LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Enkla "teasing" exempel
2012-04-27,21:48,
Inlägg: #1
Enkla "teasing" exempel
Tycker teasing förtjänar en egen tråd och personligen glömmer jag ibland bort denna delen, en del som antagligen varit en av de största anledningen till att jag haft framgång.

Jag börjar med några riktiga sandlådeklassiker:

Ex1: "Du har någonting på tröjan..." (resten kan ni)

Ex2: "PUA: Säg mongo från kongo en gång
HB: Mongo från kongo
PUA: Vinividivici från Göteborg" (räck fram handen)

Ex3: "PUA: High five!
Dra sedan undan handen precis innan hon nuddar den och stryk den genom ditt hår. Peka på henne och skrik: LURAD!" (Det absolut viktigaste är att du tar i allt du har när du skriker lurad, nästan så att stämbanden går av, annars får det ingen effekt)
2012-04-29,20:39, (Detta inlägg ändrades senast: 2012-04-29,20:41 av {2} devil.)
Inlägg: #2
Enkla "teasing" exempel
Min personliga favorit...

Devil : Wanna see it? Wink

Om logistiken är bra (Inga vakter, poliser eller annat skit är där) så kan du också dra fram den o visa henne en snabbis.

Ultimate teasing.

Det här e vad pickup har gjort mig till, unappologetic blottare...

skämtar ja eller e ja seriös?? hehe... testa själva Wink
[SIZE="6"]SSSC - Represent~[/SIZE]
2012-04-29,21:49,
Inlägg: #3
Enkla "teasing" exempel
been there done that, funniest shit ever, skrev om det i min blogg nyligen ockås tror jag haha
"Can't a young nigga get money anymore? Tell PETA my mink is draggin' on the floor."


[SIZE="5"]Preach Niggas[/SIZE]


"Freedom cannot be faked. It's all in your subcommunication on all levels. It's simply a lack of restraint in expressing who you are. The Less restraint you have, the more attractive you are. Final. Why? Because the lack of restraint in expressing who you are says it all."
2012-04-29,22:53,
Inlägg: #4
Enkla "teasing" exempel
"Min dejting coach sa att jag inte fick gå närmare än såhär, har du det som krävs för att jag ska vara olydig?"
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-04-29,23:29,
Inlägg: #5
Enkla "teasing" exempel
Stark ögonkontakt och ge ett RETSAMT leende, ett " jag vet något som inte du vet " léende eller med andra ord ett "pierce brosnan" léende. Då blire alltiid VAAAD VAAAAD VAAAAAAAAAAAAD???? they go crazyyyyyyyyyyyy
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".
2012-04-30,11:19,
Inlägg: #6
Enkla "teasing" exempel
Hundhals: du säger i seriös ton "fan, jag har åkt på hundhals" var på tjejen oundvikligen frågar "vad är det?"
"känn här" samtidigt som du blottar din hals och pekar med huvudet vänt ifrån henne. Så fort hon snuddar med fingret slänger du huvudet tillbaka och vrålar "VOFFF!" i hennes ansikte.
2012-04-30,16:16,
Inlägg: #7
Enkla "teasing" exempel
hahah allt detta är fan guld!! blir sjukt sugen på att testa hundhalsen ikväll ;D
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?
2012-05-07,14:41,
Inlägg: #8
Enkla "teasing" exempel
haha GULD Big Grin ska fan testa blottaren någon gång när jag har tillräckligt med balls Big Grin

här bjuder jag på en:

när du skämtar eller liknande och ska putta iväg henne istället för att ta tag i axeln o putta, lägg handen på ANSIKTET O PUTTA Big Grin typ som en facepalm. men använd inte mycket kraft det behövs inte. hon kommer få en WTF gör han?!? jävla idiot..bla bla bla sen är det bara o vända sig om eller fortsätta. jag jag brukar ge facepalmen till min targets jobbiga kompis som snackar hela tiden eller target.

MEN KÄNN EFTER OM DET ÄR LÄMPLIGT ATT GÖRA DET, om inte då kommer du få en hi5 i ansiktet Big Grin
2012-05-07,15:14,
Inlägg: #9
Enkla "teasing" exempel
slyngel Skrev:Hundhals: du säger i seriös ton "fan, jag har åkt på hundhals" var på tjejen oundvikligen frågar "vad är det?"
"känn här" samtidigt som du blottar din hals och pekar med huvudet vänt ifrån henne. Så fort hon snuddar med fingret slänger du huvudet tillbaka och vrålar "VOFFF!" i hennes ansikte.

Random level: Infinite
2012-05-07,20:10,
Inlägg: #10
Enkla "teasing" exempel
slyngel Skrev:Hundhals: du säger i seriös ton "fan, jag har åkt på hundhals" var på tjejen oundvikligen frågar "vad är det?"
"känn här" samtidigt som du blottar din hals och pekar med huvudet vänt ifrån henne. Så fort hon snuddar med fingret slänger du huvudet tillbaka och vrålar "VOFFF!" i hennes ansikte.

Haha låter galet roligt, kommer lätt att testas!
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-08,00:48,
Inlägg: #11
Enkla "teasing" exempel
Om ni delar något, en öl, vad som helst. Var oförutsägbar, ibland när hon försöker ta den, håll i den så hon får dra hårt. Ibland släpper du den direkt. När hon sträcker något till dig, en cigg, en öl, ta den inte direkt, vänta några sekunder, be the mystery helt enkelt, våga vara lite konstig.

Om man lyckas bygga upp tillräckligt med attraktion kommer hon älska alla såna små wierd grejer du har för dig som alla andra muppar inte vågar göra.


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}