LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Regler för SMSa?
2012-05-07,21:34,
Inlägg: #1
Regler för SMSa?
Finns det några regler för hur mycket man ska messa med en brud? Skickar typ 4-8 sms om dagen till de tjejerna jag smsar med. Svarar heller inte fort typ svarar allt från halv timme till 3 timmar efter.

Hur gör ni?
2012-05-07,21:44,
Inlägg: #2
Regler för SMSa?
Premium hur länge har du varit i pick up communityn? du frågar idiot fråga efter idiot fråga, finns det regler för att sms? för fan du ska ha tankesättet att du är "the shit" när du börjar analysera såhär jävla mkt så är det bara sorgligt. Jag har sms.at 50 ggr på en dag med en brud som jag tyckte var skön. Andra gånger har jag sms:at 1-2 gånger i veckan för att hon var stel och tråkig. Om du har en skön sms konvo med en brud så varför inte fortsätta? Ska du tänka nää men fan nu är jag uppe i 8 sms nu kan jag inte messa mer! Det blir bara fucked up. Den enda regeln som du behöver kunna är att inte vara needy. Sen om du vill veta mer om sms game så läs Dhace tråd i best of. Ta nu fingret ur röven och gå ut och praktisera lite game istället för att läsa så mycket teori ciao!
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink
2012-05-07,21:49,
Inlägg: #3
Regler för SMSa?
Hahah chilla fan, den här bruden är stel o tråkig ja därför smsar ja inte så mkt med henne.
2012-05-07,22:52,
Inlägg: #4
Regler för SMSa?
Dhace har gjort en bra post om sms game i "best of"-delen. Läs den.
2012-05-07,23:54,
Inlägg: #5
Regler för SMSa?
Nu tänker jag inte så mycket på det längre, men när jag började med detta så var dom viktigaste riktlinjerna att inte svara för snabbt eller bomba henne med sms. En annan grej var att kontrollera sms-flödet genom att vara den som avslutade konversationen, antingen genom att inte svara eller genom "bla bla bla, ska göra X nu. Vi hörs!"

Är du alltid den som inleder konvon så messa inte på några dagar och låt henne sakna din sms lite. Antingen hör hon av sig eller så blir hon ännu gladare när du väl messar igen. Push-pull sms-style.

När man sen inte messar med en brud utan 5-6 så löser sig allt detta naturligt då man inte orkar/har tid att vara needy längre.

Vad man bör skriva i sms:en är en annan och större fråga som det finns trådar om!
2012-05-08,01:15,
Inlägg: #6
Regler för SMSa?
Regler? Jag bryr mig inte längre om hur/var/när jag smsar längre. Om jag vill smsa så gör jag det. Har dock alltid 3-4-5-6st som jag smsar samtidigt med i perioder, om jag inte får svar av 1 så finns nr 2 kvar osv
find it, fuck it, forget it.
2012-05-08,17:57,
Inlägg: #7
Regler för SMSa?
Vänta alltid tre dagar, skriv inte för mycket, helst ska det bara vara två ord eller något sånt, avsluta aldrig med puss eller kram, då är du för på och först och främst...

FUCK THE RULES, tänker du samma sak när du smsar med polare?
2012-05-08,18:54,
Inlägg: #8
Regler för SMSa?
Smsa hur du vill, så länge det inte kommer från en osäker plats.
Vill du skriva "Hej" do it, vill du skriva ngt cocky funny, eller ngt otroligt nördigt, by all means do it!

Jag tycker det är skit-tråkigt när tjejen är långsam, varför vara långsam själv?
Ser jag smset och inte är helt upptagen med jobbet så svarar jag direkt.

Du har skapat kontakt med henne, du vet då bäst vad som kommer funka, ha kul, våga vara seriös i sms ibland också

Samtidigt ska du inte ha några "regler" det blir så opersonligt då.
2012-05-09,06:08,
Inlägg: #9
Regler för SMSa?
alltså jag undrar varför man ska lägga ner så mycket tid på messa alls, är det inte bättre att ses irl?
2012-05-09,09:26,
Inlägg: #10
Regler för SMSa?
Show boat Skrev:alltså jag undrar varför man ska lägga ner så mycket tid på messa alls, är det inte bättre att ses irl?

Klart det är bättre att ses men det går inte alltid att gå från A till B, ibland vill tjejen bygga comfort innan hon vågar ses, där är SMS ett perfekt comfort-byggande verktyg.
STOP GIVING A FUCK

-- Tillfälligt borta pga förhållande --
2012-05-09,13:32,
Inlägg: #11
Regler för SMSa?
Outkast Skrev:Vänta alltid tre dagar, skriv inte för mycket, helst ska det bara vara två ord eller något sånt, avsluta aldrig med puss eller kram, då är du för på och först och främst...

FUCK THE RULES, tänker du samma sak när du smsar med polare?

Vill han ligga med sina polare?


Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}