LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
2012-04-25,18:05,
Inlägg: #1
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Ringde en "hälsokostbutik" och frågade om dom hade EEA i pulverform. Dom hade inte en susning vad jag snackade om. Jag hjälpte till och sa att det var aminosyror som man tar till styrketräning. "nää, hörde just med min kollega som tränar en del, han hade inte heller hört talas om det, tyvärr" wtf?

En annan gång var jag inne i hälsokostkedjan "Life" och frågade efter Jack3D. När jag förklarade vad det var blev jag nästan utkastad ur butiken. "NÄÄ, sånt säljer vi VERKLIGEN inte här!!!"

Vad fan.
2012-04-25,18:10,
Inlägg: #2
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Fråga efter EAA nästa gång ist :]

Köp endast från gymvaruhuset, mmsports lr liknande. Life osv e bara till för att lura "Agneta 45" att köpa random bs
find it, fuck it, forget it.
2012-04-25,18:14,
Inlägg: #3
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Haha, touché. Jo jag brukar beställa från gymvaruhuset men det är ju ingen superudda produkt direkt. Tycker det är märkligt att anställda i såna butiker inte har ens en grundläggande kompetens, men jag förväntar mig väl kanske för mycket av folk.
2012-04-25,18:21,
Inlägg: #4
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Du ska ändå inte köpa från dom, de är dyra och har dåligt utbud.
2012-04-25,18:30,
Inlägg: #5
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Om du var inne på "life" eller "hälsobutiken" så var det inte så konstigt, dem säljer ju typ mest musli och örter. Beställ från internet, end of discussion.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-04-25,21:13,
Inlägg: #6
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Urgh. Såna butiker är fan roliga, dem rekommenderar även helt retarderade doseringar. Köpte Whey "Ta en skopa om dagen så, gör elitidrottare". Jomen tjena. :]
2012-04-25,21:21,
Inlägg: #7
Hälsokostbutik har aldrig hört talas om EEA? What?
Jag hör vad ni säger, men ibland är det rätt nice att kunna köpa en mjölk på 7-11 även om man inte storhandlar där.
För att väga upp mitt gnäll i den här tråden kan jag nämna att jag var inne i en butik som heter HE fitness här i stockholm för att kika på träningsutrustning. Sjukt trevlig snubbe som jobbade där, riktig träningsnörd som brann för det hann sysslade med och kunde säkert pratat med mig i timmar. Tänk om alla kunde vara så engagerade Big Grin


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}