LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
2012-05-05,02:26,
Inlägg: #1
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Jag har funderat på en grej sen förra sommaren. Har inga polare som gamear eller är aktiva naturals (de har tjejer) så jag har ingen i min närhet som direkt funderar över det här. Skulle vara skönt med lite input.

Min fundering är den här. Jag är rätt ojämn men håller ändå en rätt jämn ström av lays. Med tanke på att jag inte är ute och sargar aktivt mer än ett par gånger i månaden så är det ett helt on resultat. Så, lays = ja. Men kvaliteten på brudarna är fan inge vidare. De är inte skitsnygga men det blir bättre hela tiden. Däremot hamnar jag med, nästan uteslutande, jäääävligt skumma tjejer. Allt från ätstörningar till allmänt wierd (visar det sig till sist). Jag vill börja träffa sköna och självsäkra tjejer men hur fan gör jag för att både attrahera och attraheras av såna?

Nån som känt/upplevt samma sak och hittat en lösning?
2012-05-05,09:46,
Inlägg: #2
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Vill du ha tjejer med högre värde så får du skaffa dig själv högre värde.
Högre värde får du genom att förbättra ALLT som anses vara attraktivt. Det är ju bara att bli bättre på allt som vi diskuterar på forumen, skaffa en attraktivare livsstil, blir en roligare och coolare person. Bli mer självsäker.

Börja med att enbart ragga på snygga brudar. Själv ligger jag aldrig med fula brudar eller konstiga brudar.. Förstår inte meningen med det..
Men av den anledningen så ligger jag antagligen inte så mkt som er andra heller.


Glöm inte, tjejer baserar ditt värde på vad för värde dina ligg har. Ligger du med en 3a i ett tjejkompisgäng så kan du nog glömma att en 8a i det kompisgänget skulle vilja ligga med dig. Ligger du däremot med en 8a i det kompisgänget så blir du accepterad som någon med högt värde och de andra tjejerna vill kanske också ligga med dig.

Därför kan det vara nyttigt, om du har har snygga tjejpolare/Snygg lillasyster med snygga kompisar, att visa dig med dom på krogen osv... Så kommer du ha en jävla preselection på krogen, då de tjejerna validerar ditt värde.
2012-05-05,11:16,
Inlägg: #3
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Hm, jag förstår. Alltså, jag ligger inte med tjejer jag tycker är fula men det är sällan det är nån riktigt, riktigt snygg. Absolut kan du ha en poäng i att jag borde hålla mig till de as-snygga tjejerna. Fast de växer inte på träd, direkt.

Det kanske bara är så att osäkra tjejer är lättare att nypa, speciellt som jag kör ganska mycket C&F (har dragit ner på det och försöker att vara normal) och att jag inte har tillräckliga färdigheter, självförtroende och självsäkerhet för att fånga in dem.
2012-05-05,14:31,
Inlägg: #4
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Hur ofta raggar du på "snygga tjejer" då?
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-06,21:48,
Inlägg: #5
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Helt ärligt är det sällan som jag har ballsen att approacha såna tjejer jag tycker är skitsnygga.
2012-05-06,21:50,
Inlägg: #6
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Ok, så du undrar alltså hur du ska få snygga tjejer som du vill ha, samtidigt som du inte ens approachar dom? Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
2012-05-06,21:57,
Inlägg: #7
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Haha, nej inte riktigt så. Jag menar den känslomässiga kvalitén på tjejerna. Mognadsnivån (?), om man så vill. Det är nåt jag gör eller på nåt sätt jag är som gör att jag hamnar med tjejer jag inte tycker är så vettiga, märker jag efter ett tag. Men absolut, jag borde lägga min tid på de jag ser som otrolig fina tjejer. Menar du att det kan hänga ihop?
2012-05-06,22:43,
Inlägg: #8
Kvaliteten när man säkrat kvantiteten. Hur?
Tjejer är fucked up. Välkommen till verkligheten, yo.

[Image: wigger-kids.jpg]
"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strength of which his body is capable."


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}