas där men njut av det. Känn hur jäkla gött det är när spänningen byggs upp. Fantisera om vad du vill göra med henne, vad som helst som handlar om vad DU tycker och känner (detta är viktigt för att stanna centrerad i sin maskulina energi, men minst lika viktigt för att inte tänka på vad hon tycker om dig - dvs feminin energi).


Disclaimer:
Detta är i stora delar baserat på lösa teorier och fungerar i interaktioner där du har: Aktören, man, maskulin energi samt mottagaren, kvinna, feminin energi. Skall man börja prata om feminina killar eller homoattraktion så ökar det några komplexitetsnivåer.

Also:
Kom gärna med input, sån här skit är alltid föränderligt och med fördel någonting man bör diskutera snarare än hugga i sten "hur det är".

Grymma tips Bruno och Willson!
Måste smälta detta några dagar. Återkommer med fler frågor! okeeeeeeej?
Grymt att ni ger exempel, jag är exempel och se&göra människa.
Ska testa ögonkontakt och gå fram till någon i helgen. På ett riktigt och dominant sätt, for the first time in my life


Vet ni vad det sjuka är? Alla mina lays är nätet, eller skolan (många många år sedan)

Har ffs inte ens testat att gå fram till brudarna och snacka, knappt!
Alltså klart man snackat, tagit nummer Osv. Men aldrig på ett badass sätt som ni beskriver
Har istället blivit hångel på dansgolvet sedan _vad_göra_ förra året tex
Tjejerna drar lol

Eller "kompis-snack" CV-frågor, får nummer. Tjejerna svarar inte ofc

Har så mycket att testa och göra, så jag känner mig som ett barn på julafton.
Kommer ångra mig hela livet om jag inte kör stenhårt 2015!

* Köra klart AA-Programmet från GLL
* Börja med "Basic guy game" både dag och kväll
* Gå ut varannan helg fre-lör och screena (kan "bara" gå ut varannan helg)
* Köra daygame flera ggr / vecka

Planen helt enkelt.
2015-01-25,22:43,
Inlägg: #17
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
(2012-04-22,09:33)Toledo Skrev: The art of being unreactive

Vad betyder detta? Om du kan dra det i några meningar bara Smile
2015-07-05,13:53,
Inlägg: #18
RE: Vilka är de viktigaste teknikerna?
(2012-04-21,17:04)golvmopp Skrev: Sluta runka-tekniken.

Jag skämtar inte - det är så jävla mycket som kommer gratis, bara du tar tag i ballzen och slutar runka. Och nu pratar jag inte om en veckas "uppehåll", utan ett mer eller mindre permanent avslut av masturbering. Problem med intent? Bortblåst. Framecontrol? Bortblåst. Röstprojektion? Bortblåst. Kroppsspråk, AA, tvekan, fear of rejection - ALLT ryker all världens väg. Det bästa är att du kan "reverse engineera" alla resultat i efterhand - dvs. att du gör dessa saker automatiskt, bara av att sluta runka, och att du i efterhand kan analysera ditt beteende för att se vad du gjort rätt.

Sweet beenz.

De helt sjukt faktiskt!
Intensiv blick! Man känner sig jävligt manlig i kroppen!


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}